Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne uka håper jeg på trillevær. I tillegg kommer mamma og bestemora mi på besøk. Skal bli godt med litt avlastning. Du da?God morgenny uke nye muligheter
![]()
Hva hsr du tenkt til å bruke den til?
Så godt at du kan få litt avlastningDenne uka håper jeg på trillevær. I tillegg kommer mamma og bestemora mi på besøk. Skal bli godt med litt avlastning. Du da?
Hørtes ut som en pangstart på mandagsmorgen ja.God morgen.
Jeg har også tenkt meg å trille denne uka. Og få meg tak o ei bukse eller to som ikke er beregnet på en mage.
I dag begynner eldste på skolen etter en forlenget juleferie, han har vært hjemme ei uke ekstra pga vannkopper.
Så nå har vi vært gjennom undersøkelse av de vannkoppene vi ikke var sikker på om hadde fått skorpe, overtaling av motvillig gutt til å komme på at han liker skole, påkledning av flere unger enn virvar hender til, smøring av matpakke og servering av frokost mens yngste ville ammes, vill jakt på meldeboka til guttungen som ikke var i sekken, pussing av tenner og få far og se to eldste ut av huset så satte jeg og lillesøster oss o sofaen for en puppestund. (hun har fått på badet før hun fikk ny bleie også da, nå vil hun ha påtår og kos så hun får sove, tipper jeg.
Hverdagen er igang.
Legg til at jeg var 1-1,5 time for sent i seng i går, og lillesøster våken 4-5 i natt, så er jeg litt matt.Hørtes ut som en pangstart på mandagsmorgen ja.
Så godt at hun sovnetLegg til at jeg var 1-1,5 time for sent i seng i går, og lillesøster våken 4-5 i natt, så er jeg litt matt.
Hun har endelig sovnet nå, hun varetekt utmattet stakkar, og jeg er moden for frokost, men egentlig også å sove...
Rakk ikke begge nei. En minidubb på mor dette...Så godt at hun sovnetbegge deler hørtes ut som en god plan, men så er det å rekke begge før hun våkner da.
Så koseligHer har jeg fått dusjet og spist frokost mens frøkna sov! Nå har jeg vekt henne og sitter nå å ammer. Etter mat skal jeg kjøre meg en tur på jobb for p vise fram frøkna for store og små(jobber som ped leder i barnehage m til vanlig)
Heia heia! Er du siste mann ut, tro? Masse lykke til!Dagens plan: fødsel!!! :-D
Må nok være en av de siste! Hadde termin 3. januar, men både jm og jeg var så sikre på at baby kom til å komme før nyttår at jeg måtte henge litt i desember her ;-) Bedre sent enn aldri?Heia heia! Er du siste mann ut, tro? Masse lykke til!
Det var minidupp og det gitt.Rakk ikke begge nei. En minidubb på mor dette...
Tidenes beste planDagens plan: fødsel!!! :-D
Lykke tilDagens plan: fødsel!!! :-D
Rolig start på uka her. Vært lite søvn i helga, så i dag holder vi oss hjemme. Satser på noen trilleturer utover ukaGod morgenny uke nye muligheter
![]()
Hva hsr du tenkt til å bruke den til?
Er godt å ikke ha noen spesielle planer, bare ta dagene som dem kommerRolig start på uka her. Vært lite søvn i helga, så i dag holder vi oss hjemme. Satser på noen trilleturer utover uka![]()
Ja, det er veldig greitEr godt å ikke ha noen spesielle planer, bare ta dagene som dem kommer![]()