Skravletråd :)

Ungene er forskjellige vettu :) frøkna her følger kurva si fint og veide 3600 da hun var 1 mnd...var 3290 da hun kom til
Barn som får mme hsr derimot en tendens tll å bli ovetmatet fordi de fleste ikke stopper på flaska når de egentlig er Mette ;) de færreste babyer er selvregulerende på flaska, selv om mange gir til barna selv slutter

Det er også mye mulig at jeg analysere det hun sa og hvordan hun sa det litt for mye ;) sambo som fikk se kurven mener hun ikke mente at hun veide for mye. Hehe men at hun lå rett over den grønne linjen. Hehe
Førstegangs og kanskje litt for redd for å "gjøre feil".

Det er også mye mulig at jeg analysere det hun sa og hvordan hun sa det litt for mye ;) sambo som fikk se kurven mener hun ikke mente at hun veide for mye. Hehe men at hun lå rett over den grønne linjen. Hehe
Førstegangs og kanskje litt for redd for å "gjøre feil".

Regner med du bare overanalyserer ja - det er veldig fort gjort ;)
Greia er jo at de skal følge sin egen kurve. Om den er høy eller lav har ingen betydning :) grunnen til at jeg skrev vekta på mi var for å vise til denne variasjonen ;)

Det de ønsker av vektoppgang er 150-250 gram i uka. Med 2 kg vektoppgang på 8 uker så ligger jo jenta di innenfor dette ;)
Frøkna her brukte laaang tid på å gå opp fødselsvekta men har hatt fin vektoppgang siden vi startet med mme.. Men jeg har ikke barn som raser opp i vekt (de er bare ikke bygd sånn) så å forvente 250 gram i uka her er lite sannsynlig ;)

Regner med du bare overanalyserer ja - det er veldig fort gjort ;)
Greia er jo at de skal følge sin egen kurve. Om den er høy eller lav har ingen betydning :) grunnen til at jeg skrev vekta på mi var for å vise til denne variasjonen ;)

Det de ønsker av vektoppgang er 150-250 gram i uka. Med 2 kg vektoppgang på 8 uker så ligger jo jenta di innenfor dette ;)
Frøkna her brukte laaang tid på å gå opp fødselsvekta men har hatt fin vektoppgang siden vi startet med mme.. Men jeg har ikke barn som raser opp i vekt (de er bare ikke bygd sånn) så å forvente 250 gram i uka her er lite sannsynlig ;)

Hun følger en fin kurve og økte veldig etter vi økte med mme etter hjemkomst :)brukte 2 uker her også på å ta igjen fødselsvekten så hun la på seg godt etter det:)

Er nok bare litt "hønemor" :)
Men hun er jo helt perfekt i mine øyne så bedre blir det ikke :)

Tjohooo poden har hatt en real formiddagslur og mor i huset har fått spist frokost, rydda ut julen og vasket klær på denne tiden :D Merker jeg er blitt mye mer effektiv etter at jeg ble mor altså ;)

Da har vi vært på senteret og fått trillet litt vogn og handlet litt nytt interiør :)
Samme her. Utrolig godt å komme ut litt. Men jeg må ha med en liste på alt vi skal. Hvis ikke glemmer jeg det meste og så blir jeg stressa fordi jeg vil være hjemme i tide til lille skal ammes. Orker ikke tanken på å sette meg på en benk og amme helt enda :P

Fikk kjøpt meg en Boob ammegenser og nattkjole på 50%! :D

Samme her. Utrolig godt å komme ut litt. Men jeg må ha med en liste på alt vi skal. Hvis ikke glemmer jeg det meste og så blir jeg stressa fordi jeg vil være hjemme i tide til lille skal ammes. Orker ikke tanken på å sette meg på en benk og amme helt enda :P
Var godt. Jeg er så vant med å ha henne med rundt nå. Er så deilig å gjøre det man vil selv om jeg har vesla. Hun er så fornøyd stort sett og bryr seg ikke om støy. På det senteret jeg stort sett er , er det to fine ammerom og det er deilig. For er ikke komfortabel med å amme blant andre. Men må ammer jeg kort tid før hun vil ha flaske da;)

Fikk kjøpt meg en Boob ammegenser og nattkjole på 50%! :D

Hvilke butikker selger Boob?

God morgen til deg og :) Planer for dagen?

:) planen var å besøke ei venninne, men det er voldsomt glatte veier her så tar ikke vesla i bil;) driver å pusser opp noen eldre møbler og interiør ting så blir å pusle litt med det tenker jeg:)

Hvordan er dine planer for søndagen ?

:) planen var å besøke ei venninne, men det er voldsomt glatte veier her så tar ikke vesla i bil;) driver å pusser opp noen eldre møbler og interiør ting så blir å pusle litt med det tenker jeg:)

Hvordan er dine planer for søndagen ?
Skal på juletrefest og så må jeg jobbe med et arbeidskrav som skal inn til uken og må vel egentlig begynne med forberedelsene til et fremlegg jeg skal ha til uken også. Meen.. Kjenner jeg meg selv rett blir det med tanken frem til siste slutt :p

Skal på juletrefest og så må jeg jobbe med et arbeidskrav som skal inn til uken og må vel egentlig begynne med forberedelsene til et fremlegg jeg skal ha til uken også. Meen.. Kjenner jeg meg selv rett blir det med tanken frem til siste slutt :p

Så koselig med juletrefest :) så flink du er som studerer med småbarn!! Hehe, kjenner igjen det der. Lenge leve skippertak; ) lykke til med arbeidskrav og fremlegg :)

Hva studerer du? Mulig du har nevnt det før her inne altså;)

Voldsomt til aktivitet på dere da [emoji14] lillebror er 4 uker, og jeg får ikke gjort en dritt om dagen [emoji14] han sover ikke særlig lenge av gangen.

Så koselig med juletrefest :) så flink du er som studerer med småbarn!! Hehe, kjenner igjen det der. Lenge leve skippertak; ) lykke til med arbeidskrav og fremlegg :)

Hva studerer du? Mulig du har nevnt det før her inne altså;)
Nå har jeg ikke startet opp igjen for fullt enda, så foreløpig er "flink" langt fra en realitet :p jeg tar en master, har to emner igjen pluss masteroppgave, så føler ikke jeg kan gi meg nå. Er deltid, så veldig overkommelig :) skippertak er veien til suksess ;)

Hva slags ting pusser du opp? Koselig å ha ting å pusle med :)

Back
Topp