Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suksess her også! Snakk om å nyte. Pappaen ble også med og vi sto bare og humret med tårer i øynene begge to for hun var så god og tilfreds og lagde de beste koselydene <3Testet ut å dusje med vesla nå og hun kunne vært i dusjen hele dagen tror jeg. Sovnet i armene mine og ble misfornøyd når jeg tok henne ut![]()
Suksess her også! Snakk om å nyte. Pappaen ble også med og vi sto bare og humret med tårer i øynene begge to for hun var så god og tilfreds og lagde de beste koselydene <3
Jeg turte ikke bruke såpe eller noe i redsel for å miste henne, men det skal definitivt gjentas!
HerligVi sov lenge idag, før mormor kom for å passe på mini. Jeg dro en tur på trening, (første gangen vekke fra babyen min), ble ikke lange økta men godt med litt alenetid. Nå ligger vi på sofaen og sløver. Permisjonslivet <3
Rydde ut julen har vært på to-do lista mi hele uka, og står der fortsattHar jammen fått ut all julen i dag og begynt å dekorere om hjemme. Elsker å ordne og styre med interiør![]()
Rydde ut julen har vært på to-do lista mi hele uka, og står der fortsattMå få gjort det i helga når pappan er hjemme og kan hjelpe meg litt
![]()
Rydde ut julen har vært på to-do lista mi hele uka, og står der fortsattMå få gjort det i helga når pappan er hjemme og kan hjelpe meg litt
![]()
Står på min også, gitt.Har vært på min hele uka også, så følte jeg måtte få gjort det siden vesla har Vært så fornøyd i dag☺
Jeg påsto til min at jeg hadde pakket sammen alt slik at han kunne sette det på loftet. Vi lo godt begge to i dag da vi oppdaget julestjernen i vinduet-med lys. Tror vi er rammet av ammetåka begge toRydde ut julen har vært på to-do lista mi hele uka, og står der fortsattMå få gjort det i helga når pappan er hjemme og kan hjelpe meg litt
![]()
Står på min også, gitt.
Mine foreldre kommer visst på besøk i morgen ettermiddag, så fint om vi får den ut før det...
Hihi, vår stjerne henger i vinduet uten lys. Det har den gjort siden før jul da lyspæra plutselig eksploderte inni der. Trakk bare ut støpselet jeg, og siden har den hengt derJeg påsto til min at jeg hadde pakket sammen alt slik at han kunne sette det på loftet. Vi lo godt begge to i dag da vi oppdaget julestjernen i vinduet-med lys. Tror vi er rammet av ammetåka begge to![]()
Et lite sukk fra meg. Får ikke gjort annet enn å sitte i sofaen/ ligge i senga. Snuppa gråter så fort jeg legger henne fra meg, og sover hun våkner hun få minutter etter jeg legger henne. Prøvd varmeflaske og å legge henne sammen med noe som "lukter mamma", men til ingen nyttesmokk spyttes ut også, etter å ha tatt den fint fram til siste uka. Var på kontroll til lege og vi har begge fått sopp. Gah
![]()
Kveldene er mye like her. Hun gråter ikke, men våkner fort hvis hun må ligge alene. Vil helst være på fanget og aller helst med puppen som smokkEt lite sukk fra meg. Får ikke gjort annet enn å sitte i sofaen/ ligge i senga. Snuppa gråter så fort jeg legger henne fra meg, og sover hun våkner hun få minutter etter jeg legger henne. Prøvd varmeflaske og å legge henne sammen med noe som "lukter mamma", men til ingen nyttesmokk spyttes ut også, etter å ha tatt den fint fram til siste uka. Var på kontroll til lege og vi har begge fått sopp. Gah
![]()
Må bare høre litt her jeg. Vi var jo på kontroll ned vesla den 6. Og hun er 8 uker gammel og ble veid til 5340g og ligger fint på sin kurve, men litt over den grønne streken( ikke mye, men helsesøster måtte tydeligvis påpeke det). Hun har da gått opp ganske nøyaktig 2 kg fra fødselsvekt som var 3365g. Jeg skjønner ikke at det kan være over " normalen".