Skravletråd :)

Her er det er par minus, så det er gode muligheter for trilletur her også.
Lite snø da, så føret er topp.
Jeg har bursdag i dag, men det forbigår i stillhet. Har hatt et lite familieselskap allerede, så jeg tar meg en kakerest og lar det bli med det :)
Lille sov ekstra lenge i natt etter en dag med hyppig spising og korte lurer i går. I dag ser det ut som hun har fått litt øyebetennelse på det ene øyet :( Har dryppet med mm. Noen som vet hvor ofte man bør gjøre det?
Gratulerer med dagen!!
Samboeren har også bursdag i dag, vi har "feiret" med en tur på senteret og kaffe og kake på en kafe.

• Liker
Reactions: Bee
5 minus her, så vi dristet oss ut på en trilletur i dag og :)

Tusen takk :)
Sitter fremdeles usminka i sofaen jeg :P
Er på dag to med en liten som ikke vil ligge alene og som våkner så fort jeg legger henne fra meg... Jeg tror hun vil ha mat, men det blir bare småspising for hun rekker jo ikke å bli skikkelig sulten.
Tror jeg må skaffe meg et bæresjal.
Ergo'en ble så varm!

Er på dag to med en liten som ikke vil ligge alene og som våkner så fort jeg legger henne fra meg... Jeg tror hun vil ha mat, men det blir bare småspising for hun rekker jo ikke å bli skikkelig sulten.
Ergo'en ble så varm!
Gratulerer med dagen :)

Ergo'en ble så varm!
Slik har mi vært i to dager nå også. Så ikke blitt mye annet enn kos og mat.

God morgen damer håper dere har hatt en fin natt og får en fin dag

Her er gradene -12 igjen så passer fint å jobbe litt med mitt mary kay i dag:) ser frem til facial med trivelig dame

Her er det rundt null, værmeldingen sier at det snør men det ser jeg ikke noe til. Det er bare bittelitt snø ute, ikke behov for å måke enda, bare kommet et par cm
Totalt

Mannen har levert ungene på skole og bhg, jeg har kledd på yngste og ammer henne nå, skal spise frokost etterpå.

God morgen :) her har vi sovet fra 23.00-09.00 med 2 korte puppepauser, deilig! Nå ligger vi å koser oss i sengen før det blir trilletur senere. Ha en fin dag alle nybakte mødre :)

Det hørtes deilig ut, vi sov 2330-0630 ca, med over en times puppepause 3-4.30 inkl bleieskift...

Her er det rundt null, værmeldingen sier at det snør men det ser jeg ikke noe til. Det er bare bittelitt snø ute, ikke behov for å måke enda, bare kommet et par cm
Totalt

Mannen har levert ungene på skole og bhg, jeg har kledd på yngste og ammer henne nå, skal spise frokost etterpå.
Ikke alltid værmeldingen stemmer nei. .. her er det kommet 40-50 cm snø siste dagene:)

God morgen! Jeg ligger fortsatt i senga, men samboeren skifter på mini nå. Siste dagen med mannen hjemme, i morgen er det tilbake på jobb igjen for hans del. Kjenner jeg gruer meg litt, men det kommer nok til å gå fint. Kjenner det skal bli litt godt å få en slags hverdagsrutine etter hvert nå. :)

God morgen! Jeg ligger fortsatt i senga, men samboeren skifter på mini nå. Siste dagen med mannen hjemme, i morgen er det tilbake på jobb igjen for hans del. Kjenner jeg gruer meg litt, men det kommer nok til å gå fint. Kjenner det skal bli litt godt å få en slags hverdagsrutine etter hvert nå. :)
Nyt siste dagen med mannen hjemme:)

God morgen :) Her sov F fra klokken 23-02.30, var våken til ca 04.30 og spiste og koste seg. Sov deretter fram til 09. Ingenting å si på det :D Sto opp og ga henne et morgenbad og skal spise frokost nå før 6-ukerskontroll. Spent på vekta siden hun ikke har blitt veid siden hun var 2 uker. De måtte dessverre splitte timen pga møte, slik at det blir hs i dag og legesjekk i morgen. Er egentlig litt for kaldt til å trille synes jeg. -8 her nå, men legger grensen på -10. Har jo en god voksipose med ullunderlag, ullpledd, ullbody, ullmellomlag og ulldress :P det må vel varme godt. Tar på vogntrekket også dersom det er sur vind e.l.

God morgen :) Her sov F fra klokken 23-02.30, var våken til ca 04.30 og spiste og koste seg. Sov deretter fram til 09. Ingenting å si på det :D Sto opp og ga henne et morgenbad og skal spise frokost nå før 6-ukerskontroll. Spent på vekta siden hun ikke har blitt veid siden hun var 2 uker. De måtte dessverre splitte timen pga møte, slik at det blir hs i dag og legesjekk i morgen. Er egentlig litt for kaldt til å trille synes jeg. -8 her nå, men legger grensen på -10. Har jo en god voksipose med ullunderlag, ullpledd, ullbody, ullmellomlag og ulldress :P det må vel varme godt. Tar på vogntrekket også dersom det er sur vind e.l.
Spennende med vekt:) går nok helt fint å trille ja:) er det langt da?

Bor i enebolig med alt på ett plan. Tenker på når hun begynner å sove i vogna ute og mår jeg blant annet er på vaskerommet som er lengst unna stuen og rommet hennes

Vi er på tredje dagen der frøkna ikke klarer å finne søvnen skikkelig på dagtid :( Natten går fint. La henne i sengen kl.23, sov til 03:30, fikk pupp og bleie og det tok bortimot 1,5t. Sovnet godt igjen etterpå. Så våknet hun igjen 07:30 for mat. Neste lur da var hun bare urolig og var halvvåken hvert kvarter ca. frem til kl.11. Nå er det samme leksa. Hun bare kneker og kaver, napper ut smokken og vekker seg selv. Så sovner hun igjen en liten stund før det er på'an igjen.
Jeg tror hun blir mett for vi bruker lang tid på måltidene, raper, skifter bleie innimellom for å holde henne våken osv. Avslutter måltidet selv og gulper ofte etterpå.
Hun er jo trøtt også, så det er ikke det. What to do...?!

Back
Topp