Skravletråd :)

Er det flere små som får kalde fingre om natten? Vi har det kjølig på soverommet, etter anbefalingene.
Lille er ikke spesielt varm av seg og har et Lillelam teppe rundt seg + dyne over. Men hendene ligger jo som regel alltid over teppet og blir ofte kalde. Vurderer tynne votter, men det er kanskje ikke nødvendig?

Iskalde fingre her også.

Jeg har lurt på sånne hvite klorevotter for baby (evt sokker til jeg får tak i) like mye fordi hun har fått vannkopper da. Men de iskalde fingrene fortjener noe i seg selv.

Iskalde fingre her også.

Jeg har lurt på sånne hvite klorevotter for baby (evt sokker til jeg får tak i) like mye fordi hun har fått vannkopper da. Men de iskalde fingrene fortjener noe i seg selv.
Ja, har tatt fram noen sånne selv og tenkte å prøve i natt. De har noen fine i tynn ull på Name It :)

Vi har trillet tur i et par minus. Ubrøytet fortau er jammen god trim!

For en herlig dag. Vært en tur på butikken og sambo har ryddet på vaskerommet og garderoberommet. (Begge var bombet) jeg har virkelig truffet en fantastisk mann:)

Mamma kommer i dag og blir til mandag. Vi skal lage sushi og kose oss og sambo er på avslutning med fotballen :) herlig lørdag

Ubrøyta fortau, med søskenvogn! Fikk opp temperaturen i kroppen det gitt!
Kan jeg tenke meg!
Jeg håpte på en tur i dag også, men det er litt for kaldt synes jeg :( -8 i formiddag.
Synd å sitte inne når solen skinner ute!

Er det egoistisk av meg om jeg tar med tulla en uke på ferie til familien min? ( de bor 8 timer unna)

Er det egoistisk av meg om jeg tar med tulla en uke på ferie til familien min? ( de bor 8 timer unna)

Når er det snakk om da? Tenker at du må være enig med pappaen om det..forstår hvis han ikke ønsker at du drar bort så tidlig som nå

Når er det snakk om da? Tenker at du må være enig med pappaen om det..forstår hvis han ikke ønsker at du drar bort så tidlig som nå
Tenkte om ca 6 uker, da har jeg bursdag og hadde vært fint å vært med familien på bursdagen min. Hakke vært det på et par år. Han har sagt at det er greit, men på en sånn måte at jeg føler han ikke helt mener det.

Nei, det er vel ikke egoistisk.
Jeg tar med meg alle tre på vinterferie i februar til familien min på nordvestlandet. Gjort det tidligere også, både da vi hadde bare en og når vi fikk nr 2. Mannen gleder seg til ei uke hvor han bare trenger å tenke på seg selv. ;) Men han synes det er godt når vi kommer hjem igjen også.:)

Hvis han ikke synes det er helt greit, hva med et kompromiss? Du drar men blir bare 4-5 dager?
Jeg har gjort det samme da mine to største var små, men da var min daværende mann veldig mye på reise. Uansett er det jo fint å bruke permisjonen på å kunne besøke familien uten å måtte planlegge så mye med fri fra jobben og alt.
Håper dere kommer til enighet :)

Hvis han ikke synes det er helt greit, hva med et kompromiss? Du drar men blir bare 4-5 dager?
Jeg har gjort det samme da mine to største var små, men da var min daværende mann veldig mye på reise. Uansett er det jo fint å bruke permisjonen på å kunne besøke familien uten å måtte planlegge så mye med fri fra jobben og alt.
Håper dere kommer til enighet :)
Det løser seg sikkert til det beste for alle. Vi bruker som regel å bli enige til slutt. Men føler litt på det selv også.

Her er "rutinen" fremdeles at lille er våken fra 23-tiden og frem til 03 og noen netter lengre :P 7 uker gammel nå. Jæddæ :D Håper dere andre er i drømmeland :D

Jeg vet heller ikke hva drømmeland er :p Mini her er ei lita ugle!!

Hu er våken om natta og sover om dagen.. Har stor appetitt på nattestid.... :)
Tror det er lenge til jeg får meg noe søvn enda..

Know that feeling :p

Vi hadde noen netter hvor mini sov hele natta, sett bort ifra 2 puppepauser, men nå er vi "back to normal". Når klokka bikker 11 er han lys våken. Og, den siste tiden har også våkennettene gått over til å bli sikkelig gråtenetter. Liker ikke utviklingen :(

Heldigvis er tiden med våken 23-02 over her, men nå som hun er syk er der mye utilpass jente på kvelden og hyppig amming både natt og dag. Ca annenhver time våknet hun i natt, sovnet midtnatt. Amming 2, 4 og 6.

Gjett om jeg kommer til å sove på sofaen sammen med henne i dag...

God morgen :) her står rundstykkene til steking og bilen til mamma og sambo starter ikke ;) så blir en dag med inne kos på oss ;)

Heldigvis er tiden med våken 23-02 over her, men nå som hun er syk er der mye utilpass jente på kvelden og hyppig amming både natt og dag. Ca annenhver time våknet hun i natt, sovnet midtnatt. Amming 2, 4 og 6.

Gjett om jeg kommer til å sove på sofaen sammen med henne i dag...
Har dere gjort noe spesielt for at den lille ikke skulle være våken 23-02, eller har det bare gått over av seg selv?? Har skjønt det sånn at det ikke er noe poeng å prøve å lage leggerutiner når mini er så liten (ikke tre uker enda), men skulle veldig gjerne sett at han sovnet litt tidligere om natta...

Back
Topp