Hehe! Må nyte å ikke holde inn magenHvor langt er du på vei?
16+4, så jeg regner med at magen kommer til å bli en god del tydeligere de nærmeste ukene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Må nyte å ikke holde inn magenHvor langt er du på vei?
To uker lengre enn meg da16+4, så jeg regner med at magen kommer til å bli en god del tydeligere de nærmeste ukene![]()
Jeg synes min kom veldig plutselig. Din kommer nok snartTo uker lengre enn meg daSå spennende! Drøyer vel en måneds tid her da brått, men håpehåpe
![]()
Mest sannsynlig er det råmelkJeg klør så sykt på puppene mine og de har vært veldig ømme. På mandag merket jeg blank væske som kom ut av puppenedet har de gjort de siste dagene. Er dette råmelk? Er 16+6 i dag
![]()
Mest sannsynlig er det råmelk![]()
Klør endel jeg også, også ser nipplene litt rare ut.. De er blitt større og strutter merJeg klør så sykt på puppene mine og de har vært veldig ømme. På mandag merket jeg blank væske som kom ut av puppenedet har de gjort de siste dagene. Er dette råmelk? Er 16+6 i dag
![]()
Klør endel jeg også, også ser nipplene litt rare ut.. De er blitt større og strutter merikke merket lekkasje enda, men er vel fare for det snart
![]()
Jeg begynte nesten å grine når brustvortene mine endret segSånn startet det for meg ogsåstore nippler som strutter
jaja, føler jeg blir kjent med kroppen på nytt igjen!
Jeg begynte nesten å grine når brustvortene mine endret segfølte de ble større, mørkere også har jeg fått knopper på? Jeg ble så fortvilet. Sa til typen at jeg hadde fått vorter på brystvortene mine.
Ja var sånn sist også.Sånn startet det for meg ogsåstore nippler som strutter
jaja, føler jeg blir kjent med kroppen på nytt igjen!
Ja var sånn sist også.meeeen.. Den ene virker større enn den andre?! Det er lite fint altså
![]()
Ja, jeg syns ihvertfall den ene ser mer hoven ut enn den andre på en måte.. Håper det ikke forblir sånnNei uff! Det er jo veldig kjedelig da. Får håpe det gjevner seg ut etterhvert da.![]()
Reagerte akkurat som deg når mine brystvorter ble mørkere og større også! Har fremdeles ikke vent meg til akkurat det. Synes det er helt fælt Håper de forandrer seg tilbake etter amming er over. Er 17+1Jeg begynte nesten å grine når brustvortene mine endret segfølte de ble større, mørkere også har jeg fått knopper på? Jeg ble så fortvilet. Sa til typen at jeg hadde fått vorter på brystvortene mine.
Ja, det lurer jeg og på..Noen som har tips til noen gode gravidbloggere som er omtrent like langt på vei som oss?