Nam, det hørtes veldig fristende utJa ikke sant![]()
Ble blåbær med melk og sukker til dessert ikveldnam!
Kom akkurat på at jeg hadde kjøpt norske jordbær og kesam til kvelds. Og her sitter jeg og spiser knekkebrød
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam, det hørtes veldig fristende utJa ikke sant![]()
Ble blåbær med melk og sukker til dessert ikveldnam!
Ååå elsker jordbær! Jeg har fått cravings etter store grønne druer jeg. Spiser meg snart ihjelNam, det hørtes veldig fristende ut
Kom akkurat på at jeg hadde kjøpt norske jordbær og kesam til kvelds. Og her sitter jeg og spiser knekkebrød![]()
![]()
Ble litt jordbær nå i kveld og det smakte veldig godtÅåå elsker jordbær! Jeg har fått cravings etter store grønne druer jeg. Spiser meg snart ihjel![]()
Ååh, får du den???Er det mulig at det er en perfekt leilighet som faktisk er ekstra positive til at at at... tror jaggu det er en leilighet som er midt i blinken både prismessig og alt!
Snakket med de på tlf i sted, og han mannen var så munter og positiv og madammen hans var veldig ivrig med å få meg i hus fordi hun er også gravid!Ååh, får du den???![]()
Supert!! Krysser fingrene for deg jeg ogsåSnakket med de på tlf i sted, og han mannen var så munter og positiv og madammen hans var veldig ivrig med å få meg i hus fordi hun er også gravid!
Jeg krysser alt!
Har venninnen din dette, eller mistenker hun at du har det?Phew. I det siste har trøttheten sneket seg stille men rolig på. Sover dårligere om natten. Finner ikke en god stilling å sove på. Våkner veldig ofte.. dagene går i at jeg nesten sovner stående, sittende, liggende.
Pakking er ikke morosier til meg selv at NÅ skal jeg begynne å pakke, men kroppen og hodet nekter litt. Skal ikke være lett
En venninne av meg har begynt å bli litt bekymret også. Morkakesvikt.. er det noen sikre symptomer på dette? Kan ikke Google meg fram til noe for øyeblikket. Tungvindt på tlf. Hva er dette egentlig?
Hun mistenker. Sa til henne at hun burde ringe føden eller legevakt. Legen hennes er i permisjon. Hun sa hun hadde prøvd og at de bare hadde avfeid henne. Sagt at det var ikke noe de kunne gjøre om dette var tilfelle siden hun bare er 20 uker på vei. Jeg aner ikke hva dette er..Har venninnen din dette, eller mistenker hun at du har det?
Vet dessverre ikke noe om dette jeg hellerHun mistenker. Sa til henne at hun burde ringe føden eller legevakt. Legen hennes er i permisjon. Hun sa hun hadde prøvd og at de bare hadde avfeid henne. Sagt at det var ikke noe de kunne gjøre om dette var tilfelle siden hun bare er 20 uker på vei. Jeg aner ikke hva dette er..
SJALU! :O Håper du får slappet av og kost deg skikkelig!Hurra!! Alene hjemmehelg fordi samboeren er på fisketur, ble brått endret til spahelg med ei venninneReiser på spa i morgen, bestilt fot- og leggmassajse, og ser virkelig frem til en helg med ei god venninne som jeg ikke har sett på en evighet. Spa, god mat, skravling og et tonn med smågodt på hotellrommet!
![]()
Det hørtes utrolig digg ut!Hurra!! Alene hjemmehelg fordi samboeren er på fisketur, ble brått endret til spahelg med ei venninneReiser på spa i morgen, bestilt fot- og leggmassajse, og ser virkelig frem til en helg med ei god venninne som jeg ikke har sett på en evighet. Spa, god mat, skravling og et tonn med smågodt på hotellrommet!
![]()