Skravletråd :)

De er over en time forsinket på gynekologisk poliklinikk nå :-( sitter her og venter og venter og venter. Stappa fullt venterom og helt ærlig ikke noe kjekt å sitte her å skjære grimaser for at jeg har så inni hwllddn vondt.

De er over en time forsinket på gynekologisk poliklinikk nå :-( sitter her og venter og venter og venter. Stappa fullt venterom og helt ærlig ikke noe kjekt å sitte her å skjære grimaser for at jeg har så inni hwllddn vondt.
Huff da:(
Det hørtes ikke bra ut. Hva skal du på kontroll for?

Huff da:(
Det hørtes ikke bra ut. Hva skal du på kontroll for?
Kynnerene mine har blitt helt ekstreme og utrolig vonde. Og "spredd" seg. Lillegutt sparker ikke og snur seg ikke bare lenger. Han har begynt å riste også.

Kynnerene mine har blitt helt ekstreme og utrolig vonde. Og "spredd" seg. Lillegutt sparker ikke og snur seg ikke bare lenger. Han har begynt å riste også.
Det hørtes ikke bra ut :/
Lykke til på kontroll. Håper alt går bra:)

Det gjør det nok :) er ikke noe redd for at noe skal være galt egentlig. Føler meg rolig. Bare slitsomt :p
Ja, skjønner at det går slitsomt. Håper at det snart gir seg da:)
Greit å sjekke opp uansett :)
Hvor langt er du på vei i dag?

Den ristingen er ekkel, men mange kjenner den! Jeg trodde seriøst mini hadde kramper inni magen min.. De rister litt noen ganger når de kommer ut av magen også, aner ikke hvorfor, men er nok ganske vanlig :) Lykke til på sjekken, håper alt er bra!!

Ja, skjønner at det går slitsomt. Håper at det snart gir seg da:)
Greit å sjekke opp uansett :)
Hvor langt er du på vei i dag?
Er 28+1 i dag :) fikk en liten "skjennepreken" :p endelig ferdig nå.
Den ristingen er ekkel, men mange kjenner den! Jeg trodde seriøst mini hadde kramper inni magen min.. De rister litt noen ganger når de kommer ut av magen også, aner ikke hvorfor, men er nok ganske vanlig :) Lykke til på sjekken, håper alt er bra!!
Den er veldig veldig ekkel. Jeg har jo epilepsi, så får liksom litt noia. Husker ikke om det var jordmoren eller legen jeg var hos nå som nevnte det, men det kunne være babyen som tisset :p

Den er veldig veldig ekkel. Jeg har jo epilepsi, så får liksom litt noia. Husker ikke om det var jordmoren eller legen jeg var hos nå som nevnte det, men det kunne være babyen som tisset :p
Okei. Godt å være ferdig nå da:)
Hva fikk du skjenn for da?

Aha, ja det kan det jo være:) at de får sånn "frysninger" når de tisser.. hehe :)

Den ristingen kjente jeg ikke noe til med datteren min, men nå denne gangen kjenner jeg den godt. Må være en guttegreie :p ;)

Godt det gikk bra, Spinnvill! :)

Aha, ja det kan det jo være:) at de får sånn "frysninger" når de tisser.. hehe :)
Hver gang magen rister nå, så kommer jeg bare til å tenke på at han tisser inni meg :p det er litt snålt da!
Den ristingen kjente jeg ikke noe til med datteren min, men nå denne gangen kjenner jeg den godt. Må være en guttegreie :p ;)

Godt det gikk bra, Spinnvill! :)
Da vet jeg evt. hva jeg skal kjenne etter til om jeg skulle få en unge til senere ;)
Kanskje du må mase mer på dem ;) Godt å høre at alt gikk bra :)
Ja, jeg må visstnok det! :p hun sjekket livmorhalsen min for å se hvor lang den var og for å se om det var noen åpning etter all aktiviteten også.. neste gang måtte jeg ringe altså! :p fikk grei beskjed om det.

Inatt drømte jeg tidenes drøm! I drømmen fødte jeg en gutt i uke 26 hvor jeg sov meg igjennom fødselen og babyen var 4000g og 52cm. Han snakket flytende og gikk med en gang! Husker jeg følte meg snytt etterpå og måtte få samboern til å fortelle om fødselen :p så når jeg våknet på ekte var jeg rimelig glad for at det hele var en drøm og lo litt av meg selv! Dette gravidhodet er helt på vidda noen ganger :p

Inatt drømte jeg tidenes drøm! I drømmen fødte jeg en gutt i uke 26 hvor jeg sov meg igjennom fødselen og babyen var 4000g og 52cm. Han snakket flytende og gikk med en gang! Husker jeg følte meg snytt etterpå og måtte få samboern til å fortelle om fødselen :p så når jeg våknet på ekte var jeg rimelig glad for at det hele var en drøm og lo litt av meg selv! Dette gravidhodet er helt på vidda noen ganger :p
Haha. Jeg har også drømt flere ganger at jeg føder, også er babyen flere måneder gammel. Man drømmer mye rart:p

Haha. Jeg har også drømt flere ganger at jeg føder, også er babyen flere måneder gammel. Man drømmer mye rart:p

Helt merkelig hvordan hodet fungerer om natten :p Han stakkarn som jeg deler seng med har flere netter våknet med ei hånd over ansiktet eller en fot i nesa. Utrolig hvor spenstig jeg egentlig er :p

Haha! Jeg føder også ofte om natta for tiden. Jeg har eksamen to dager før termin og babyen kommer gjerne rett etter eksamen. Heldigvis er høgskolen nært sykehuset. Sånn i tilfelle det blir sant liksom. :P
Men jeg greier meg uten at vannet går midt under eksamen da, det er og en gjenganger. :) :)

Back
Topp