Skravletråd :)

Haha! Jeg føder også ofte om natta for tiden. Jeg har eksamen to dager før termin og babyen kommer gjerne rett etter eksamen. Heldigvis er høgskolen nært sykehuset. Sånn i tilfelle det blir sant liksom. :P
Men jeg greier meg uten at vannet går midt under eksamen da, det er og en gjenganger. :) :)

Får håpe du "kniper igjen" til eksamen er levert ;) føles jo så ekte også disse drømmene, men bra du har sykehuset i nærheten... Sånn i tilfelle du får det travelt med å levere eksamen :p

En ting jeg savner med å ikke være gravid i hvert fall. Det er drømmene. Har bare så mange fæle og fryktelige drømmer. Er så rart

Hei!

Dette er mitt første svangerskap. Jeg lurer litt på formen deres nå? Hva som kan forventes/er normalt? Vet hvert svangerskap er forskjellig, men likheter er det jo :)

Jeg er 28+3.
Formen er helt ok, men jeg kjenner jo at jeg er tyngre, og at ryggen gjerne krangler litt når den kan. Jobber veldig mye ( 40 timer i uka+) Så blir mest jobb og hvile foran tv eller sove. Søvnen har også forandret seg veldig. Er ofte på do, men det går greit. Synes det er verre å finne gode sovestillinger, og er helt ødelagt når jeg våkner opp på ryggen.
I følge jordmor står alt veldig bra til med lille og det er en powerboost altså!

:)

Hei!

Dette er mitt første svangerskap. Jeg lurer litt på formen deres nå? Hva som kan forventes/er normalt? Vet hvert svangerskap er forskjellig, men likheter er det jo :)

Jeg er 28+3.
Formen er helt ok, men jeg kjenner jo at jeg er tyngre, og at ryggen gjerne krangler litt når den kan. Jobber veldig mye ( 40 timer i uka+) Så blir mest jobb og hvile foran tv eller sove. Søvnen har også forandret seg veldig. Er ofte på do, men det går greit. Synes det er verre å finne gode sovestillinger, og er helt ødelagt når jeg våkner opp på ryggen.
I følge jordmor står alt veldig bra til med lille og det er en powerboost altså!

:)

Hei :)
Dette er også mitt første svangerskap.

Er i uke 30 nå og har blitt sykemeldt 100% pga ryggen. Kjempe kjedelig! Jeg er sliten og føler jeg går på do en gang i timen :p sover også dårlig.
Men det er ikke lenge igjen før vi får hilse på den lille gaven vi har i magen ;)

Feiret at jeg er inne i siste trimester i dag med kjøp av to ammetopper og en ammebh :P kanskje tidlig men føltes godt å kjøpe inn noe allikevel ❤️
Bra feiring det :)
Hva slags ammebh kjøpte du ?
Må ha meg noen nye her også :)

Hei :)
Dette er også mitt første svangerskap.

Er i uke 30 nå og har blitt sykemeldt 100% pga ryggen. Kjempe kjedelig! Jeg er sliten og føler jeg går på do en gang i timen :p sover også dårlig.
Men det er ikke lenge igjen før vi får hilse på den lille gaven vi har i magen ;)

Det er kjedelig. Men nå som det er blitt sånn så prøv å kos deg! Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til perm. 8 uker igjen! Fikk fri i helga og dum som jeg var skulle jeg få unna litt så det ble jo ikke fri i den forstand...

Endelig 3 trimester! Oh Joy! :)

Jeg drømmer ofte om føding, men også mye annet rart. I natt drømte jeg at jeg skulle ta med en yoghurt i kjøleskapet. Det var bare at vi ikke hadde noe annet enn spekeskinke-yoghurt, og det kunne jeg jo ikke spise! :p

Jeg merker at jeg husker flere drømmer når jeg våkner, men tror ikke jeg har drømt om å føde... enda. :wacky:

I natt drømte jeg at jeg kunne se og kjenne de forskjellige kroppsdeler til lillegutt gjennom huden, plutselig så var den ene armen hans nede i låret mitt og sånn. Veldig spesielt! Men han var vært veldig livlig de siste dagene, så drømmen var vel et resultat av det :P

Idag streika bekkenet skikkelig for første gang i dette sv skapet . Da jeg skulle reise meg opp fra sandkassa på jobb (barnehage).
Vondt enda nå ikveld , så tenker d er helt Ok at jeg har fri imorgen :)

Tenkte jeg ville dele et lite koselig tips med dere :)
BF hadde nylig bursdag, og som en del av gaven fra meg fikk han en bok om å bli pappa for første gang.
Nå vet jeg at han synes sånt er litt kleint, og han liker ikke spesielt godt å lese bøker. Så inkludert i bok-gaven var høytlesning fra meg.
Så på kvelden leser jeg litt for han og det er faktisk utrolig koselig :)

Da har jeg vært å tatt influensavaksine:)
Flere som har tatt den?

Har faktisk aldri tatt den, selv om vi får den gratis på jobb.. Har bare blitt sånn, får vurdere å ta den i år da :)
Får den imorgen :D
Jeg har heller aldri tatt den før, men vil ikke risikere å bli smittet av den i år. Greit å få jobbet opp litt antistoffer:)
Jordmor anbefalte meg å ta den så fort som mulig.

Jeg har heller aldri tatt den før, men vil ikke risikere å bli smittet av den i år. Greit å få jobbet opp litt antistoffer:)
Jordmor anbefalte meg å ta den så fort som mulig.
Er hardt for en gravid kropp å få full blomstret influensa. Husker søskenbarnet mitt ble innlagt da hun var gravid og fikk influensa :eek: hun var dårlig hun!! Hun er en av de heldige som aldri blir syk heller utenom :p

Back
Topp