Skravletråd :)

Første svangerskapet mitt kom magen plutselig i uke 18, trodde aldri den skulle komme. :p kom nesten over natta. Så den kommer plutselig :D

Jeg klør så sykt på puppene mine og de har vært veldig ømme. På mandag merket jeg blank væske som kom ut av puppene :eek: det har de gjort de siste dagene. Er dette råmelk? Er 16+6 i dag :)

Jeg klør så sykt på puppene mine og de har vært veldig ømme. På mandag merket jeg blank væske som kom ut av puppene :eek: det har de gjort de siste dagene. Er dette råmelk? Er 16+6 i dag :)
Mest sannsynlig er det råmelk:)

Klør endel jeg også, også ser nipplene litt rare ut.. De er blitt større og strutter mer :p ikke merket lekkasje enda, men er vel fare for det snart :p

Klør endel jeg også, også ser nipplene litt rare ut.. De er blitt større og strutter mer :p ikke merket lekkasje enda, men er vel fare for det snart :p

Sånn startet det for meg også ;) store nippler som strutter :p jaja, føler jeg blir kjent med kroppen på nytt igjen!

Sånn startet det for meg også ;) store nippler som strutter :p jaja, føler jeg blir kjent med kroppen på nytt igjen!
Jeg begynte nesten å grine når brustvortene mine endret seg :p følte de ble større, mørkere også har jeg fått knopper på? Jeg ble så fortvilet. Sa til typen at jeg hadde fått vorter på brystvortene mine.

Jeg begynte nesten å grine når brustvortene mine endret seg :p følte de ble større, mørkere også har jeg fått knopper på? Jeg ble så fortvilet. Sa til typen at jeg hadde fått vorter på brystvortene mine.

Haha! Vorter på brystvortene :p hva ikke vi skal igjennom! Tror alt er normalt ;)

Ja var sånn sist også. :p meeeen.. Den ene virker større enn den andre?! Det er lite fint altså :o

Nei uff! Det er jo veldig kjedelig da. Får håpe det gjevner seg ut etterhvert da. ;)
Ja, jeg syns ihvertfall den ene ser mer hoven ut enn den andre på en måte.. Håper det ikke forblir sånn :p

Reagerte akkurat som deg når mine brystvorter ble mørkere og større også! Har fremdeles ikke vent meg til akkurat det. Synes det er helt fælt Håper de forandrer seg tilbake etter amming er over. Er 17+1 :)

Jeg sitter i Bergen,,har akkurat kjøpt barnevogn :D Emmaljunga city cross ♡ Herlighet, jeg må gå å vente på båten, så jeg går å triller på tom barnevogn :o lengter til desember!! :D Har shoppa litt babyklær i str 50, såå smått :) Litt kjipt å måtte kjøpe nøytralt enda, men men ;) Hjemme så venter stellebordet på posten på meg :D gud, jeg er lykkelig ❤

Anbefaler turen innom barnas hus:)
De har 50 % på utvalgte modeller av vogn og bilstol. Noe utvalg til 70 % også. Muligheter for er godt kupp :D
Gjelder kun i butikk.

Last edited:
Noen som har tips til noen gode gravidbloggere som er omtrent like langt på vei som oss?

Ayaromano.com og ingridindubai.com

Det er begge treningsblogger, men skriver og om andre ting ☺

Back
Topp