Skravletråd :)

Hun er ti. Barnehagen hennes hadde sovesal, og de jeg jobbet i mens jeg studerte hadde stort sett madrasser på gulvet.

Vet ikke helt om jeg liker tanken på at de sover I vogn hver dag... Gjorde/gjør jenta di det? Hvordan synes du det fungerer?

Jenta mi gjorde det. Jeg var egentlig veldig fornøyd med det. De voksne passet på hele tiden, og jeg opplevde at det var trygt og godt. De hadde også veldig lite sykdom. Om det skyldtes daglig utesoving eller andre tiltak vet jeg ikke. Men jeg tenkte det kanskje var fordi de ikke lå så tett. Også tenkte jeg til tider at det er veldig fint å ha alle ute, for skulle det brenne er alle barna som sover i trygge omgivelser.

Men jeg er generelt veldig pro-utesoving, og satte alltid hennes vogn ut når hun skulle sove hjemme, så jeg syntes det var supert, sånn sett.. Men det er jo ulike meninger og ønsker der ute :)
 
Haha! Her møter jeg jo meg selv I døra. Jeg er også veldig for utesoving, og når du ser det som en for del ved brann, er det sikkert mindre kaotisk enn det vognkaoset jeg så for meg.
 
Haha! Her møter jeg jo meg selv I døra. Jeg er også veldig for utesoving, og når du ser det som en for del ved brann, er det sikkert mindre kaotisk enn det vognkaoset jeg så for meg.

Hehe.. Neida.. Vognene står pent på rad og rekke under tak og bak/inntil vegg. Det ser ut som en parkeringsplass i grunn ;) Og når det blir for kaldt til å sove ute sover de inne i gangen/inne i bygget. Så de har løsninger som jeg tenker er gode. :)
 
KRIOPRAKTOR I DAG! 16:15 og bussen går om 30 min! Har lyst å hoppe som en unge i lykkerus! Men så kan jeg jo ikke det helt ennå. Får håpe kiropraktor får skikk på skjelettet mitt :p
 
KRIOPRAKTOR I DAG! 16:15 og bussen går om 30 min! Har lyst å hoppe som en unge i lykkerus! Men så kan jeg jo ikke det helt ennå. Får håpe kiropraktor får skikk på skjelettet mitt :p
Håper med deg. Du har ventet en stund, har du ikke?
 
Sånn har jeg også fått.. :p En sånn kjekk ballong som tiltrekker seg selv løse topper.. ;) Men dessverre ser den bare fleskete ut foreløpig ;)

Hvor mange år er det mellom dine barn? :)

Blir nesten akkurat 4år mellom mine, men 3årstall :) Dine da?

Magen min har mister litt luft siste ukene kan en vel si, myk og god syns treåringen min, haha. Buksene passer enda, det tyter bare litt ut over kanten, veeeldig lekkert :)

12 uker i dag og har vært på førstegangskontroll! Legen prøvde doppleren, men fant ikke hjertelyden, så lillesnupp hadde nok gjemt seg langt nede i dag. Angra litt på at jeg sa ja til å prøve, men trøster meg med at de har lett for å gjemme seg enda..
 
12 uker i dag og har vært på førstegangskontroll! Legen prøvde doppleren, men fant ikke hjertelyden, så lillesnupp hadde nok gjemt seg langt nede i dag. Angra litt på at jeg sa ja til å prøve, men trøster meg med at de har lett for å gjemme seg enda..

Jeg er sikker på at du har rett. Det er ikke lett å treffe et hjerte på størrelse med en ert, I rett vinkel, mens det beveger seg!
 
Bøh! Hva gjør folket i kveld ?
Jeg har Orange Is the New Black - maraton, sesong 3! :D nye episoder :)

Har vært sol idag, så har vært ute på tur med rottweiler gutten min, han bada mens jeg solte magen :D elsker sol altså!
 
Jeg har Orange Is the New Black - maraton, sesong 3! :D nye episoder :)

Har vært sol idag, så har vært ute på tur med rottweiler gutten min, han bada mens jeg solte magen :D elsker sol altså!
Hørtes ut som en fin dag! Sola gløtta så vidt frem i stad, men da jeg kom meg ut hadde det begynt å regne... hjemme alene i kveld, trudde det kom til å bli artig, men nå kjeder jeg meg bare.
 
Hørtes ut som en fin dag! Sola gløtta så vidt frem i stad, men da jeg kom meg ut hadde det begynt å regne... hjemme alene i kveld, trudde det kom til å bli artig, men nå kjeder jeg meg bare.
Typisk! :/ her på vestlandet er vi ikke akkurat bortskjemt med fint vær.. som regel regner det og blåser kraftig :/ så må nyte de få dagene vi får :p
Kjeder meg faktisk litt jeg også, samboeren er på datarommet og spiller :p jeg snakker med katten liksom :D
 
Typisk! :/ her på vestlandet er vi ikke akkurat bortskjemt med fint vær.. som regel regner det og blåser kraftig :/ så må nyte de få dagene vi får :p
Kjeder meg faktisk litt jeg også, samboeren er på datarommet og spiller :p jeg snakker med katten liksom :D
Merker at vi er den generasjonen med kjærester som spiller data/tvspill... Jeg er nemlig spillenke i kveld. Du er nå heldig som har en katt og snakke med, veggen er ikke like stimulerende :p
 
Typisk! :/ her på vestlandet er vi ikke akkurat bortskjemt med fint vær.. som regel regner det og blåser kraftig :/ så må nyte de få dagene vi får :p
Kjeder meg faktisk litt jeg også, samboeren er på datarommet og spiller :p jeg snakker med katten liksom :D
Merker at vi er den generasjonen med kjærester som spiller data/tvspill... Jeg er nemlig spillenke i kveld. Du er nå heldig som har en katt og snakke med, veggen er ikke like stimulerende :p
 
Merker at vi er den generasjonen med kjærester som spiller data/tvspill... Jeg er nemlig spillenke i kveld. Du er nå heldig som har en katt og snakke med, veggen er ikke like stimulerende :p
Hehe, jaaa han er litt geek;) Han får sånne perioder.. av og til kan han sitte i 3 døgn i strekk :eek: men så plutselig kan det gå to uker før neste gang.. rare mannfolk! :p
Hehe ja aøtaå, jeg har en hann pus på 2 år, en baby pus på 3 mnd, og en rottweiler på snart 1 år :D så litt selskap har jeg :p Men, blir lei av de og, haha!
 
Samboern er på bursdagsparty og jeg skal kose meg med en film i dag. Noen som har sett noe bra i det siste? Trenger tips! :)
 
Hvilken kjøpte du? Vurderer sterkt å kjøpe selv :p Noen dager når uroen melder seg angrer jeg bittert på at jeg ikke har kjøpt.
 
Så har jeg kjøpt doppler... Kanskje jeg blir beroliget av det.

Jeg vurderer det samme, mn lurer på hvilken jeg skal kjøpe og om de er å oppdrive på "vanlig" butikk type elkjøp osv... Jeg føler meg så lite gravid at jeg nå oppriktig er begynt å tro at de testene jeg tok i april ikke var "ekte" og at jeg har innbilt meg et svangerskap :p
 
Back
Topp