Skravletråd :)

For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?

Støttestrømper og vandreturer i gangen. :) En venninne av meg måtte ha blodfortynnende før avreise til Thailand pga flylengden. Vet ikke om du må noe sånt også? Kjenner jeg misunner deg skikkelig ;)
 
Hva skal dere i dag?
Dagen min startet med å stå bøyd over doskåla å rope på elgen :p skal snart til legen også møte kjæresten i byen. :)
 
Hva skal dere i dag?
Dagen min startet med å stå bøyd over doskåla å rope på elgen :p skal snart til legen også møte kjæresten i byen. :)

Idag ligger jeg i sengen! Aller første dag jeg er veldig kvalm, og vanvittig slapp ellers!! Så sliter med å tenke ut noe jeg kan spise, da magen skriker etter mat, men munnen sier nei.. Noen tips?:)
 
Støttestrømper og vandreturer i gangen. :) En venninne av meg måtte ha blodfortynnende før avreise til Thailand pga flylengden. Vet ikke om du må noe sånt også? Kjenner jeg misunner deg skikkelig ;)
Måtte hun ta det bare pga. graviditeten?
Jeg skal til Thailand i uke 22 og mest sannsynlig Tokyo i uke 28 (ca), og er jo litt spent på dette med lang flytur...
 
Idag ligger jeg i sengen! Aller første dag jeg er veldig kvalm, og vanvittig slapp ellers!! Så sliter med å tenke ut noe jeg kan spise, da magen skriker etter mat, men munnen sier nei.. Noen tips?:)
Når jeg er kvalm er noe av det eneste jeg klarer frukt (banan) eller brødskiver med mildt pålegg feks baconost :) god bedring!
 
Idag ligger jeg i sengen! Aller første dag jeg er veldig kvalm, og vanvittig slapp ellers!! Så sliter med å tenke ut noe jeg kan spise, da magen skriker etter mat, men munnen sier nei.. Noen tips?:)
For meg funker det med oppskåret frukt de dagene jeg ikke klarer tanken på mat. F.eks. ananas, jordbær, druer.
 
Jeg har vært på sykehuset og fått informasjon, samt tatt blodprøve til DUO-testen. Time til UL om en mnd.
En eeeeevighet til :p
 
Spennende tid dette her!:-D
Skjønner du synes det er lang tid å vente ja, Bee! :)
Har ul den 13.mai jeg og minuttene føles ut som timer!
 
Måtte hun ta det bare pga. graviditeten?
Jeg skal til Thailand i uke 22 og mest sannsynlig Tokyo i uke 28 (ca), og er jo litt spent på dette med lang flytur...

Ja, bare pga graviditeten.. Er nok bare å høre med legen din om hvilken praksis han har. De lærde strides sikkert når det gjelder dette også.
 
  • Liker
Reactions: Bee
Vi har tenkt oss på langtur i sommer. Det er jo siste mulighet på noen år! Tror det går bra med tanke på hygiene de aller fleste steder :) synes vi fortjener en skikkelig ferie før småbarnstiden starter! :)
 
Da har jeg møtt mitt hormonelle jeg :) Minien ser på Frost og jeg begynner å gråte ukontrollert når foreldrene dør! Har sett filmen ca tusen ganger før, så kom ikke akkurat brått på, hehe.. O herlige hormoner :)
 
Skal med svigers familien til ullared til høsten , kom på at det blir sikkert veldig spennende kommer vel til å vagge meg bortover inni der :p og bruke vognen som gåstol hvis det blir lange dager der :p
 
For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?
Hva med å høre med legen om Reise syke tabletter? Hørt flere som bruker det og at det hjelper!
 
Jeg har vært på sykehuset og fått informasjon, samt tatt blodprøve til DUO-testen. Time til UL om en mnd.
En eeeeevighet til :p
Kor gammal er ein før ein må ta Duotest?
 
Kor gammal er ein før ein må ta Duotest?
Det er ingen som MÅ ta den. Men de over 38 får automatisk tilbudet.
Jeg ba om å få ta den til tross for at jeg ikke er gammel nok :)
 
9 uker i dag og plutselig har magen poppet ut!! Det var vel litt tidlig?! Blir en utfordring å skjule dette i 3uker til gitt...
 
9 uker i dag og plutselig har magen poppet ut!! Det var vel litt tidlig?! Blir en utfordring å skjule dette i 3uker til gitt...
poppa ut for mange uker siden her :p men ble veldig mye mer gravidmage i uke 9 her og....va liksom bare oppblåst å småfeit før det :p
var like stor i uke 9 nå som i uke 18 me storesøster :p
 
Back
Topp