For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?
Støttestrømper og vandreturer i gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?
Hva skal dere i dag?
Dagen min startet med å stå bøyd over doskåla å rope på elgenskal snart til legen også møte kjæresten i byen.
![]()
Måtte hun ta det bare pga. graviditeten?Støttestrømper og vandreturer i gangen.En venninne av meg måtte ha blodfortynnende før avreise til Thailand pga flylengden. Vet ikke om du må noe sånt også? Kjenner jeg misunner deg skikkelig
![]()
Når jeg er kvalm er noe av det eneste jeg klarer frukt (banan) eller brødskiver med mildt pålegg feks baconostIdag ligger jeg i sengen! Aller første dag jeg er veldig kvalm, og vanvittig slapp ellers!! Så sliter med å tenke ut noe jeg kan spise, da magen skriker etter mat, men munnen sier nei.. Noen tips?![]()
For meg funker det med oppskåret frukt de dagene jeg ikke klarer tanken på mat. F.eks. ananas, jordbær, druer.Idag ligger jeg i sengen! Aller første dag jeg er veldig kvalm, og vanvittig slapp ellers!! Så sliter med å tenke ut noe jeg kan spise, da magen skriker etter mat, men munnen sier nei.. Noen tips?![]()
Måtte hun ta det bare pga. graviditeten?
Jeg skal til Thailand i uke 22 og mest sannsynlig Tokyo i uke 28 (ca), og er jo litt spent på dette med lang flytur...
Hva med å høre med legen om Reise syke tabletter? Hørt flere som bruker det og at det hjelper!For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?
Fløy over her om dagen og turen gikk bra. Eneste er at jeg okkuperte doen mesteparten av tida. Tissatrengt hele tidaHva med å høre med legen om Reise syke tabletter? Hørt flere som bruker det og at det hjelper!
Hehehehe, godt å høre det gikk bra!Fløy over her om dagen og turen gikk bra. Eneste er at jeg okkuperte doen mesteparten av tida. Tissatrengt hele tida![]()
Kor gammal er ein før ein må ta Duotest?Jeg har vært på sykehuset og fått informasjon, samt tatt blodprøve til DUO-testen. Time til UL om en mnd.
En eeeeevighet til![]()
Det er ingen som MÅ ta den. Men de over 38 får automatisk tilbudet.Kor gammal er ein før ein må ta Duotest?
poppa ut for mange uker siden her9 uker i dag og plutselig har magen poppet ut!! Det var vel litt tidlig?! Blir en utfordring å skjule dette i 3uker til gitt...