Skravletråd :)

Har vært ute i skogen med guttungen og grillet pølser. Nyter finværet og at mamma'n er litt mer oppegående :)
 
Ikke særlig kvalm, kun hvis jeg er sulten. Og har det som deg med puppene. Stakkars samboer har fått noen bjeff i det siste. :p

Haha.. Ja.. Det er jo så vondt, at all klåing er strengt forbudt! :p
 
Også var det det med eksamenslesing... Nei, det har vi ikke sett. Hva har folket gjort i dag?
 
Er på jobbreise denne uken.. Kvalme og tretthet går ikke så godt overens med reising!! To turer til med fly nå så hjemme, blir ubeskrivelig godt!! :)
 
Hva er planene for langhelgen da? Jeg har en oppgave som snart må leveres inn, så for min del går det mye tid til den. Mye jeg heller ville gjort.. :p
 
Hva er planene for langhelgen da? Jeg har en oppgave som snart må leveres inn, så for min del går det mye tid til den. Mye jeg heller ville gjort.. :p
Konfirmasjon på lørdag, og ned til foreldra mine på søndag før New York i en uke:) litt spent på lang flytur da.
 
Hva er planene for langhelgen da? Jeg har en oppgave som snart må leveres inn, så for min del går det mye tid til den. Mye jeg heller ville gjort.. :p
Konfirmasjon(lillesøster) å dåp(lillebror på 8år) imorgen :) resten av helga blir d avslapping...har slitt meg selv ut idag, trosset alt av kvalme for å lage 80 cupcakes, en kake å to store skåler med sitronfromasj....gjett om det skal bli herlig med total avslapping fra imorgen kveld :-D
 
Hva er planene for langhelgen da? Jeg har en oppgave som snart må leveres inn, så for min del går det mye tid til den. Mye jeg heller ville gjort.. :p

Ordne i huset og hagen :) De siste helgene har jeg brukt på å sove, så nå er det mye å ta tak i her :smiley-chores004smiley-chores003
 
Konfirmasjon på lørdag, og ned til foreldra mine på søndag før New York i en uke:) litt spent på lang flytur da.
Så herlig! Vi var i New York og Miami måneden før kommende storebror ble unnfanget. Ser for meg at det blir noen år til vi får dra på kjærestetur igjen. Nå blir det hundefossen, dyreparken og sånn. :p
Kos dere masse! :)
 
Så herlig! Vi var i New York og Miami måneden før kommende storebror ble unnfanget. Ser for meg at det blir noen år til vi får dra på kjærestetur igjen. Nå blir det hundefossen, dyreparken og sånn. :p
Kos dere masse! :)

Kjenner meg veldig igjen i dette. ;) Og de lange sene kveldene, tilbringes på hotellrommet med lyset halvavslått i påvente av å selv legge seg. ;)
 
Kjenner meg veldig igjen i dette. ;) Og de lange sene kveldene, tilbringes på hotellrommet med lyset halvavslått i påvente av å selv legge seg. ;)

Vi planlegger en lengre tur i sommer. Må benytte anledningen mens vi fortsatt er alene ;)
 
Da blir de kvil på sofaen i kveld:happy: for i morgen blir de å pakke klar til konfirmasjon som vi må i på søndag.
 
For ei natt! Lille bøllefrø må ha stupt kråke der inne eller hatt hjemme alene fest for jeg har ikke sovet. 8+5 og nå blir jeg kvalm. NY på tirsdag, noen som har tips til best mulig flytur over dammen?
 
Back
Topp