Skravletråd :)

Kan tenke meg det er beroligende å høre hjertet til lille! Her nøyer jeg meg enn så lenge med at jeg har klart å finne den berømte livmoren rett over bikiniskillet :D Tenker jeg tar det som et godt tegn at den har vokst seg oppover :)
 
Jeg gleder og gruer meg til første jordmor time på fredag.. har enda ikke hørt hjerteslagene. Tenk om det ikke er som det skal, blææ.. skulle hatt doppler jeg også :p
 
Jeg vurderer det samme, mn lurer på hvilken jeg skal kjøpe og om de er å oppdrive på "vanlig" butikk type elkjøp osv... Jeg føler meg så lite gravid at jeg nå oppriktig er begynt å tro at de testene jeg tok i april ikke var "ekte" og at jeg har innbilt meg et svangerskap :p
Kjenner følelsen. Selvom jeg har sett lille spire på ultralyd føler jeg at jeg har innbilt meg alt sammen ;) jeg fant hvertfall doppleren på nett.

Hva måtte du betale for den?
Med frakt ble det på litt over 400. Kanskje litt drøyt. Men da har jeg nå hvertfall;)
 
Kan tenke meg det er beroligende å høre hjertet til lille! Her nøyer jeg meg enn så lenge med at jeg har klart å finne den berømte livmoren rett over bikiniskillet :D Tenker jeg tar det som et godt tegn at den har vokst seg oppover :)
Livmora mi er helt merkelig. Kjenner den klart og tydelig på morran og kvelden. Men midt på dagen er den "vekk" :p håper magen kommer snart. Hvor langt er du på vei?
 
Livmora mi er helt merkelig. Kjenner den klart og tydelig på morran og kvelden. Men midt på dagen er den "vekk" :p håper magen kommer snart. Hvor langt er du på vei?

Haha, den er ikke alltid like tydelig her heller nei :p Jeg vil også ha mage snart, men den kan godt vente til vi får fortalt den store nyheten til familien om noen dager :D Er 13+3 i dag :)
 
Takk takk :D kom ut derfra helskinnet med en antibiotikakur og smertestillende.
Så bra!
Tannkjøttet mitt er så ømt og sensitivt nå, fosser jo blod når jeg pusser tenner :eek: hehe! Men har ingen hull da :p
 
Er det noen flere enn meg som ikke har fått noe særlig mage ennå? :) Ser så mange fine og begynner å bli utålmodig her :p
 
Er det noen flere enn meg som ikke har fått noe særlig mage ennå? :) Ser så mange fine og begynner å bli utålmodig her :p

Er 14+ 3 nå og det er ingen babykul enda! Når den kommer så skal jeg stikke den fram å være så stolt! Jeg føler meg ikke særlig gravid, så det er enda mange som ikke vet at vi skal ha små :p litt gøy å holde det hemmelig å det er enklere uten magen ;)
 
Er 14+ 3 nå og det er ingen babykul enda! Når den kommer så skal jeg stikke den fram å være så stolt! Jeg føler meg ikke særlig gravid, så det er enda mange som ikke vet at vi skal ha små :p litt gøy å holde det hemmelig å det er enklere uten magen ;)
Jeg har mage på kvelden... Da ser jeg gravid ut. Er luftgravid da
Men jeg er større på mirningen en jeg pleier å være.
Min gravid gravid mage kommer i uke 17/18
 
Er 14+ 3 nå og det er ingen babykul enda! Når den kommer så skal jeg stikke den fram å være så stolt! Jeg føler meg ikke særlig gravid, så det er enda mange som ikke vet at vi skal ha små :p litt gøy å holde det hemmelig å det er enklere uten magen ;)
Jeg er 14+5, så det er ikke noe særlig forskjell på oss :) Ingen problem å holde det hemmelig her enn så lenge heller :p De jeg forteller rynker litt på nesen når de titter på magen min.
 
Jeg er 14+5, så det er ikke noe særlig forskjell på oss :) Ingen problem å holde det hemmelig her enn så lenge heller :p De jeg forteller rynker litt på nesen når de titter på magen min.

Tenker at h*n sikkert blir å ta nok plass etterhvert og da vokser kanskje magen litt :p Min mor ble kjeeempe stor i sine svangerskap, men jeg aner ikke om det spiller noen rolle for hvordan mitt blir ;)
 
Nå skal jeg på tupperware party med gjengen på jobb! Strikkinga og oppskrifta fra Baby Drøm er med ;) Kanskje jeg tar mot til meg å avslører nyheten for dem ikveld :D
 
Tenker at h*n sikkert blir å ta nok plass etterhvert og da vokser kanskje magen litt :p Min mor ble kjeeempe stor i sine svangerskap, men jeg aner ikke om det spiller noen rolle for hvordan mitt blir ;)

Jeg er relativt høy, så det kan jo være litt mer å vokse i høyden her :) Tror hvordan man blir er veldig individuelt :) Damene i min familie har vært veldig ulike i allefall.

Nå skal jeg på tupperware party med gjengen på jobb! Strikkinga og oppskrifta fra Baby Drøm er med ;) Kanskje jeg tar mot til meg å avslører nyheten for dem ikveld :D
Hihi, spennende. Lykke til :)
 
Er det noen flere enn meg som ikke har fått noe særlig mage ennå? :) Ser så mange fine og begynner å bli utålmodig her :p

Jeg har nettopp begynt å få litt mage :p Den er fortsatt sånn at det ser ut som om jeg bare er litt godt polstra rundt magen :p Jeg må hele tiden minne meg selv på å slippe den ut, for jeg er liksom vant til å trekke den litt inn hvis den er litt oppblåst og står ut :D
 
Jeg har nettopp begynt å få litt mage :p Den er fortsatt sånn at det ser ut som om jeg bare er litt godt polstra rundt magen :p Jeg må hele tiden minne meg selv på å slippe den ut, for jeg er liksom vant til å trekke den litt inn hvis den er litt oppblåst og står ut :D
Hehe! Må nyte å ikke holde inn magen :D Hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp