Skravletråd :)

Det er ingen som MÅ ta den. Men de over 38 får automatisk tilbudet.
Jeg ba om å få ta den til tross for at jeg ikke er gammel nok :)
Eg e 35, så lurte på om da va der grenso gjekk :)
 
poppa ut for mange uker siden her :p men ble veldig mye mer gravidmage i uke 9 her og....va liksom bare oppblåst å småfeit før det :p
var like stor i uke 9 nå som i uke 18 me storesøster :p
Andre graviditet fikk jeg også veldig tidlig babykul. Var vel halvannet-to år siden forrige fødsel, så det har gjerne litt å si. Nå er det over 9 år siden jeg gikk gravid sist, så tipper kroppen stiller i kategorien "førstegangs" igjen :p
Greit nok det, i forhold til magen som fremdeles er flat. Men håper ikke fødselen blir like tung som den første...
 
Andre graviditet fikk jeg også veldig tidlig babykul. Var vel halvannet-to år siden forrige fødsel, så det har gjerne litt å si. Nå er det over 9 år siden jeg gikk gravid sist, så tipper kroppen stiller i kategorien "førstegangs" igjen :p
Greit nok det, i forhold til magen som fremdeles er flat. Men håper ikke fødselen blir like tung som den første...
Ja, det kan vel være, men det de sier er at livmoren er som en ballong, så når den har vært blåst opp tidligere, så går det myyye raskere neste gang :) Det blir spennende å se om dine 9 år har gjort deg til "førstegangs!
Nå var ikke magen min paddeflat fra før, men den har endret veldig fasong og fått en kul nederst. Hehe. Er uke 9 nå og tipper jeg har like stor mage som uke 15 sist. Fascinerende! Hadde på løs kjole i går og følte jeg måtte skjule den aktivt! Blir koselig å få mage som en stolt kan vise frem da :)
 
Ja, det kan vel være, men det de sier er at livmoren er som en ballong, så når den har vært blåst opp tidligere, så går det myyye raskere neste gang :) Det blir spennende å se om dine 9 år har gjort deg til "førstegangs!
Nå var ikke magen min paddeflat fra før, men den har endret veldig fasong og fått en kul nederst. Hehe. Er uke 9 nå og tipper jeg har like stor mage som uke 15 sist. Fascinerende! Hadde på løs kjole i går og følte jeg måtte skjule den aktivt! Blir koselig å få mage som en stolt kan vise frem da :)
Ja, det er nok delte meninger om det der. Flere jeg har snakket med mener det er en myte ;)
Jeg håper såklart at kroppen husker og at fødselen blir en lek :p
 
Ja, det er nok delte meninger om det der. Flere jeg har snakket med mener det er en myte ;)
Jeg håper såklart at kroppen husker og at fødselen blir en lek :p
Hehe, ja. Det kan nok kaaaaanskje være at den egentlige grunnen til at magen kommer fortere med nr 2, er at den forrige magen aldri helt ble borte ;) Håper kroppen din husker fødselen :) Nr 3 kan være en luring, er det det de bruker å si?
 
Hehe, ja. Det kan nok kaaaaanskje være at den egentlige grunnen til at magen kommer fortere med nr 2, er at den forrige magen aldri helt ble borte ;) Håper kroppen din husker fødselen :) Nr 3 kan være en luring, er det det de bruker å si?
Ja, har hørt mange si det ;)
 
Ja, det kan vel være, men det de sier er at livmoren er som en ballong, så når den har vært blåst opp tidligere, så går det myyye raskere neste gang :) Det blir spennende å se om dine 9 år har gjort deg til "førstegangs!
Nå var ikke magen min paddeflat fra før, men den har endret veldig fasong og fått en kul nederst. Hehe. Er uke 9 nå og tipper jeg har like stor mage som uke 15 sist. Fascinerende! Hadde på løs kjole i går og følte jeg måtte skjule den aktivt! Blir koselig å få mage som en stolt kan vise frem da :)

Sånn har jeg også fått.. :p En sånn kjekk ballong som tiltrekker seg selv løse topper.. ;) Men dessverre ser den bare fleskete ut foreløpig ;)

Hvor mange år er det mellom dine barn? :)
 
Så da tar vi bare opp tråden?

MIN mage har I hvert fall vokst siden midt I mai.:happy7
 
Så da tar vi bare opp tråden?

MIN mage har I hvert fall vokst siden midt I mai.:happy7

Jepp ;) Syns det var litt hyggelig jeg ;)

Magen min og. Den er ikke lenger flat når jeg ligger heller.. Sist fikk jeg ikke mage før mot slutten. Skjønner at det ikke blir sånn denne gangen :p

Når er din termin? :)
 
  • Liker
Reactions: Io
Enig, men føltes litt kikker-aktig å black bakover I det dere skrev for jeg presenterte meg.



Lurer på om magene kommer til å vokse jevnt, når de kommer så tidlig? Eller kanskje dette er det vi skal ha hele sommeren?

1. Desember er foreløpig ul-termin, men det har spriket med en uke begge veier.
 
Enig, men føltes litt kikker-aktig å black bakover I det dere skrev for jeg presenterte meg.



Lurer på om magene kommer til å vokse jevnt, når de kommer så tidlig? Eller kanskje dette er det vi skal ha hele sommeren?

1. Desember er foreløpig ul-termin, men det har spriket med en uke begge veier.

Ja, jeg håper den ikke blir større enn sist, bare at den kom fortere. Men vil gjerne ha den bittelitt fastere, for nå er det bare posete. :p Er ikke mye livmor oppe i magen min enda i hvert fall ;)

Jeg har fridag i dag. :) Har du og?
 
Sykemeldt.

Posemage her også. Tenkte på det når jeg bladde forbi slanketråden i sted: Både flatere og rundere mage passer bedre til selvbildet. Får vurdere å telle kalorier når jeg velger mellom agurk og tomat på lunchen ;-)

Begynte å kikke på utstyr denne helgen. Er det for tidlig?
 
Sykemeldt.

Posemage her også. Tenkte på det når jeg bladde forbi slanketråden i sted: Både flatere og rundere mage passer bedre til selvbildet. Får vurdere å telle kalorier når jeg velger mellom agurk og tomat på lunchen ;-)

Begynte å kikke på utstyr denne helgen. Er det for tidlig?

Ja, jeg har hang-up på majones. Sååååe... Ja.. Hahaha.. Den trenger ikke å fortsette så lenge :p

Ikke for tidlig ;) Jeg har også begynt å titte, og jeg er 3 uker etter deg :p Hva tittet du på?
 
Vogner :love7 Vi har lyst til å bruke Simo-bagen de første månedene, men sportsvoga må kanskje byttes ut med noe nytt og lekkert. Det var MANGE fristelser der ute!

Har du vogn?
 
Vogner :love7 Vi har lyst til å bruke Simo-bagen de første månedene, men sportsvoga må kanskje byttes ut med noe nytt og lekkert. Det var MANGE fristelser der ute!

Har du vogn?

Veldig mange! :)

Vi har vogn. En Brio-vogn vi egentlig er veldig glad i. Men den har sett sine bedre tider. I hvert fall understellet, så jeg tror vi må kjøpe en ny. Men jeg syns det er dumt å kaste vognen, for den er fin. Mest som en sovevogn i barnehagen, for de som ikke bruker den de egentlig har til sovevogn.. Men vi får se.. Jeg må ha sportsdelen vendt mot meg, så det må bli en firhjuling. Klarer ikke å ikke se barnet, jeg.. :p Hva slags sportsvogn vil du ha? :)
 
Husker ikke modellene, men har et crush på vogner fra Stokke og Bugaboo. Jeg må også ha blikk-kontakt, og jeg vil ha store hjul. Brio-vognene er fine, men jeg kan ikke bytte til en som er så lik den jeg har.

Er det vanlig med vogn i barnehagen? Det har jeg ikke tenkt på, men ser jo at "barnehagevogn" er blitt et ord siden sister jeg hadde barnehagebarn. Kanskje best at jeg beholder Simoen, da. Den er I hvert fall overlegent stor...
 
Ja, den nye til stokke er veldig fin. Likte aldri den gamle modellen, men den nye er kjempefin :)

Ja, barnehagevogn gjelder for de som har barn i barnehager hvor de sover ute :) Og da er det godt med en litt stor og god vogn :) Hvor mange år er ditt andre barn?
 
Hun er ti. Barnehagen hennes hadde sovesal, og de jeg jobbet i mens jeg studerte hadde stort sett madrasser på gulvet.

Vet ikke helt om jeg liker tanken på at de sover I vogn hver dag... Gjorde/gjør jenta di det? Hvordan synes du det fungerer?
 
Back
Topp