Skravletråd

Søvn er fint det.

Vi skal ha to netter uten barn nå. Spent på hvordan det blir. Og hvordan kroppen min takler to julebord på rappen... Det siste er familie da, hjemme hos min fetter, så der får jeg lagt meg ned om jeg trenger det

Søvn er fint det.

Vi skal ha to netter uten barn nå. Spent på hvordan det blir. Og hvordan kroppen min takler to julebord på rappen... Det siste er familie da, hjemme hos min fetter, så der får jeg lagt meg ned om jeg trenger det
Spennende! Vi skal også på julebord i helga (lørdag-søndag), med jobben til gubben. Skal bli hyggelig det, ligge på hotell og greier:-)

Jeg og skal ha to julebord etter hverandre. Men det ene er relativt rolig. Og det andre kommer jeg til å dra tidlig fra:)

Så da er det bare å finne seg kjole som gjenstår:p

Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .

Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!

Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .

Men SMIL!!!!:)

:)

Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .

Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!

Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .

Men SMIL!!!!:)

Smiiiiiler med dere :D :D <3 <3

Hvordan går det med kaktus og borrelås?
Det går overraskende bra!:-) Har fått sovet sammenhengende fra rundt 22.30-04.40 i natt, så det var deilig!:-) Og sovna igjen rundt 5 og sov til halv 8:-) Så nå satser jeg på at det går fremover, kjennes ikke ut som borrelås idag, mer sitronskiver;)

Det går overraskende bra!:) Har fått sovet sammenhengende fra rundt 22.30-04.40 i natt, så det var deilig!:) Og sovna igjen rundt 5 og sov til halv 8:) Så nå satser jeg på at det går fremover, kjennes ikke ut som borrelås idag, mer sitronskiver;)
Det høres jo lovende ut :D

Det går overraskende bra!:-) Har fått sovet sammenhengende fra rundt 22.30-04.40 i natt, så det var deilig!:-) Og sovna igjen rundt 5 og sov til halv 8:-) Så nå satser jeg på at det går fremover, kjennes ikke ut som borrelås idag, mer sitronskiver;)

Fikk ett sånn fint bilde i hodet nå av sitronskiver som kommer skliende ut av det aller helligste :D Hahah, hoff!

Jeg hadde akkurat laget meg mat når jeg leste det i sted, så jeg prøvde å unngå bilder....

Ny dag, har sovet ganske greit i natt og nå skal vi straks prøve oss på å sy babynest :D Blir spennende!

Sitter og sletter bilder og ser på hvor slank jeg var i begynnelsen av svangerskapet og husker hvor tykk jeg følte meg :P

Back
Topp