Skravletråd

Sitter og sletter bilder og ser på hvor slank jeg var i begynnelsen av svangerskapet og husker hvor tykk jeg følte meg :P

Det gjorde jeg forleden dag også!

Helt sprøtt egentlig.. Jeg har alltid følt meg kjempe tjukk.. Og har alltid sett på meg selv som veldig overvektig.. Tidligere i uka når jeg og mannen så på bilder fra før svangerskapet ble jeg helt satt ut over hvor normalvektig og fin jeg egentlig var (selv om jeg følte meg kjempe tykk på tidspunktet bilde ble tatt..).
Når jeg tenker over det kjenner jeg at jeg blir litt lei meg! Bildene beviser jo bare hvor "streng" jeg er mot meg selv. Og at jeg ikke har et realistisk selvbilde... :/

Helt sprøtt egentlig.. Jeg har alltid følt meg kjempe tjukk.. Og har alltid sett på meg selv som veldig overvektig.. Tidligere i uka når jeg og mannen så på bilder fra før svangerskapet ble jeg helt satt ut over hvor normalvektig og fin jeg egentlig var (selv om jeg følte meg kjempe tykk på tidspunktet bilde ble tatt..).
Når jeg tenker over det kjenner jeg at jeg blir litt lei meg! Bildene beviser jo bare hvor "streng" jeg er mot meg selv. Og at jeg ikke har et realistisk selvbilde... :/

Man er som regel sin egen største kritiker! Uten grunn. Enn å faktisk være litt mer allright mot seg selv? ;) Det må læres:)
Jeg fikk selv et mye mer avslappa forhold til kroppen etter førstefødte. Ny verden. Men man må jobbe litt med seg selv hele tiden merker jeg. Lett å bli påvirk av gamle tanker!!

I dag tidlig (kl 7) stakk kjæresten på fjellet! Sikkert eneste gangen han får stått på brett før knøttisen kommer til verden :p
Så mamma blir med meg på julemarked i dag :)

Lett å kritisere seg selv! Men det er godt å kunne se tilbake på det =) Syns jeg så veldig gravid ut også, sånn etterhvert, men det kan umulig ha vært noen som har sett det :P Ikke før sånn 15/16 uker :P

Syns julegaver er vanskelig! Har en lillebror på 14.. hva skal jeg kjøpe til han da? Han ønsker seg datautstyr, men det koster ikke 200 kroner.... han andre er 19 og sliter like mye med han..!

Syns julegaver er vanskelig! Har en lillebror på 14.. hva skal jeg kjøpe til han da? Han ønsker seg datautstyr, men det koster ikke 200 kroner.... han andre er 19 og sliter like mye med han..!
Jeg har mange ganger kjøpt visagavekort til mine yngre søsken så kan de heller kjøpe noe de selv vil. Mye bedre det enn å få noe de ikke trenger

Jeg har mange ganger kjøpt visagavekort til mine yngre søsken så kan de heller kjøpe noe de selv vil. Mye bedre det enn å få noe de ikke trenger

Er ikke noe fan av å gi penger, men hsr tenkt tanken. Så kan de bruke penger på noe de har lyst på som kanskje koster litt mer :-) gleder meg til de blir litt eldre og begynner å trenge ting til leilighet osv!

Er ikke noe fan av å gi penger, men hsr tenkt tanken. Så kan de bruke penger på noe de har lyst på som kanskje koster litt mer :) gleder meg til de blir litt eldre og begynner å trenge ting til leilighet osv!
Jeg er heller ikke fan av det, men husker selv fra jeg var på den alderen og fikk masse greier jeg aldri brukte og ble superglad for penger jeg kunne bruke på det jeg selv ville. Nå kjøper jeg enten gavekort eller noe jeg vet de ønsker seg

Guri! Den månden her kommer til å gå fort :-D

Tiden går fort! I går var det bare en mnd igjen på jobb!!

I dag var jeg hos jordmor og alt så fint ut :)

Så fint at alt er bra med lille i magen. Jeg skal til jm om ei uke. Litt spent på SF målet, som er årsaken til at jeg skal uke 35 i stedet for 36, mine egne målinger spriker litt, men tyder ikke egentlig på at det har tatt igjen det fallet fra sist i alle fall.

En måned til jul. Ikke noe mer jobb. Mye å gjøre hjemme. Og mannen har da 4 arbeidsdager igjen i jobben sin nå...

Back
Topp