Bedring altså. Håper på silkebånd i løpet av natta,helt glatt uten pigger.Har heldigvis mye mindre smerter nå, så ser ut til at de virker!Pisser ikke kaktus lengre, er mer som borrelås nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedring altså. Håper på silkebånd i løpet av natta,helt glatt uten pigger.Har heldigvis mye mindre smerter nå, så ser ut til at de virker!Pisser ikke kaktus lengre, er mer som borrelås nå
![]()
Ja, det kommer seg!Bedring altså. Håper på silkebånd i løpet av natta,helt glatt uten pigger.
Spennende! Vi skal også på julebord i helga (lørdag-søndag), med jobben til gubben. Skal bli hyggelig det, ligge på hotell og greierSøvn er fint det.
Vi skal ha to netter uten barn nå. Spent på hvordan det blir. Og hvordan kroppen min takler to julebord på rappen... Det siste er familie da, hjemme hos min fetter, så der får jeg lagt meg ned om jeg trenger det
Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .
Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!
Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .
Men SMIL!!!!![]()
Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .
Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!
Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .
Men SMIL!!!!![]()
Hvordan går det med kaktus og borrelås?Ja, det kommer seg!Satser på ei natt uten å måtte opp!
Hadde vært greit med litt sammenhengende søvn
![]()
Det går overraskende bra!Hvordan går det med kaktus og borrelås?
Det høres jo lovende utDet går overraskende bra!Har fått sovet sammenhengende fra rundt 22.30-04.40 i natt, så det var deilig!
Og sovna igjen rundt 5 og sov til halv 8
Så nå satser jeg på at det går fremover, kjennes ikke ut som borrelås idag, mer sitronskiver
![]()
Det går overraskende bra!Har fått sovet sammenhengende fra rundt 22.30-04.40 i natt, så det var deilig!
Og sovna igjen rundt 5 og sov til halv 8
Så nå satser jeg på at det går fremover, kjennes ikke ut som borrelås idag, mer sitronskiver
![]()
Fikk ett sånn fint bilde i hodet nå av sitronskiver som kommer skliende ut av det aller helligsteHahah, hoff!
Hahaha, huff!Jeg hadde akkurat laget meg mat når jeg leste det i sted, så jeg prøvde å unngå bilder....
Jeg hadde akkurat laget meg mat når jeg leste det i sted, så jeg prøvde å unngå bilder....