Skravletråd

Sitter å strikker på babyjakken til lille i magen:-D Begynt på en av armene, så bitteliten;-) Tenkte det var greit å ha kommet et lite stykke, i morgen er det kurs hele dagen (skolemøte i Rogaland), så tenkte at det var en ypperlig mulighet til å komme litt videre på strikketøyet;-) Vet av erfaring at jeg pleier å bli veldig trøtt på slike heldagskurs, så er greit med noe å henge fingrene i. Håper bare jeg kommer fram i tide, og at jeg finner parkeringsplass, kjenner ikke til køen, men vet det pleier å være en del trafikk. Skal nok gå fint.

Nå er det snart kveld, ganske trøtt, så skal bli godt å legge seg:-)

God natt :-) vi har sett på norge- ungarn... bortkasta bruk av tid, jeg er sikker på at jeg kunne gjort en bedre jobb en samtlige spillere! Nå er det senga her også :-)

God kveld damer:-) i dag har jeg vært på ultralyd og hilst på lille i magen igjen :D veldig koselig, spesielt siden alt sto veldig bra til:D vi vet fortsatt ikke kjønn, og størrelsen var pittelitt over normalen. Estimert til ca 2,1kg. Og du som jeg gleder meg til termin nå :D

God morgen, damer!:-) Her våkna jeg til vinden som ulte utenfor i 4-tida, men sovna heldigvis igjen ganske fort. Våkna igjen av at gubben dro på jobb rundt halv 6, og nå er det heeelt stille ute her og snøen laver ned!:-) Endelig!

God morgen damer! Straks avgårde på jobb og skole her i huset, gleder meg til helg :)

Ha en fin dag damer!

God morgen til dere og! Mye våken i natt pga lillen som våknet og skulle sove i vår seng. *gjesp* usikker på hvor mye/lite søvn det ble på 3åringen, men virker i full fart nå. Så da blir det nok barnehage. (Så kan jeg ta igjen litt søvn på dagtid :p)
Kvalmen melder seg - men regner med det er fordi jeg har sovet lite. S kanskje det retter seg i løpet av dagen :)

Alt for tidlig opp idag, så frokosten kom i retur. Planleggingsdag på jobb i dag. Håper jeg får tid til å rydde litt i pulten min. Må komme i gang med å pakke ned så vikaren min får plass...

God kveld damer:-) i dag har jeg vært på ultralyd og hilst på lille i magen igjen :D veldig koselig, spesielt siden alt sto veldig bra til:D vi vet fortsatt ikke kjønn, og størrelsen var pittelitt over normalen. Estimert til ca 2,1kg. Og du som jeg gleder meg til termin nå :D
Jeg var på onsdag og fikk vite han var bitte litt under gjennomsnitt på ca 2,1. Var da 33+6. Kan være hun bare mente hodet var litt under gjennomsnittet. Hvor langt er du på vei?

God morgen, damer!:-) Her våkna jeg til vinden som ulte utenfor i 4-tida, men sovna heldigvis igjen ganske fort. Våkna igjen av at gubben dro på jobb rundt halv 6, og nå er det heeelt stille ute her og snøen laver ned!:-) Endelig!
Hvor bor du? Siden snøen laver ned? Koselig :)

Back
Topp