Skravletråd

Det er visst vanlig prosedyre å ta en ul i uke 32 når man han leddgikt. Det kan være større risiko for lav fødselsvekt, tidlig fødsel og svangerskapsforgiftning. Men siden formen min var ganske bra og var det før jeg ble gravid så ser det ut som alt er helt normalt :D

Det er visst vanlig prosedyre å ta en ul i uke 32 når man han leddgikt. Det kan være større risiko for lav fødselsvekt, tidlig fødsel og svangerskapsforgiftning. Men siden formen min var ganske bra og var det før jeg ble gravid så ser det ut som alt er helt normalt :D
Ahaa!:-) Det var jeg faktisk ikke klar over:-) Veldig bra at alt så normalt ut da, og en ekstra bonus å få se lille en gang til!:D

Lang dag på jobb, ikke lenger enn vanlig men den føltes veldig lang! Er skikkelig stressa om dagen for je har ikke kontroll på ting! Går å venter på svar fra rørleggeren om han kan stenge vannet på badet og så komme tilbake noen dager senere for å sette opp nye rør. Vil bli ferdig med badet så fort som mulig, kjenner jeg ikke klarer å slappe av før det er i orden. Så mye annet som henger på det rommet, gjesterommet er fullt av baderomsmøbler så jeg får ikke opp døra omtrent. Der skal også elektrikeren inn når han samtidig er her for badet sin del. Mannen må ha tid til å gjøre alt det andre på badet mellom jobb, aktiviteter med gutta og møter. I tillegg skal eldste feire bursdagen sin med klassen på fredag så i morgen må jeg bake og lage gelé. Blæh, værste jeg vet er å ikke ha kontroll!

Har kjøpt gravidtruser i dag! Når jeg ble gravid skulle jeg aldri i verden ha sånne truser... helt til jeg skjønte at det kanskje ikke var så dumt. Ååå så lite sexy og guuud så deilig <3

Det har jeg aldri hatt. Ikke fordi jeg ikke vil, bare ikke sett poenget?

Det har jeg aldri hatt. Ikke fordi jeg ikke vil, bare ikke sett poenget?

De vanlige trusene mine krøller seg foran og sklir ned bak så den ikke dekker sprekken. Kjempeubehagelig! Også støtter gravidtrusa magen litt :) ser for meg at de er fine å ha etterpå også når magen er slapp og "fæl"

Visste ikke at det fantes en gang jeg :p

Så det når jeg kikket på gravidklær på nettet :-) de er som litt høye kjerringtruser, men det har jo ikke noe å si når gravidbuksa er over!

De vanlige trusene mine krøller seg foran og sklir ned bak så den ikke dekker sprekken. Kjempeubehagelig! Også støtter gravidtrusa magen litt :) ser for meg at de er fine å ha etterpå også når magen er slapp og "fæl"
Gravidtrusene mine er som vanlige hipsters, bare lave foran så de kommer under magen. Syns de er bedre enn de som går over magen, de dekker jo ikke hele veien opp nå mot slutten og man ser kanten gjennom klærne :p

Så det når jeg kikket på gravidklær på nettet :-) de er som litt høye kjerringtruser, men det har jo ikke noe å si når gravidbuksa er over!
Aha!
Gravidebuksa mi er i alle fall det beste plagget jeg eier akkurat nå. Bruker den og en del skjørt/tunikaer. Men buksa er best!!

Mine truser ligger greit under magen. Buksa støtter magen. Man ser kanten under tette topper og jeg bryr meg ikke

Har kjøpt gravidtruser i dag! Når jeg ble gravid skulle jeg aldri i verden ha sånne truser... helt til jeg skjønte at det kanskje ikke var så dumt. Ååå så lite sexy og guuud så deilig <3
Helt enig. Det er så deilig. :D Men noen av de jeg har begynner å bli ganske stramme i kanten nå mot slutten...

Helt enig. Det er så deilig. :D Men noen av de jeg har begynner å bli ganske stramme i kanten nå mot slutten...
Hvor har dere kjøpt det, jenter??:) Har tenkt tanken selv, men usikker på hvor det er best å kjøpe fra:-P Så de hadde både på H&M og Lindex i allefall :)

Kjøpte jo ikke før nå så passet på at de var store nok til at magen kunne voks litt uten at det gikk utover resten av trusa. Håper den sitter fint resten av svangerskapet også!

Hvor har dere kjøpt det, jenter??:) Har tenkt tanken selv, men usikker på hvor det er best å kjøpe fra:-P Så de hadde både på H&M og Lindex i allefall :)

Kjøpt på lindex :)

Back
Topp