Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Jaa!Ååå så heldig du er! Her blåser det og regner(Bergen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa!Ååå så heldig du er! Her blåser det og regner(Bergen)
Ser at jeg skrev feilVar 32+2 i går. Og det var visst ikke snakk om mye, men litt over snittet. Mente fødselsvekta ville ligge på 3500-4000.
HeheJaa!Hihi, ho jeg leier av skulle ringe sin mor og mobbe litt
Leier av bergensere, og mora hennes bor i Bergen
![]()
Nei det er ikke mange dagene mellom. Men er sikkert veldig lite over hos meg, og veldig lite under for deg daSer at jeg skrev feiljeg var 32+6 på ultralyd.
Hmmm... Det er jo ikke så mange dagers forskjell.. Fikk ikke vite hva hun trodde han veide ved fødsel, men hun regnet med gjennomsnittslengde som var 49,5 cm.
Ja må være detNei det er ikke mange dagene mellom. Men er sikkert veldig lite over hos meg, og veldig lite under for deg da![]()
Haha! Har faktisk tenkt det samme. Lei av det rett og slett. Og fryktelig lei av norske talenter/idol osv.. Kan det ikke komme noe nytt snart?Flere enn meg som syns Beat for Beat ikke er det samme lenger? De har liksom brukt opp alle de flinke og nå er det mest ukjente egentlig... Var mye bedre før
Ha ha, nå følte jeg at jeg hørtes ut som bestemor![]()
Helt enig. Gidder aldri å se på det, for vet ikke hvem noen av de som er med erFlere enn meg som syns Beat for Beat ikke er det samme lenger? De har liksom brukt opp alle de flinke og nå er det mest ukjente egentlig... Var mye bedre før
Så enig! Jeg gidder ikke se på noe av det som går på tv fredag og lørdag, er jo det samme opp og i mente med bittesmå variasjoner.Haha! Har faktisk tenkt det samme. Lei av det rett og slett. Og fryktelig lei av norske talenter/idol osv.. Kan det ikke komme noe nytt snart?![]()
I dag hadde jeg hørt om en av de, ikke helt det samme som for noen år siden.Helt enig. Gidder aldri å se på det, for vet ikke hvem noen av de som er med er![]()
Flere enn meg som syns Beat for Beat ikke er det samme lenger? De har liksom brukt opp alle de flinke og nå er det mest ukjente egentlig... Var mye bedre før
Alt for tidlig å våkne da... Men vi får vel bare venne oss til detTidlig en lørdag morgen.
Jeg våknet 5.30 av lillesøster som kom inn til oss etter å ha vært på do, la seg i midten og lå som en makk.
Jeg fikk ikke sove, det gjorde hun. Så kom broren, men han sto opp etterhvert.
Mannen og jentungen sover altså, guttungen hatt stått opp, og jeg ligger her og er sulten og har halsbrann og får ikke sove
God morgen! Så flink du er som lager rundstykker på morgenkvistenGod morgen! Jeg er lys våken. Lillebror er på besøk men sover vel en time til. Kjæresten ligger og snorker ved siden av megDeilig å ligge å ikke gjøre noen ting. Kanskje jeg skal stå opp og trille rundstykker? Må vel strengt tatt det om de skal være klare til frokost!
Halv 6 er altfor tidlig! Men det er vel sånn realiteten vår snart er også ;-)
God morgen! Så flink du er som lager rundstykker på morgenkvistenDet skjer ikke her i huset, bør isåfall noen halvstekte
Jeg baker brød er par ganger i uka så vi har alltid hjemmebakt brød da. Går minst et brød om dagen så det blir dyrt å kjøpe!
Kos deg med besøk![]()
MisunneligBarnefri hele helga og sov helt til 9:30 - deilig
Nå skal jeg vente til mannen våkner før jeg etter hvert skal lage smoothie og ta med ut i jacuzzien, det gjør godt for bekkenet og dyppe seg ned i 40 grader. Ute er det foreløpig minusgrader, så spørs om vi må ha på lue i dag så håret ikke fryser til is
Ellers skal vi på litt shopping. Må kjøpe nye lyslenker til flaggstangen til advent. Til kvelden blir det kino...
![]()