Skravletråd

Var 32+2 i går. Og det var visst ikke snakk om mye, men litt over snittet. Mente fødselsvekta ville ligge på 3500-4000.
Ser at jeg skrev feil :p jeg var 32+6 på ultralyd.
Hmmm... Det er jo ikke så mange dagers forskjell.. Fikk ikke vite hva hun trodde han veide ved fødsel, men hun regnet med gjennomsnittslengde som var 49,5 cm.

Ser at jeg skrev feil :p jeg var 32+6 på ultralyd.
Hmmm... Det er jo ikke så mange dagers forskjell.. Fikk ikke vite hva hun trodde han veide ved fødsel, men hun regnet med gjennomsnittslengde som var 49,5 cm.
Nei det er ikke mange dagene mellom. Men er sikkert veldig lite over hos meg, og veldig lite under for deg da :D

Nei det er ikke mange dagene mellom. Men er sikkert veldig lite over hos meg, og veldig lite under for deg da :D
Ja må være det :p men føler ofte at det er forskjellig informasjon fra sted til sted og fra person til person :p føler jeg ikke kan ta alt så bokstavlig. Men er jo uansett bare ca. De tar jo ofte feil på vekstestimering har jeg hørt av andre sine erfaringer :p

Flere enn meg som syns Beat for Beat ikke er det samme lenger? De har liksom brukt opp alle de flinke og nå er det mest ukjente egentlig... Var mye bedre før :(

Ha ha, nå følte jeg at jeg hørtes ut som bestemor :p

Flere enn meg som syns Beat for Beat ikke er det samme lenger? De har liksom brukt opp alle de flinke og nå er det mest ukjente egentlig... Var mye bedre før :(

Haha! Har faktisk tenkt det samme. Lei av det rett og slett. Og fryktelig lei av norske talenter/idol osv.. Kan det ikke komme noe nytt snart? ;)

Så lyst å gi meg selv billetter til nøtteknekkeren i bursdagsgave:-D Må bare få overtalt mannen, som allerede syns det er for mye på planen... Tenkte å gå aleine eller med ei venninne da, tenkte mannen skulle få slippe:-P Fikk tross alt Romeo og Julie billetter av ham til bursdagen i fjor som han var med å så:-) Savner å danse, så da hjelper det å se på andre som danser;-)

Haha! Har faktisk tenkt det samme. Lei av det rett og slett. Og fryktelig lei av norske talenter/idol osv.. Kan det ikke komme noe nytt snart? ;)
Så enig! Jeg gidder ikke se på noe av det som går på tv fredag og lørdag, er jo det samme opp og i mente med bittesmå variasjoner.

Helt enig. Gidder aldri å se på det, for vet ikke hvem noen av de som er med er :(
I dag hadde jeg hørt om en av de, ikke helt det samme som for noen år siden.

Tidlig en lørdag morgen.

Jeg våknet 5.30 av lillesøster som kom inn til oss etter å ha vært på do, la seg i midten og lå som en makk.

Jeg fikk ikke sove, det gjorde hun. Så kom broren, men han sto opp etterhvert.

Mannen og jentungen sover altså, guttungen hatt stått opp, og jeg ligger her og er sulten og har halsbrann og får ikke sove

Syns det var ganske bra i går.. men forrige uke satt jeg og bar meg for ingen kunne noen tekster og ho eine samg falskt. Og har flere ganger lurt på hvem folk er :-P Så ja er helt enig med deg i at det ikke er det samme som før desverre :-(

God morgen! Jeg er lys våken. Lillebror er på besøk men sover vel en time til. Kjæresten ligger og snorker ved siden av meg :) Deilig å ligge å ikke gjøre noen ting. Kanskje jeg skal stå opp og trille rundstykker? Må vel strengt tatt det om de skal være klare til frokost!

Halv 6 er altfor tidlig! Men det er vel sånn realiteten vår snart er også ;-)

Tidlig en lørdag morgen.

Jeg våknet 5.30 av lillesøster som kom inn til oss etter å ha vært på do, la seg i midten og lå som en makk.

Jeg fikk ikke sove, det gjorde hun. Så kom broren, men han sto opp etterhvert.

Mannen og jentungen sover altså, guttungen hatt stått opp, og jeg ligger her og er sulten og har halsbrann og får ikke sove
Alt for tidlig å våkne da... Men vi får vel bare venne oss til det ;)

God morgen! Jeg er lys våken. Lillebror er på besøk men sover vel en time til. Kjæresten ligger og snorker ved siden av meg :) Deilig å ligge å ikke gjøre noen ting. Kanskje jeg skal stå opp og trille rundstykker? Må vel strengt tatt det om de skal være klare til frokost!

Halv 6 er altfor tidlig! Men det er vel sånn realiteten vår snart er også ;-)
God morgen! Så flink du er som lager rundstykker på morgenkvisten :) Det skjer ikke her i huset, bør isåfall noen halvstekte :p Jeg baker brød er par ganger i uka så vi har alltid hjemmebakt brød da. Går minst et brød om dagen så det blir dyrt å kjøpe!

Kos deg med besøk :)

Det er for tidlig ja, og blir nok en dubb i løpet av dagen...

Jeg sliter med å sovne igjen, hun sovna jo fort...

God morgen! Så flink du er som lager rundstykker på morgenkvisten :) Det skjer ikke her i huset, bør isåfall noen halvstekte :p Jeg baker brød er par ganger i uka så vi har alltid hjemmebakt brød da. Går minst et brød om dagen så det blir dyrt å kjøpe!

Kos deg med besøk :)

Åh det krever litt :-P men måtte lage noe. Vi spiser ikke kjøpebrød, vi blir dårlige i magen av det.. Og ferske rundstykker er jo supergodt så da satt jeg deig i går kveld som har stått til i dag ;) ja kjøpebrød har blitt kjempedyrt! Også smaker det så mye bedre med det man har laget selv :-)

Barnefri hele helga og sov helt til 9:30 - deilig :)
Nå skal jeg vente til mannen våkner før jeg etter hvert skal lage smoothie og ta med ut i jacuzzien, det gjør godt for bekkenet og dyppe seg ned i 40 grader :D. Ute er det foreløpig minusgrader, så spørs om vi må ha på lue i dag så håret ikke fryser til is :p Ellers skal vi på litt shopping. Må kjøpe nye lyslenker til flaggstangen til advent. Til kvelden blir det kino... :)

Barnefri hele helga og sov helt til 9:30 - deilig :)
Nå skal jeg vente til mannen våkner før jeg etter hvert skal lage smoothie og ta med ut i jacuzzien, det gjør godt for bekkenet og dyppe seg ned i 40 grader :D. Ute er det foreløpig minusgrader, så spørs om vi må ha på lue i dag så håret ikke fryser til is :p Ellers skal vi på litt shopping. Må kjøpe nye lyslenker til flaggstangen til advent. Til kvelden blir det kino... :)
Misunnelig :D Kos dere i det varme vannet!

Stolt av meg selv og kjempefornøyd! Dro på meg klær og gikk tur med hunden, i dag klarte vi 4 km :D Får sikkert betale for det senere i dag i form av stiv kropp og vondt bekken, men duuuu så deilig det var å starte dagen med frisk luft og bevegelse! Nå har jeg spist frokost, sitter å hører på alle gutta mine som river bad :p Jeg koser meg med et lite kakestykke etter bursdagen i går, er vel lov på en lørdag ;)

Back
Topp