Skravletråd

Skulle jeg reist meg, skåret opp det kjøttet, stekt det og lagt det til koking da? Middagen i morgen blir absolutt best med mange timer koking, og da er på mange måter det å begynne i kveld lurt, så slipper jeg stresse i morgen tidlig.
Ja, langtidskokt kjøtt er helt supert! Her er slow cockeren mye brukt! I dag ble det svinekjøtt kokt i 8 timer i kjøttkraft med grønnsaker og div krydder. Snadder :)

Jeg har konkludert med å starte i morgen enten før eller etter frokost, så slipper jeg finne plass til gryta i kjøleskapet. Men det får koke ganske mange timer før servering klokken 15 likevel

Sååå digg! I dag har jeg kvitta meg med tre kasser med småting, som ble levert til gjenbruksbutikk. Pluss to par ski med sko som bare ble brukt som husfyll. De solgte jeg på skibyttedag. I tillegg har jeg pakka to sekker med vintertøy som skal til flyktninger, og kasta en haug med ubrukelige ting. Phew! Elsker sånne dager :D nå, beina høyt og svitsjing av tv-kanaler :D

Åårh! River meg i håret! Skal i dåp i morgen og prøvde kjoler for bare noen uker siden og da hadde jeg flere alternativ jeg følte meg komfortabel i. Nå i kveld når jeg skulle velge så syns at jeg ser heeeelt tragisk ut! Og det er såååå tungt å prøve forskjellige kjoler. Kom fram til én kjole, men så var det spørsmålet hvilke sko og jakke. Jeg har jo bare det jeg bruker i hverdagen som passer. Uff ble skikkelig deppis av dette altså... I tillegg fant jeg ut at nå har jeg begynt å få strekkmerker på lårene også og er full i cellulitter. Er ikke noe kjekt å pynte seg når man føler seg som en sjuskete, oppblåst, ferdigsprengt hval med strekkmerker, cellulitter og vondter overalt! :(
Måtte bare få det ut :p

Åårh! River meg i håret! Skal i dåp i morgen og prøvde kjoler for bare noen uker siden og da hadde jeg flere alternativ jeg følte meg komfortabel i. Nå i kveld når jeg skulle velge så syns at jeg ser heeeelt tragisk ut! Og det er såååå tungt å prøve forskjellige kjoler. Kom fram til én kjole, men så var det spørsmålet hvilke sko og jakke. Jeg har jo bare det jeg bruker i hverdagen som passer. Uff ble skikkelig deppis av dette altså... I tillegg fant jeg ut at nå har jeg begynt å få strekkmerker på lårene også og er full i cellulitter. Er ikke noe kjekt å pynte seg når man føler seg som en sjuskete, oppblåst, ferdigsprengt hval med strekkmerker, cellulitter og vondter overalt! :(
Måtte bare få det ut :p
Sniker, men husk at det folk legger merke til er magen, først og fremst :) Men skjønner godt hva du mener!

Sniker, men husk at det folk legger merke til er magen, først og fremst :) Men skjønner godt hva du mener!
Ja, det er ganske umulig å ikke legge merke til magen. Nesten det eneste man ser :p men er derfor jeg føler meg så svær. Den tar så mye plass :p

Gressenke uke 2 har startet, og jeg kjeder meg allerede :)
2-åringen nyter nok godt av den perioden, siden han da får ligge storsenga i lag med mamman sin :) Tror rett og slett jeg skal ta med meg ei bok å slenge meg på senga jeg også... I morgen MÅ jeg få meg en tannlegetime etter jeg tidligere i dag mistet en del av en tann, og nå er der en slik spiss kant på tannen som skjærer seg inn i tungen. Jaja...noe må det være :)
Over og ut for i dag :)

Gressenke uke 2 har startet, og jeg kjeder meg allerede :)
2-åringen nyter nok godt av den perioden, siden han da får ligge storsenga i lag med mamman sin :) Tror rett og slett jeg skal ta med meg ei bok å slenge meg på senga jeg også... I morgen MÅ jeg få meg en tannlegetime etter jeg tidligere i dag mistet en del av en tann, og nå er der en slik spiss kant på tannen som skjærer seg inn i tungen. Jaja...noe må det være :)
Over og ut for i dag :)
Godt til 2-åringen det:)

Håper du får fiksa tanna!! Ikke godt det der!

Så dere hadde tidligere snakket om leucosytter i urinen.. Jeg hadde 2+ på fredag hos jordmor, men hun sa at hvis jeg ikke hadde noen symptomer på urinveisinfeksjon så var det sikkert pga utflod. Men jeg har jo seff blitt skikkelig paranoid etter det og prøver å kjenne etter. Det føles jo litt annerledes nedentil etter han snudde seg.

Så dere hadde tidligere snakket om leucosytter i urinen.. Jeg hadde 2+ på fredag hos jordmor, men hun sa at hvis jeg ikke hadde noen symptomer på urinveisinfeksjon så var det sikkert pga utflod. Men jeg har jo seff blitt skikkelig paranoid etter det og prøver å kjenne etter. Det føles jo litt annerledes nedentil etter han snudde seg.
Er nok mest sannsynlig utflod, så lenge det ikke er utslag på noe annet eller du har symptomer så :)

Sitter å ser på klokka, må vel strax kaste på meg litt krigsmaling (les:sminke:-P), for om halvannen time skal vi på omvisning på føden!:-) Spennende syns nå jeg!;) Små gleder i hverdagen for en førstegangsfødende, gitt!:-P

Sitter å ser på klokka, må vel strax kaste på meg litt krigsmaling (les:sminke:p), for om halvannen time skal vi på omvisning på føden!:) Spennende syns nå jeg!;) Små gleder i hverdagen for en førstegangsfødende, gitt!:p
Så spennende! Jeg har aldri vært på føden/barsel her som jeg skal føde og gleder meg til vi skal om noen uker. Da blir det plutselig så mye mer virkelig og nært :)

Så spennende! Jeg har aldri vært på føden/barsel her som jeg skal føde og gleder meg til vi skal om noen uker. Da blir det plutselig så mye mer virkelig og nært :)
Ja, det blir artig å se hvordan det er oppå her!:-) Har jo vært på sykehuset her mange ganger, men aldri på føden:-P Går enda mer opp for en når man får vært innom der, tror jeg;)

Ja, det blir artig å se hvordan det er oppå her!:) Har jo vært på sykehuset her mange ganger, men aldri på føden:p Går enda mer opp for en når man får vært innom der, tror jeg;)
Har så vidt vært innom sykehuset her, oul var vel forsåvidt på føden men det rommet er 3 meter fra heisen :p

Ja jeg har alltid roet meg veldig etter omvisning, da har liksom alt falt litt på plass og jeg vet hvordan det ser ut osv

Back
Topp