Skravletråd

Desemberbaby15: Jeg har kjøpt det et par ganger og synes det var kjekt lesestoff:) Tenkte egentlig å melde meg inn for å få seks nr + den lillelam dressen i velkomstgave. Ser de har kampanje på det ennå:)

Her ble kvelden veldig mye bedre enn dagen har vært:) Kvalmen er litt mildere, det ble pizza og beat for beat:) Veldig koselig!

Så bra å høre at kvelden ble bedre ;)
Hos meg er kvalmen nå på sitt verste..
Tenkte prøve se på en film eller noe for å få fokuset bort på noe annet :)

Takk for tilbakemelding om foreldre og barn.. En av grunnene til at jeg lurte på om det var et bra blad var for den Lillelam dressen frister veldig!! :P Men hadde ikke giddet å melde meg inn hvis bladet ikke var noe bra :)

Jeg abbonerer på Foreldre og Barn, slo til på tilbudet med ulldressen. Kommer nok til å fortsette abonnementet etterpå også, koselig å sette seg ned og slappe av en gang i mnd:)

Nå har jeg dumpet ned i sofaen med venninna mi, smågodt og film. Har kost masse med tantejenta mi og gleder meg til i morgen. Da skal vi bare kose oss og prøve vogna vår, det blir stas ;)

Så bra!! Tror nok jeg kommer til å melde meg inn jeg også! :)

Kos deg med filmen ;)

Sikkert jeg som er dum her nå, men hva er osteloff??:-P Tror det blir en fruktsalat her etterhvert, kjøpte fersk frukt og en boks hermetiske pærer (som jeg plutselig fikk VELDIG lyst på før idag!), så skal nok smelle sammen det og klæsje på litt vaniljesaus, mmh;)

Måtte Google bilde for de hadde ikke på butikken :(
Dette er osteloff :p
ImageUploadedByBV Forum1446845129.805239.jpg

Hehe !
Her kaller vi d landgang men så var d andre som ikke skjønte hva jeg mente og selv sa d het for osteloff så har vent meg på å si d da :p

Ostebrix er jo sånne bare at de er firkantet jo :p

Ojah *rødmer*
Jeg kaller alle rundstykkevarianter med ost på toppen for ostebrix jeg :p Hahaha

Rart det der, før jeg ble gravid var det lite lyst og fristelse for å shoppe. Nå har jeg sinnsykt lyst å se og prøve "vanlige" klær :p

I dag føler jeg at jeg kan skryte litt av meg selv! :D har malt to strøk med "frisk pust" maling på ene veggen i stuen i dag, vært på butikken og handlet til hjemmelaget pizza som jeg tenkte å begynne på nå. Gubben er ferdig på jobb om en halv time :) så blir det bare sofakos resten av kvelden regner jeg med. Leeeenge siden jeg har klart å gjøre så mye på én dag :D

Jeg klarer lite på en dag, desverre, men i dag har jeg i det minste klart å konsentrere meg om å strikke.

Denne dagen har har vært fin, ingen planer bare dultet borti et garasjesalg som det ikke var noe fint likevel, så skulle jeg handle for å bake, men så endte jeg opp med en kaffe. skal nok være litt mer produktiv i morgen, håper jeg XD

Her har dagen gått til rengjøring og polering av bilen :p var tungt og følte magen kom i veien :p deretter handlet varm og fin gravid genser og amme bher, babydyne, diverse ting til baby på apoteket, badevann temperaturmåler og laget laks med hjemmelaget fløtegratinerte poteter til middag, strikket votter til nyfødt :D nå er det avslapping resten av kvelden med min kjære <3

I dag føler jeg at jeg kan skryte litt av meg selv! :D har malt to strøk med "frisk pust" maling på ene veggen i stuen i dag, vært på butikken og handlet til hjemmelaget pizza som jeg tenkte å begynne på nå. Gubben er ferdig på jobb om en halv time :) så blir det bare sofakos resten av kvelden regner jeg med. Leeeenge siden jeg har klart å gjøre så mye på én dag :D

Herlig med slike dager :D
Har selv klart både en markatur (en liten en sådan), handling og besøk. Kjempegodt å få mulighet til. Bruke seg litt :) Her og blir det sofakos s snart minsten er i seng!! :)

Skulle jeg reist meg, skåret opp det kjøttet, stekt det og lagt det til koking da? Middagen i morgen blir absolutt best med mange timer koking, og da er på mange måter det å begynne i kveld lurt, så slipper jeg stresse i morgen tidlig.

Føler ikke jeg har gjort så mye i dag, men når jeg tenker meg om, så har det vel blitt litt likevel:-P Har i allefall fått laget farsdagskake til i morra, så får vi se da, om jeg er først oppe i morra eller ikke:-P Håper gubben har såpass ro i rævva at jeg og bonusene får servert ham kaffe og kake på senga!;)

Back
Topp