Skravletråd

Jeg hadde personlig ville hatt problemer med å sitte i en bil over så lang tid (pga. bekkenet)!
Uansett om bekkenet hadde vært ok, tror jeg ikke personlig at jeg hadde turt!

Før du bestemmer deg, syns jeg at du skal snakke med jordmor og følge magefølelsen din! :)

Skal i bryllup på nyttårsaften, og det er en 7 timers kjøretur fra der vi bor. Termin 19 Jan. Hadde dere "gamblet" på å reise?

Jeg skal "gamble" på å reise Oslo- Molde rundt nyttår. Har termin 21. januar =) Med mindre formen min tilsier noe annet. Tenker at føder jeg på vestlandet så får det bare gå bra =) Men tar med alt av utstyr osv. i tilfelle. Har egentlig ikke tenkt så mye på hva vi gjør hvis fødselen starter på veien...

Blæ, var det i dag det ikke var fysioterapi? Har mentalt lagret det for neste uke, men sitter her alene... Det er stoler og matter her da, og fysio selv kommer ofte noen minutter for sent, så jeg venter til ti over halv, men ingen av de andre kommet? Så, var det i dag det ikke var?

Det er neste torsdag det ikke er, det kom ei til, samt fysio like før jeg ga opp

Ja, det ville jo vært kjedelig

Føler meg flink nå, altså!:-P Var å henta journalen min hos gamle legen, dro så innom til nye legekontoret med den, bestilte time for å snakke med ho om fysiohenvisning+at jeg da skal ta influensavaksine samme dagen som jeg skal dit!:-) Ikke gæli til meg å være altså;) Gruer meg som en hund til vaksina, men det er jo ganske fort gjort!:-) Så den 12. skal jeg til pers, hjelp og hulk!;)

Føler meg flink nå, altså!:p Var å henta journalen min hos gamle legen, dro så innom til nye legekontoret med den, bestilte time for å snakke med ho om fysiohenvisning+at jeg da skal ta influensavaksine samme dagen som jeg skal dit!:) Ikke gæli til meg å være altså;) Gruer meg som en hund til vaksina, men det er jo ganske fort gjort!:) Så den 12. skal jeg til pers, hjelp og hulk!;)
Det går nok bra :)

Endelig fått satt meg ned i sofaen etter alt for mye å gjøre, bekkenet har virkelig verket i dag så jeg har slitt med å gå på jobb. Får besøk i morgen av bestevenninnen min og lille frøkna hennes på 7 mnd, gleder meg såååå masse :) Mannen skal bort hele helgen så blir bare oss og barna, det er flere år siden sist. Alt for lenge siden jeg har fått kose tantejenta så i helga skal det koses :D Nå er huset vasket, brød er bakt og ungene er i seng... Snaaaart helg! Bare noen timer på jobb i morgen.

Planer for kvelden da damer?

God kveld alle sammen, her er planene få gitt. Sitter i sofaen etter en lang dag med henting og sortering av klær. Vurderer å hoppe i dusjen men oppgitt og frustrert over svigermors endeløse kommentarer på alt av bilder vi deler på face. Alt fra hvordan det er dumt å kjøpe noe som helst før Januar da vi kan miste til nei det var jo alt for masse klær, skal jo ikke kle en hel koloni. Like før jeg eksploderer men vet at det gjør vondt verre :D Svigermødre altså hihi

Siste ukene har meg og kjæresten min vunnet billetter og fått gratisbilletter til alt mulig og fått så mye greier sånn helt tilfeldig at jeg måtte bare kjøpe lotto til lørdag!

Siste ukene har meg og kjæresten min vunnet billetter og fått gratisbilletter til alt mulig og fått så mye greier sånn helt tilfeldig at jeg måtte bare kjøpe lotto til lørdag!

Jøss, var da voldsomt så heldige dere var da! Må tippe i alt mulig dere nå :D

Last edited:
Endelig fått satt meg ned i sofaen etter alt for mye å gjøre, bekkenet har virkelig verket i dag så jeg har slitt med å gå på jobb. Får besøk i morgen av bestevenninnen min og lille frøkna hennes på 7 mnd, gleder meg såååå masse :) Mannen skal bort hele helgen så blir bare oss og barna, det er flere år siden sist. Alt for lenge siden jeg har fått kose tantejenta så i helga skal det koses :D Nå er huset vasket, brød er bakt og ungene er i seng... Snaaaart helg! Bare noen timer på jobb i morgen.

Planer for kvelden da damer?
Så flink du er!!! Ikke slit deg helt ut da:)

Planen er TV. Har vasker klær og ryddet kjøkken, innredet tre av skuffene som er ferdigmalet og lagt minsten. Så nå sitter jeg med god samvittighet :) (Eller jeg prøver å si til meg selv at jeg skal ha god samvittighet. Men jeg ender litt opp med å ikke føle meg god nok innimellom..)

Jøss, var da voldsomt så heldige dere var da? Må tippe i alt mulig dere nå :D
Ja! :p først vant kjæresten min billetter til stand-up, så vant jeg to gratis kinobilletter uten at jeg visste jeg hadde deltatt i konkurransen :p så fikk kjæresten gratis matkuponger på Egon og i dag når vi var der og brukte de så var det en dame som skapte seg foran oss og nektet å dra, så fikk vi to nye gratiskuponger som plaster på såret :p så har kjæresten min fått en ny jakke (4000kr i verdi) pga reklamasjon (reimen på hånden raknet) uten å måtte levere inn den nye :p og ett par sko (1000kr), to par bukser... Han jobber i klesbutikk, men de pleier ikke å være såååå generøse :p så nå måtte jeg tippe Lotto :p tror det er noen flere ting vi har endt opp med å få gratis også bare kommer ikke på det i farten :p

Ja! :p først vant kjæresten min billetter til stand-up, så vant jeg to gratis kinobilletter uten at jeg visste jeg hadde deltatt i konkurransen :p så fikk kjæresten gratis matkuponger på Egon og i dag når vi var der og brukte de så var det en dame som skapte seg foran oss og nektet å dra, så fikk vi to nye gratiskuponger som plaster på såret :p så har kjæresten min fått en ny jakke (4000kr i verdi) pga reklamasjon (reimen på hånden raknet) uten å måtte levere inn den nye :p og ett par sko (1000kr), to par bukser... Han jobber i klesbutikk, men de pleier ikke å være såååå generøse :p så nå måtte jeg tippe Lotto :p tror det er noen flere ting vi har endt opp med å få gratis også bare kommer ikke på det i farten :p

Jøss, ikke verst bare det :D Selv var jeg en ulykkesfugl så før i tiden hadde jeg vunnet så hadde jeg sikkert mistet de rett etterpå haha. Men ja nå må du bare tippe i massevis og oppdatere oss skulle du vinne :smiley-bounce016

Trøtt fredags morgen. Lite lyst å stå opp. Burde gjort det for en halvtime siden.

Vært våken siden 05.00 pga katter som maste om mat..!! Kunne fillerista begge to, kjenner jeg! Trøttitrynet.no! ZzZzZzZz... En stor kaffekopp nå, så starter jeg vel dagen. Kanskje...

Etter to dager med tidenes verste bekken har jeg faktisk sovet veldig godt i natt og våknet mye mer bevegelig. Tror isposebehandling og påfølgende varmt bad i går kveld gjorde susen.:)

Jeg har faktisk sovet litt godt i natt :D :D

Jeg har ikke måtte stå opp for noen dotur :) våknet hver gang jeg har måtte skifte side, men sovnet fort igjen etter hver gang!! yey!! For første gang på lenge føler jeg meg litt opplagt :D

Back
Topp