Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Jeg syns de er normal i str, veldig gode! Og ikke noe problem å kunne bruke de etterpå hellerNice!De så veldig gode ut!
Hvordan er de i str?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns de er normal i str, veldig gode! Og ikke noe problem å kunne bruke de etterpå hellerNice!De så veldig gode ut!
Hvordan er de i str?
![]()
Flott!Jeg syns de er normal i str, veldig gode! Og ikke noe problem å kunne bruke de etterpå heller
Helt enig. Selv med stor mage også sikkertGod nattvi har sett på norge- ungarn... bortkasta bruk av tid, jeg er sikker på at jeg kunne gjort en bedre jobb en samtlige spillere! Nå er det senga her også
![]()
Lindex kjøpte jeg sist på. Likte de godt. Har noen fra kappahl også. Helt greie.☺Hvor har dere kjøpt det, jenter??Har tenkt tanken selv, men usikker på hvor det er best å kjøpe fra
Så de hadde både på H&M og Lindex i allefall
![]()
Jeg var på onsdag og fikk vite han var bitte litt under gjennomsnitt på ca 2,1. Var da 33+6. Kan være hun bare mente hodet var litt under gjennomsnittet. Hvor langt er du på vei?God kveld dameri dag har jeg vært på ultralyd og hilst på lille i magen igjen
veldig koselig, spesielt siden alt sto veldig bra til
vi vet fortsatt ikke kjønn, og størrelsen var pittelitt over normalen. Estimert til ca 2,1kg. Og du som jeg gleder meg til termin nå
![]()
Hvor bor du? Siden snøen laver ned? KoseligGod morgen, damer!Her våkna jeg til vinden som ulte utenfor i 4-tida, men sovna heldigvis igjen ganske fort. Våkna igjen av at gubben dro på jobb rundt halv 6, og nå er det heeelt stille ute her og snøen laver ned!
Endelig!
Gausdal (ca 30 min nord for Lillehammer)Hvor bor du? Siden snøen laver ned? Koselig![]()
Ååååh det så digg ut
Vaffelfrokost var helt på sin plass kjente jegÅåååh det så digg ut![]()
Ååå så heldig du er! Her blåser det og regnerGausdal (ca 30 min nord for Lillehammer)Fikk skikkelig julestemning!
![]()
Var 32+2 i går. Og det var visst ikke snakk om mye, men litt over snittet. Mente fødselsvekta ville ligge på 3500-4000.Jeg var på onsdag og fikk vite han var bitte litt under gjennomsnitt på ca 2,1. Var da 33+6. Kan være hun bare mente hodet var litt under gjennomsnittet. Hvor langt er du på vei?
Så digg frokost