Skravletråd

Har så vidt vært innom sykehuset her, oul var vel forsåvidt på føden men det rommet er 3 meter fra heisen :p

Ja jeg har alltid roet meg veldig etter omvisning, da har liksom alt falt litt på plass og jeg vet hvordan det ser ut osv
Der var veldig nyttig syna jeg :-) Ble ikke så "lost" når man fikk vært der en tur og sett seg om:-) Var veldig fine fødestuer der!:D Fikk dessverre ikke sett de fine familierommene på barsel da, de var opptatt:-P

Å nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det er vår tur :D Bra du syns det var nyttig da!
Veldig hyggelig jordmor som gikk gjennom en powerpoint før vi gikk en runde på avdelingen, det var veldig grei og oversiktlig info om sykehuset, ankomst og smertelindring under fødsel blant annet:-) Gled deg hvis det er like bra dit du skal! :D

Ha ha, det tviler jeg på for å si det sånn :p Men vi får samtale med jordmor etterpå da og kan snakke om fødsel og ønsker osv.

Var hos mamma en tur i kveld og hun var veeeeldig skeptisk til at magen min var så lav. Hun syntes den hadde sunket en del. Kan det ha med at jeg har en del nedpress i dag?

Sikkert et dumt spørsmål, men når jeg må til legen for å be om sykemelding bestiller jeg bare en svangerskapskontroll ikkesant?

Du ber om en time for sykemelding, ikke kontoll. Med mindre det er en svangerskapskontroll du skal ha, da, med sykemelding i tillegg, men kontollene følger jo et system, så de settes normalt opp fortløpende?

Var det jeg ble litt usikker på... Jeg har ny kontroll hos JM 2. desember, men har ikke lyst til å avlyse den for å få time hos legen isteden for jeg er så glad i JM, og vet ikke hvordan legen er for har ikke vært hos hun før... Men har flere ting jeg kunne tenkt meg å snakke med legen om... jeg får ring og snakker med dem i morgen :) syns heller ikke det har vært noe system på kontrollene hos JM da jeg har vært der i uke 22, 26 og 29... og det skal jo egentlig være 24, 28 og 32 eller noe?

Trøtt, men har ikke lyst å legge meg... Vanskelig å blir enig med meg selv!

Herlig natt;) Tatta!

Hadde fri på morgningen i dag (også i morgen) så jeg hørte ikke klokka så jeg sov like gjerne 12 timer, tror kroppen og poden trengte det, for det kan hende at det har blitt mye jobb de siste dagene.

Men i all frustrasjon, har jeg ikke klart å få sovet , og Poden har heller ikke vært enig i mine liggestillinger. Gubben sovna før hode traff puta, Men jeg og poden har vært ganske uenig i liggestillinger. Når jeg endelig gir opp og må legge meg på ryggen, har poden et kjempe happy fotballkamp i magen i over en time, som medførte hele 5 ganger på toalettet.

Utrolig artig å være gravid;P

Da kl runda 0100 fant poden ut at det var natta tid og roet seg ned, men da var jeg både skrubbsulten og ikke lenger noe særlig trøtt;P

Så da ble det to brødskiver og en kopp Camilie tee og noen nyheter til kroppen igjen klarer å roe seg selv ned.

Så i morgen blir det artig for da har jeg faktisk full dag *gliser*

Herlig natt;) Tatta!

Hadde fri på morgningen i dag (også i morgen) så jeg hørte ikke klokka så jeg sov like gjerne 12 timer, tror kroppen og poden trengte det, for det kan hende at det har blitt mye jobb de siste dagene.

Men i all frustrasjon, har jeg ikke klart å få sovet , og Poden har heller ikke vært enig i mine liggestillinger. Gubben sovna før hode traff puta, Men jeg og poden har vært ganske uenig i liggestillinger. Når jeg endelig gir opp og må legge meg på ryggen, har poden et kjempe happy fotballkamp i magen i over en time, som medførte hele 5 ganger på toalettet.

Utrolig artig å være gravid;P

Da kl runda 0100 fant poden ut at det var natta tid og roet seg ned, men da var jeg både skrubbsulten og ikke lenger noe særlig trøtt;P

Så da ble det to brødskiver og en kopp Camilie tee og noen nyheter til kroppen igjen klarer å roe seg selv ned.

Så i morgen blir det artig for da har jeg faktisk full dag *gliser*

Uff, høres ikke gøy ut med full dag etter en sånn her natt! Jeg håper at du har sovnet! <3

Uff, høres ikke gøy ut med full dag etter en sånn her natt! Jeg håper at du har sovnet! <3
Takk;) Tja sovnet knapt etter kl tre, men våkna når alarmen til gubben ringte...... Så fikk to timer søvn, nå ga jeg opp, når det ble stille i huset, begynte magen min å rommle igjen ;) Så er nå i full gang med å lage havregrøt ;) For se om søvnen tar meg igjen før klokka gjør det;)

Må si du er tidlig oppe;)

Takk;) Tja sovnet knapt etter kl tre, men våkna når alarmen til gubben ringte...... Så fikk to timer søvn, nå ga jeg opp, når det ble stille i huset, begynte magen min å rommle igjen ;) Så er nå i full gang med å lage havregrøt ;) For se om søvnen tar meg igjen før klokka gjør det;)

Må si du er tidlig oppe;)

Hehe.. Ja!! Men heldigvis så sovnet jeg igjen :D

Jeg våknet når halv sju pga. gubben sin alarm!! Nam, havregrøt hørtes utrolig godt ut, kanskje jeg også skulle laget meg litt grøt :D
Må skyndte meg litt! Skal på sv.kurs om en time :D

Ønsker alle er riktig fin dag :D <3

Hehe.. Ja!! Men heldigvis så sovnet jeg igjen :D

Jeg våknet når halv sju pga. gubben sin alarm!! Nam, havregrøt hørtes utrolig godt ut, kanskje jeg også skulle laget meg litt grøt :D
Må skyndte meg litt! Skal på sv.kurs om en time :D

Ønsker alle er riktig fin dag :D <3

haha det var godt det gjorde underverker;P såfall for søvenen, kos deg på sv-møte

Back
Topp