Skravletråd

Jeg har våknet av å snu meg. Av guttungen som hadde tissa seg ut, og påfølgende alarm (vi er igang med alarmbehandlig, han er så gammel nå at det regnes som enurese. Sengevæting. Jeg har vært på do, snudd dyna som var våt av svette, lagt våken, og sovet en halvtime etter alarmen og lagt enda en halvtime til før jeg sto opp

Godt det er fredag

Må bare rydde huset i morgen i tillegg til en handletur og en tur innom julemessa mamma er med på å arrangere, for søndag skal vi visst ha farsdagsbesøk, enda ikke avgjort om det er middag eller kaffi, og om de fire ekstra som kommer skal være med på kaffi eller ei. Jadda... Sånn går dagene

Jaja da sitter man her og er så forbanna at det er like før en eksploderer. Mannen har vist takket ja til overtid og lot selvfølgelig og si fra før etter bussen har gått. Så her blir det ikke middag før langt på natt. Sikkert 90% hormoner men synes det er frustrerende når han jobber 2 timer unna og er avhengig av busser som nesten aldri går uten og i det hele tatt si fra før det er for sent.

Sånn bortsett fra det, hva holder dere andre på med?

Var hos jordmor i dag og hun var ganske giret og fortalte at småen mest sannsynlig hadde snudd seg med hodet ned :p weeee gøøøy!

Endelig helg:-D Satt igjen å skravla på jobb i nesten en time før jeg henta i barnehagen :-P Fredagskos på jobb, litt herlig å koble ut etter uka;-)

Ellers røyk jeg/vi nettopp på ukas middagsplan... :-P Mannen blei/blir litt sein hjem fra jobb (den latsabben gikk å la seg igjen i dag tidlig og sov selvfølgelig så lenge at han måtte være lenger på jobb...), han har ikke ryddet kjøkkenet etter middag i går (hans jobb), og jeg lager ikke mat på et rotete kjøkken. Derfor hadde det blitt litt veld sein middag med tanke på jentungen (dessuten hadde jeg ikke mye lyst på wok), så ba han om å kjøpe med seg fersk pizza hjem fra Mega som vi steker hjemme;-) Latskap, men sånn går det når verken mannen eller jeg liker å lage middag;-)

Endelig helg:-D Satt igjen å skravla på jobb i nesten en time før jeg henta i barnehagen :-P Fredagskos på jobb, litt herlig å koble ut etter uka;-)

Ellers røyk jeg/vi nettopp på ukas middagsplan... :-P Mannen blei/blir litt sein hjem fra jobb (den latsabben gikk å la seg igjen i dag tidlig og sov selvfølgelig så lenge at han måtte være lenger på jobb...), han har ikke ryddet kjøkkenet etter middag i går (hans jobb), og jeg lager ikke mat på et rotete kjøkken. Derfor hadde det blitt litt veld sein middag med tanke på jentungen (dessuten hadde jeg ikke mye lyst på wok), så ba han om å kjøpe med seg fersk pizza hjem fra Mega som vi steker hjemme;-) Latskap, men sånn går det når verken mannen eller jeg liker å lage middag;-)

Ikke dumt med pizza heller ;)
Her røyk middagen fordi jeg har vært og er så kvalm. Så det ble pizzasnurrer som jeg bakte i forrige uke på mann og barn (genialt å finne i fryseren). Så får vi se utover kvelden om vi lager oss noe jeg og mannen.

Jaja da sitter man her og er så forbanna at det er like før en eksploderer. Mannen har vist takket ja til overtid og lot selvfølgelig og si fra før etter bussen har gått. Så her blir det ikke middag før langt på natt. Sikkert 90% hormoner men synes det er frustrerende når han jobber 2 timer unna og er avhengig av busser som nesten aldri går uten og i det hele tatt si fra før det er for sent.

Sånn bortsett fra det, hva holder dere andre på med?

Så utrolig kjipt!! Skjønner godt at du syns det er frustrerende å få beskjeder i siste liten!! Blir skikkelig frustrert og forbanna av sånt selv..
Håper at du får en fin fredagskveld på tross av endringene som skjedde.. <3

Jeg har idag vært å hentet apotek1 babypakken!! Sitter å ser igjennom alt nå.. Syns bladet foreldre og barn virker veldig bra! Er det noen av dere som abonnerer på det? Hvis ja, hva syns dere om bladene?

Så utrolig kjipt!! Skjønner godt at du syns det er frustrerende å få beskjeder i siste liten!! Blir skikkelig frustrert og forbanna av sånt selv..
Håper at du får en fin fredagskveld på tross av endringene som skjedde.. <3

Jeg har idag vært å hentet apotek1 babypakken!! Sitter å ser igjennom alt nå.. Syns bladet foreldre og barn virker veldig bra! Er det noen av dere som abonnerer på det? Hvis ja, hva syns dere om bladene?

Joda, kokte nudler og koste meg med netflix istedet :) Jeg venter ivrig på den 16 for da kan jeg endelig hente min pakke fra apotek 1 :)

God aften, ladies!
Nå er jeg stappa på taco!:-P Så nå satte jeg meg ende ned i sofaen og skal strikke litt mens bonusene ser litt barne tv:-) Jeg ble geleidet i seng av gubben her før i dag da vi kom hjem fra butikken, jeg burde virkelig hvile litt, mente han :-P Tror nok det var like greit også, for jeg gikk rundt ned konstante kynnere på hele butikkrunden, og gaula ut da vi hadde satt oss i bilen igjen, for da snudde lille på seg og det stakk noe voldsomt i høna!! I tillegg var jeg våken kl. 05.00 i dagtidlig, så gjorde virkelig godt å få slappa av og sovet et par timer! :-)
Senere i kveld skal jeg og gubben kose oss med litt brettspill etter bonusene er lagt, fin måte å slappe av på synes vi:-)
Ha en flott fredagskveld der ute, fine damer!:-)

God aften, ladies!
Nå er jeg stappa på taco!:-P Så nå satte jeg meg ende ned i sofaen og skal strikke litt mens bonusene ser litt barne tv:-) Jeg ble geleidet i seng av gubben her før i dag da vi kom hjem fra butikken, jeg burde virkelig hvile litt, mente han :-P Tror nok det var like greit også, for jeg gikk rundt ned konstante kynnere på hele butikkrunden, og gaula ut da vi hadde satt oss i bilen igjen, for da snudde lille på seg og det stakk noe voldsomt i høna!! I tillegg var jeg våken kl. 05.00 i dagtidlig, så gjorde virkelig godt å få slappa av og sovet et par timer! :-)
Senere i kveld skal jeg og gubben kose oss med litt brettspill etter bonusene er lagt, fin måte å slappe av på synes vi:-)
Ha en flott fredagskveld der ute, fine damer!:-)

Så bra at mannen din passer godt på deg <3 Har kynnerne roet seg ned?

Hva slags brettspill spiller dere? Vi også koser oss med brettspill innimellom :) kjempe kos <3

Så bra at mannen din passer godt på deg <3 Har kynnerne roet seg ned?

Hva slags brettspill spiller dere? Vi også koser oss med brettspill innimellom :) kjempe kos <3
Ja, han er så god så❤ Jada, de gav seg da jeg fikk hvilt en stund:-)
I kveld blir det nok noe så enkelt som stigespill og ludo:-P Ellers pleier vi å spille Millionær, gubben synes det er gøy å slå meg, for jeg blir så sur:-P Ellers spiller vi mye kort også da:-) Er veldig hyggelig å gjøre litt sånn, i stedet for å sitte med nesa i hver sin tlf hele tiden;)

Gubben er på butikken for å kjøpe banan og osteloff til meg :p etterpå skal han ut med en kompis å ta noen pils , jaggu på tide han tar seg en sånn kveld nå, han har vel ca 2 i året :p
Barna mine har pappahelg så da blir det å se litt serier og gnafle banan for meg :p
God helg damer !:)

Gubben er på butikken for å kjøpe banan og osteloff til meg :p etterpå skal han ut med en kompis å ta noen pils , jaggu på tide han tar seg en sånn kveld nå, han har vel ca 2 i året :p
Barna mine har pappahelg så da blir det å se litt serier og gnafle banan for meg :p
God helg damer !:)
Sikkert jeg som er dum her nå, men hva er osteloff??:-P Tror det blir en fruktsalat her etterhvert, kjøpte fersk frukt og en boks hermetiske pærer (som jeg plutselig fikk VELDIG lyst på før idag!), så skal nok smelle sammen det og klæsje på litt vaniljesaus, mmh;)

Sikkert jeg som er dum her nå, men hva er osteloff??:-P Tror det blir en fruktsalat her etterhvert, kjøpte fersk frukt og en boks hermetiske pærer (som jeg plutselig fikk VELDIG lyst på før idag!), så skal nok smelle sammen det og klæsje på litt vaniljesaus, mmh;)

Nam, nå fikk jeg lyst på noe godt også!! Skal lage meg banansplitt tenkte jeg!! :D

Tok meg en tur på nattåpent jeg :p kjæresten jobber til kl 24 :( så blir aleinekos meg og magen hockeypulver, mandariner og norske talenter :)
Var forresten 20% på hold-in, så jeg kjøpte meg en sånn til etter fødselen. Hørte det var var knall :p
Så har jeg kjøpt pysjbukse, kosegenser og en lang deilig pysjskjorte, hotpants og mer multi-vitaminer og omega3 siden jeg var tom :) fått postet en pakke og levert inn saueskinnsposen min på rens :)

Desemberbaby15: Jeg har kjøpt det et par ganger og synes det var kjekt lesestoff:) Tenkte egentlig å melde meg inn for å få seks nr + den lillelam dressen i velkomstgave. Ser de har kampanje på det ennå:)

Her ble kvelden veldig mye bedre enn dagen har vært:) Kvalmen er litt mildere, det ble pizza og beat for beat:) Veldig koselig!

Jeg abbonerer på Foreldre og Barn, slo til på tilbudet med ulldressen. Kommer nok til å fortsette abonnementet etterpå også, koselig å sette seg ned og slappe av en gang i mnd:)

Nå har jeg dumpet ned i sofaen med venninna mi, smågodt og film. Har kost masse med tantejenta mi og gleder meg til i morgen. Da skal vi bare kose oss og prøve vogna vår, det blir stas ;)

Back
Topp