Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Må prøve de senere en gangJeg heller liker ikke det sånn egentlig, men fant ut at jeg skulle prøve, siden spilene klemte sånn nå for tidenStøtter godt de jeg kjøpte, for det er ganske bred "strikk" nederst
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må prøve de senere en gangJeg heller liker ikke det sånn egentlig, men fant ut at jeg skulle prøve, siden spilene klemte sånn nå for tidenStøtter godt de jeg kjøpte, for det er ganske bred "strikk" nederst
![]()
Jeg heller liker ikke det sånn egentlig, men fant ut at jeg skulle prøve, siden spilene klemte sånn nå for tidenStøtter godt de jeg kjøpte, for det er ganske bred "strikk" nederst
![]()
På LindexHvor kjøpte du dem hen?Og har du bilde av dem?
Jeg er også avhengig av spiler, så hadde vært greit å finni en bh nå som ikke er helt jævlig å ha på
![]()
Ups. Siden min bil er litt rar under topplokke tok jeg gubben sin bil i den tro på at han ikke skulle noen plass i dag. Så nå har han gådd hjemme og lett etter nøkkelen før han ringte meg... Og ups, han skulle visst på hytta til stefadern, og dit skulle han ha hengeren med seg.. Hvis ikke d skulle han jo skru på sin egen bil.. Jaja.. Sånn går det når han sov så søtt og jeg ikke ville vekke han for å spørre![]()
HerligJeg sitter hos frisøren! Deilig med litt egentid![]()

Kjekt med litt inneaktiviteter og en rolig dag innimellom. Her regnet det veldig i går, så i dag må vi nok ut en tur å lufte vettetHjemme i regnværet med kidsa, gubben dro på jobb nå,så ser vel han om 12 timers tid tenker jeg
Har vært mye fart frem og tilbake og mye folk inn og ut gjennom dørene her de siste 4 ukene så jeg har planer om at idag, på regnværsdagen her så skal vi kose oss inne, kanskje se en film, pg gjøre andre inneaktiviteterheldigvis har de fått ting som Lego, og flettesaker i bursdagsgaver nå så vi har mye vi kan gjøre
![]()

Det burde nok jeg også snartJeg sitter hos frisøren! Deilig med litt egentid![]()
Ja, de er detDem var jo fine også daDa skal jeg se om jeg ikke får kommet meg på lindex etterhvert
Tusen takk
![]()
Ja slik innstilling er braVi skulle gå på tur i finvær. Og plutselig ble det regn isteden!! Jaja... ut på tur aldri sur ;-)
Kjekt med litt inneaktiviteter og en rolig dag innimellom. Her regnet det veldig i går, så i dag må vi nok ut en tur å lufte vettet. Kos dere inne da
![]()
Ja slik kan det gå.... Barna kan ofte bli fort leie. Godt med litt sol daTok en time så ble d kjedeligkom Oss ut og jammen kom sola frem
![]()
Ja slik innstilling er bra. Kose dere på tur.
Ja det er sprekt gjort av henneKos på tur i slik fin naturmen vi er litt våte! Føler meg heldig som kan ta med meg 80-åringen (mormor) på tur i fjellet selvom det er litt ulent ;-D