• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Ikke så langt unna, nei

Gir meg snart, jeg må hjem og lage selskap

Har nettopp blitt ferdig med middag sammen med 1 1/2 åringen. Hun tar seg nå et bad for å si det sånn;-) Funker liksom ikke å si til henne at søtpotetmos er ikke gjørme... :-P Blir kjøkkenvask etterpå:-/

Sitter i trappa og venter på àt ungene sovner / fotballkampen blir ferdig så mannen kommer ned og gir dem nattakos og evt overtar her jeg.

Gjestene mine er her enda, men det er bare mamma og pappa og farmor da altså. Rolig feiring. Når de drar skal mannen jobbe, burde vel jeg også men venter til i morgen, tror det blir pc og potetgull og beina i sofaen og hvile, fortjent etter ei hel uke med fysisk jobbing i huset, nå er jeg sliten, og i dag er det hvile

Nå syns jeg gubben kan komme seg i dusjen så vi kan spise! Har laget italiensk gryterett og rundstykker, magen min rumler og skriker etter mat :p Jeg har vært på skattejakt i hagen, fant plutselig ut at bak materialstabelen (ikke vært bak der på 3 år) er det fullt sv bringebærbusker! Både villbringebær og hagebær. Visste at jeg hadde en haug busker et annet sted i hagen, men nå kan jeg plukke mange liter :D Har plukket ca en halvliter i kveld så til dessert blir det kortreiste bringebær med vaniljesaus :)

Jeg er på hyttetur med mormor og min gammeltante som desverre har fått noen nerver i klem eller noe så hun glemmer lett detaljer i samtaler... mormor er foraåvidt også begybt å bli litt surrete men hun er 80 år :-) har prøvd å lære de boms & president og det var en utfordring å få gammeltanten til å forstå!
Ellers har vi hatt en veldig fin dag med tur og samtaler. Veldig kos å bruke tid på de gamle så lenge vi har dem :-) begge er heldigvis fysisk spreke ;-)

Nå syns jeg gubben kan komme seg i dusjen så vi kan spise! Har laget italiensk gryterett og rundstykker, magen min rumler og skriker etter mat :p Jeg har vært på skattejakt i hagen, fant plutselig ut at bak materialstabelen (ikke vært bak der på 3 år) er det fullt sv bringebærbusker! Både villbringebær og hagebær. Visste at jeg hadde en haug busker et annet sted i hagen, men nå kan jeg plukke mange liter :D Har plukket ca en halvliter i kveld så til dessert blir det kortreiste bringebær med vaniljesaus :)

Ååååh så godt!!

Kom hjem for noen timer siden etter ei langhelg i Søgne. Ble en tur i dyreparken i går:). Nå går vaskemaskinen for fullt, og trettheten siger på kjenner jeg:singing:.

Fin dag går mot en slutt.

Om 36 minutter, minus spoling over reklamen (mannen ser futuramaopptak) skal jeg være klar for senga, erdig på badet, så jeg får vel begynne å avslutte

Altså, det beste med å være gravid er å ha konstant kløft mellom puppene, sjøl uten bh :D

Jeg hadde ingen anelse om at de skulle vokse så mye så tidlig :-O skakke klage altså men syns de var store fra før av også :-P

Jeg hadde ingen anelse om at de skulle vokse så mye så tidlig :-O skakke klage altså men syns de var store fra før av også :-P
Hehe... Nei det var hvert fall ikke slik med meg første gang. Da fikk jeg kjempestore pupper når jeg begynte å amme, så dette er bonus. Har ikke spesielt store pupper i utgangspunktet :)

Mine vokste bare litt som gravid, blir Pamela Anderson når melka kommer og roer seg ned ettet noen dager, men større når jeg ammer

Det så jo veldig, veldig godt ut da!!!

Jobb nå.. Litt mere motovert i dag enn i går heldigvis.. Så er det til frisøren etter jobb :D Skal bli godt å få klipt og farget håret så det er unnagjort til at man skal i bryllup i helgen... Ellers kjenner jeg på at jeg har veldig mye jeg skulle ha gjort hjemme :S

Jobb her også, og veldig lite motivert, og trøtt.

Og bekymret for mannen, som ikke var i form, så han lå da vi dro, skulle ta seg en dusj og logge på hjemmefra, sa han. For to timer siden. Ikke pålogget enda. Sovna?

Han er stressa som fy og skal jobbe veldig mye denne uken.
Ikke bra

Back
Topp