Skravletråd

Mine vokste bare litt som gravid, blir Pamela Anderson når melka kommer og roer seg ned ettet noen dager, men større når jeg ammer

Jeg har gått opp en god str allerede. Hvordan blir det når babyen kommer ut? Værre enn Pamela Anderson vil jeg tro...

Uff, de puppene er et herk! Bruker 75E til vanlig og nå velter de over kanten og det begynner å stramme litt rundt. Gruer meg til melka kommer, for da vet jeg av erfaring at de blir alt for store til å finne fine amme-bher med god støtte og passform (som ikke koster skjorta)..

Jeg har gått opp en god str allerede. Hvordan blir det når babyen kommer ut? Værre enn Pamela Anderson vil jeg tro...
Jeg har kjøpt uten spiler for å ha nå i en fase. Men må ut i løpet av de nermeste dagene å finne en til kjolen jeg skal bruke i et bryllup i helgen.. Gruer meg allerede til å dra på shopping :S Tør ikke gjette en gang på hvilken størrelse de har nå..

Jeg bruker spileløst ja, annet et ikke godt.

Men Pamela er bare noen få dager altså

Uff, de puppene er et herk! Bruker 75E til vanlig og nå velter de over kanten og det begynner å stramme litt rundt. Gruer meg til melka kommer, for da vet jeg av erfaring at de blir alt for store til å finne fine amme-bher med god støtte og passform (som ikke koster skjorta)..
Jeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode! :-) De kosta 249,- for en topakning! :-) Er ikke cup-str på dem, men heller S,M,L osv :-) Jeg bruker opprinnelig 75H i bh-str, så har til vanlig ikke sjans i havet til å finne bh på vanlig butikk...

Har brukt sportsbhene mine noen uker og kjøpte to med spiler her om dagen. Syns det var kjempedeilig! Har ikke noen problemer med de, de støtter jo bare opp.

Jeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode! :) De kosta 249,- for en topakning! :) Er ikke cup-str på dem, men heller S,M,L osv :) Jeg bruker opprinnelig 75H i bh-str, så har til vanlig ikke sjans i havet til å finne bh på vanlig butikk...
Hvilken størrelse måtte du ha? Bruker også E til vanlig, men alle er vonde nå. Blir brystene klemt sammen med de bhene?

Hvilken størrelse måtte du ha? Bruker også E til vanlig, men alle er vonde nå. Blir brystene klemt sammen med de bhene?
Jeg kjøpte på L, og de var både store nok og gode å ha på i den str :-) Mulig jeg må ha xl når melka kommer, men det tar jeg når det evt skjer;-) Njæh, ikke klemt sammen akkurat, mer at de "former seg" bedre (i allefall mine) :-P

Javel jenter. Hva driver dere med i kveld? Kjenner jeg er trett, blir bare sittende her med pcen... Har fått vasket huset i dag, deilig når det er gjort.

Oi, det så godt ut! :) Hva er ingrediensene? :)
Du, det er veeeldig enkelt :)
1,5 dl store havregryn
1 dl melk
1 dl gresk vanilje yoghurt (kan også bruke naturell)
litt sukrin
litt kanel

blandes og settes i tett boks over natta. Sim sallabim - ferdig.
I dag toppet jeg med granateple og blåbær (favoritten). Pasjonsfrukt og kiwi er også veldig godt. Uansett, du kan toppe det med hva du vil, alt etter hva du har i kjøleskapet.

Du, det er veeeldig enkelt :)
1,5 dl store havregryn
1 dl melk
1 dl gresk vanilje yoghurt (kan også bruke naturell)
litt sukrin
litt kanel

blandes og settes i tett boks over natta. Sim sallabim - ferdig.
I dag toppet jeg med granateple og blåbær (favoritten). Pasjonsfrukt og kiwi er også veldig godt. Uansett, du kan toppe det med hva du vil, alt etter hva du har i kjøleskapet.
Åh, nam! :-D Jeg er ikke sånn suuuperfan av gresk yoghurt, men det går jo ann å prøve ;-) Granateple og blåbær så smashing ut da! :-D

Javel jenter. Hva driver dere med i kveld? Kjenner jeg er trett, blir bare sittende her med pcen... Har fått vasket huset i dag, deilig når det er gjort.
Har vært hos frisøren, og nå har vi spist egg og bacon til "middag". Skal orden oss litt og dra på besøk :)

Jeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode! :) De kosta 249,- for en topakning! :) Er ikke cup-str på dem, men heller S,M,L osv :) Jeg bruker opprinnelig 75H i bh-str, så har til vanlig ikke sjans i havet til å finne bh på vanlig butikk...
Klarer ikke bruke annet enn med spiller, så der ryker nok jeg :( fikk kun tak i uten spiller med de to andre og har aldri følt meg så fæl noengang...

Her er det sofasliting med bikkja ved siden av meg, gutta boys har lagt seg og gubben er på fjellet med en kompis... Jeg har akkurat bestillt marsipan og fondant til ei dåpskake jeg skal lage i slutten av mnd. Jenta til bestevenninna mi skal døpes og jeg er så heldig å få lov til å lage dåpskake og være fadder :Heartpink Fineste prinsessa til tante!

Klarer ikke bruke annet enn med spiller, så der ryker nok jeg :( fikk kun tak i uten spiller med de to andre og har aldri følt meg så fæl noengang...
Jeg heller liker ikke det sånn egentlig, men fant ut at jeg skulle prøve, siden spilene klemte sånn nå for tiden :-P Støtter godt de jeg kjøpte, for det er ganske bred "strikk" nederst :-)

Back
Topp