Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Oi, det så godt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det så godt ut!
Mine vokste bare litt som gravid, blir Pamela Anderson når melka kommer og roer seg ned ettet noen dager, men større når jeg ammer
Jeg har kjøpt uten spiler for å ha nå i en fase. Men må ut i løpet av de nermeste dagene å finne en til kjolen jeg skal bruke i et bryllup i helgen.. Gruer meg allerede til å dra på shopping :S Tør ikke gjette en gang på hvilken størrelse de har nå..Jeg har gått opp en god str allerede. Hvordan blir det når babyen kommer ut? Værre enn Pamela Anderson vil jeg tro...
Men Pamela er bare noen få dager altsåJeg har gått opp en god str allerede. Hvordan blir det når babyen kommer ut? Værre enn Pamela Anderson vil jeg tro...
Jeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode!Uff, de puppene er et herk! Bruker 75E til vanlig og nå velter de over kanten og det begynner å stramme litt rundt. Gruer meg til melka kommer, for da vet jeg av erfaring at de blir alt for store til å finne fine amme-bher med god støtte og passform (som ikke koster skjorta)..
Hvilken størrelse måtte du ha? Bruker også E til vanlig, men alle er vonde nå. Blir brystene klemt sammen med de bhene?Jeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode!De kosta 249,- for en topakning!
Er ikke cup-str på dem, men heller S,M,L osv
Jeg bruker opprinnelig 75H i bh-str, så har til vanlig ikke sjans i havet til å finne bh på vanlig butikk...
Jeg kjøpte på L, og de var både store nok og gode å ha på i den strHvilken størrelse måtte du ha? Bruker også E til vanlig, men alle er vonde nå. Blir brystene klemt sammen med de bhene?
Ok, må bare ikke "bule ut" overaltJeg kjøpte på L, og de var både store nok og gode å ha på i den strMulig jeg må ha xl når melka kommer, men det tar jeg når det evt skjer;-) Njæh, ikke klemt sammen akkurat, mer at de "former seg" bedre (i allefall mine)
![]()
. Får prøve de neste gang jeg er på lindex.Ikke noe som buler her i allefallOk, må bare ikke "bule ut" overalt. Får prøve de neste gang jeg er på lindex.
Du, det er veeeldig enkeltOi, det så godt ut!Hva er ingrediensene?
![]()
Åh, nam! :-D Jeg er ikke sånn suuuperfan av gresk yoghurt, men det går jo ann å prøve ;-) Granateple og blåbær så smashing ut da! :-DDu, det er veeeldig enkelt
1,5 dl store havregryn
1 dl melk
1 dl gresk vanilje yoghurt (kan også bruke naturell)
litt sukrin
litt kanel
blandes og settes i tett boks over natta. Sim sallabim - ferdig.
I dag toppet jeg med granateple og blåbær (favoritten). Pasjonsfrukt og kiwi er også veldig godt. Uansett, du kan toppe det med hva du vil, alt etter hva du har i kjøleskapet.
Har vært hos frisøren, og nå har vi spist egg og bacon til "middag". Skal orden oss litt og dra på besøkJavel jenter. Hva driver dere med i kveld? Kjenner jeg er trett, blir bare sittende her med pcen... Har fått vasket huset i dag, deilig når det er gjort.
Yoghurten merker du ikke i det hele tattÅh, nam! :-D Jeg er ikke sånn suuuperfan av gresk yoghurt, men det går jo ann å prøve ;-) Granateple og blåbær så smashing ut da! :-D
Klarer ikke bruke annet enn med spiller, så der ryker nok jegJeg kjøpte spileløse ammebher på Lindex her for et par uker siden, og de er knallgode!De kosta 249,- for en topakning!
Er ikke cup-str på dem, men heller S,M,L osv
Jeg bruker opprinnelig 75H i bh-str, så har til vanlig ikke sjans i havet til å finne bh på vanlig butikk...
Fineste prinsessa til tante!Jeg heller liker ikke det sånn egentlig, men fant ut at jeg skulle prøve, siden spilene klemte sånn nå for tidenKlarer ikke bruke annet enn med spiller, så der ryker nok jegfikk kun tak i uten spiller med de to andre og har aldri følt meg så fæl noengang...