Skravletråd

Nesten to uker hos svigermor

Hun kom hit tirsdag kveld for snart tre uker siden.... Dro mandagen etter, vi dro så til henne på tirsdagen...

Jada, jeg trives med svigermor, og vi har delt dagene mellom henne og svigerfar, men... Godt å komme hjem alene vi fire

Hun kom hit tirsdag kveld for snart tre uker siden.... Dro mandagen etter, vi dro så til henne på tirsdagen...

Jada, jeg trives med svigermor, og vi har delt dagene mellom henne og svigerfar, men... Godt å komme hjem alene vi fire
Det kan jeg godt tro. Bor hun langt fra dere? Min bor ca 20 min fra oss, så ser henne hver uke.

Har du vært ute å reist? Ungene har nå lagt seg, mannen er å hjelper en kamerat og jeg slapper av:). Har ferie 2 uker til:joyful:
Nei har ikke vært ute å reist, vi holder på å bytte tak på huset + en del annet som følger med det. Vært noe netter på hytta og hatt besøk noen dager men ikke noe mer enn det nei. Hadde bare tre uker ferie og den første jobbet mannen, han har ei uke til før alle er på jobb og SFO igjen. Er ganske rolig på jobb denne uka som kommer så det er deilig :) Gleder meg bare til vi er ferdig med taket og mannen også kan slappe av og slippe å stresse sånn pga alt regnværet :( Da blir det ei uke i varmere strøk!!

Nei har ikke vært ute å reist, vi holder på å bytte tak på huset + en del annet som følger med det. Vært noe netter på hytta og hatt besøk noen dager men ikke noe mer enn det nei. Hadde bare tre uker ferie og den første jobbet mannen, han har ei uke til før alle er på jobb og SFO igjen. Er ganske rolig på jobb denne uka som kommer så det er deilig :) Gleder meg bare til vi er ferdig med taket og mannen også kan slappe av og slippe å stresse sånn pga alt regnværet :( Da blir det ei uke i varmere strøk!!
Hørtes travelt ut å skifte tak ja. Mye arbeid, og mye tid. Greit når det er litt rolig på jobb da. Ei uke til varmere strøk hørtes godt ut, hvor vil dere da?

Det kan jeg godt tro. Bor hun langt fra dere? Min bor ca 20 min fra oss, så ser henne hver uke.
Ja, det er vel 45 mil. Det tar hele dagen så vi ses bare noen ganger i året. Mine bor 20 min unna, så dem ser vi jevnlig.

Hørtes travelt ut å skifte tak ja. Mye arbeid, og mye tid. Greit når det er litt rolig på jobb da. Ei uke til varmere strøk hørtes godt ut, hvor vil dere da?
Veldog glad at mannen er tømrer og kan gjøre alt selv...
Vi skal ei uke til Tyrkia på hotell med digert badeland og all incl. i september. Det blir deilig! Tenker pappaen og gutta blir fullt opptatt mens mor kan slappe av med ei god bok ;)

Men obs, som min svigerinne med tømrermann minnet meg på, han må skatte av den jobben han gjør på eget hjem.

Veldog glad at mannen er tømrer og kan gjøre alt selv...
Vi skal ei uke til Tyrkia på hotell med digert badeland og all incl. i september. Det blir deilig! Tenker pappaen og gutta blir fullt opptatt mens mor kan slappe av med ei god bok ;)
Så kjekt. Vi var også i Tyrkia for noe år siden med samme tilbud som dere skal ha. Var veldig gøy. Selv likte jeg best den flotte sandstranda....

Lite aktiv skravletråd må jeg si! :-P nå ligger jeg småkvalm i senga etter litt for mye godteri! God natt damer :-)

Hei, slenger meg med :) Er selv skravlehøne.

Er snart 30, døv mamma til 4 åring sønn. Og venter gutt januar.

Utdrag fra forumregler:
"Ulovlig å linke til andre forum: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet."

Minner om våre forumregler og at hvis dette skjer vil/kan du/dere bli utestengt fra forumet i 30 dager.

Vi setter pris på at dere bruker et par minutter og setter deg inn i våre forumregler for å unngå dette i fremtiden.

Babyverden

Det er jo superkoselig her inne på forumet :D Håper aktiviteten tar seg opp etter ferien nå, jeg har selv vært veldig daff en periode, men det har vært for å prioritere tid med mann og barn. Nå satser jeg på litt mer forumtid på kveldene når alle er på jobb og sfo igjen og vi ikke er i feriemodus lenger ;)

Tråden er ryddet i hht Tamaras innlegg over. Spørsmål/kommentarer til slettinger kan tas på PM til meg :)

Last edited by a moderator:
Back
Topp