Skravletråd

Du har vel sett lille på ul flere ganger:)? Alt er nok som det skal:)

4 ganger. Alt vel :)
Har en dritt dag idag så jeg bestemte meg for at om jeg skal finne den så trenger jeg det idag. . Og for å si d sånn, jeg er ganske meget sikker på at nå fant jeg den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ trengte virkelig det nå ❤️❤️❤️❤️❤️

4 ganger. Alt vel :)
Har en dritt dag idag så jeg bestemte meg for at om jeg skal finne den så trenger jeg det idag. . Og for å si d sånn, jeg er ganske meget sikker på at nå fant jeg den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ trengte virkelig det nå ❤️❤️❤️❤️❤️
Så deilig!:)

Gjorde dagen finere !:)
Begynner å få tilbake kvalmen og trøttheten også så er liksom litt crap nå men dette var godt :) ❤️
Deilig å få en liten opptur på en ellers kjedelig dag:)

Ja ser det har kommet noen, men høna ligger på ca 10 egg så alle er ikke klekket enda. Spennende å se hvor mange det blir. Gule små og søte:)
Spennende!;)

Ja katter er kjekt. Vi har ei hu som fikk 3 kattunger for ca 5 uker siden:happy:
Åååh, så koselig!:) Jeg har sterilisert hokatta mi, så så heldige blir nok ikke vi:(

Hallo damer.
Hva driver dere på med i dag? Tok meg en "pause". Mannen kom nettopp hjem fra nordsjøen, så han er med ungene og jeg slapper av litt:happy:

Vært i byen og sett på bil. Altfor dyre biler men et sted må vi begynne :) i kveld skal vi kose oss med reker og alkoholfri sprudlevin :-D har fri i kveld og i morgen tidlig. Det er digg :)

Har holdt på med pakking av og på i hele dag, reiser til Spania i morgen! :-D Fikk bonusdatteren tilbake i dag og, så nå har "knoll og tott" (hun og vår felles datter) vært katt og hund i hele dag. Snakk om elsk/hat!! De plager vettet av hverandre hele dagen lang, men ville vel ikke vært foruten hverandre heller ;-)
Jeg har vært plaget med bekkenet i dag :-( Så nå ligger jeg på sofaen, ungene er lagt, og gubben sykler for å kjøpe med sushi til meg <3 Skal bli godt å slappe av og kose oss før avreise i morgen!!

Isbjørn; det var vell fortjent regner jeg med! :D Deilig å få et lite pusterom alene.. :)

Sasty: Sukk.. Ikke snakk.. Her må det og kjøpes ny brukt bil.. Er litt å velge mellom, så det er ikke så lett å velge :confused:

Jeg har og lyst på reker og sushi! Ja takk, begge deler :rolleyes:

Vi har vært å fortalt det til kommende oldemor! Hun ble veldig glad. Også ringte tante når vi var der, så vi ringte henne på facetime og fikk fortalt det til henne og. Så nå må vi en tur til Stavanger, nesten på andre siden av landet det, og hente babyting. Hun har seng og masse klær og utstyr som dessverre ikke ble brukt som vi nå skal overta :)

Back
Topp