Skravletråd

Det var veldig godt, spiste rester i dag:happy: Anbefales, selv om det tar litt tid å lage;)
I morgen har jeg lyst til å lage kjøttkaker i brun saus. Tror nabo`n spiste det i stad, det lukta himmelsk. Har ikke spist det på evigheter!

Det var veldig godt, spiste rester i dag:happy: Anbefales, selv om det tar litt tid å lage;)
I morgen har jeg lyst til å lage kjøttkaker i brun saus. Tror nabo`n spiste det i stad, det lukta himmelsk. Har ikke spist det på evigheter!
Det tenkte jeg og på her om dagen så må nok mekke det en dag. Hjemmelaget kjøttkaker med hjemmelaget brunsaus! Nom nom.

Tanta til sambo driver med litt slektsforskning (her vi er på ferie), så vi satt oppe til kl 02:30 i natt og drev med det på mamma sin side :) Gud så utrolig gøy! :D Fant jo et veldig spesielt navn også da på førstefødte til tippoldeforeldrene mine, Arnlaug Johanne Edvalda :P

Oppkalt etter litt mange... Menn? Edvalda?

Oppkalt etter litt mange... Menn? Edvalda?

Ja de fleste på den tiden der har 3 fornavn :P Har foreløpig ikke gått lenger bak enn til tippoldeforeldrene mine, så vet ikke om det er oppkalt eller ikke. Men sitter å sjekker litt lenger bak nå :) Nei det er ei dame, men mannfolkene er gjerne oppkalt etter faren sin. For tippoldefaren min het Aksel Emil og det gjør den ene sønnen dems også :)

Ja damer, hva driver dere med i kveld? Har akkuratt lagt minstemann. Må nok ut snart å sniktitte,for har ei høne som ligger på egg, å nå tror jeg de klekkes:woot:

Her legges unger, hvor som vanlig lillesøster er den som tuller

Oj herinne har ikke jeg vært før :p Ligger på sofan, skikkelig dårlig, å venter på at mannen skal komme hjem fra overtid :) Ungene har ferie sammen med pappan sin, så er late dager på meg for tiden.

God morgen damer. Skal snart vekke ungene å gå i barnehagen. Siste dag på jobb, så er det over 3 uker med ferie! Heldigvis bare 4 dager igjen til mannen kommer hjem fra nordsjøen!

God morgen :) vært på jobb alt i halvannen time så begynner å våkne litt! Har ferie neste søndag så det er snart bare en uke. Det skal bli godt å sove lenge noen dager :)

Har vært på første jordmor time i dag, er 12+2. Hun syntes livmoren var større enn hva den skal være, så er sendt til tidlig ul for å se hvor langt på vei jeg er :) Blir spennende! :D

God morgen alle sammen:) Hvordan står det til med magene deres for tiden:)?

Det står veldig bra til! Var å hørte en bankende hjerte i dag :D
Hurta, det er gøy!:) Vi har doppler hjemme, og får høre den fantastiske lyden hver kveld før vi legger oss♡

Drømte inatt at jeg hadde kjøpt dopler, å med det samme jeg la den på magen hørte jeg raske hjerteslag :D pluss at jeg så babyn presset seg ut mot magen, så liksom hvordan den så ut :o Det var litt skummelt da haha.
Tror jeg må kjøpe meg en, synd jeg solgte den jeg hadde, da jeg ikke trodde jeg skulle ha flere barn :p

Mannen sto opp med lille trollet før han gikk på jobb (hun tar ikke hensyn til at det er sommer, og starter dagene mellom 5 og 6... :/ ), så fikk sove til kvart over 7! :-D Utrolig herlig, og la meg halv 10, så endelig litt opplagt for første gang på flere dager:-) Nydelig, men kaldt vær her (12 grader i 10 tia), så trollet har på seg både dress og lue når vi er ute, minner mer om vår enn sommer. Nå sover hun, så jeg har slappa av med en kopp med te i sofaen den siste timen. Så glad for at te endelig begynner å smake godt igjen, har virkelig savnet det og den avslappende effekten det har på meg:-)

Finner ikke hjertelyden selv med doppler jeg .. Stresser ikke med det men klart man blir jo litt spent på ultralyd den 4 august nå da. Skal sies at jeg kjøpte den på ebay så vet jo ikke noe om kvaliteten Sånn egentlig .

Finner ikke hjertelyden selv med doppler jeg .. Stresser ikke med det men klart man blir jo litt spent på ultralyd den 4 august nå da. Skal sies at jeg kjøpte den på ebay så vet jo ikke noe om kvaliteten Sånn egentlig .
Du har vel sett lille på ul flere ganger:)? Alt er nok som det skal:)

Back
Topp