Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenkte jeg og på her om dagen så må nok mekke det en dag. Hjemmelaget kjøttkaker med hjemmelaget brunsaus! Nom nom.Det var veldig godt, spiste rester i dagAnbefales, selv om det tar litt tid å lage
I morgen har jeg lyst til å lage kjøttkaker i brun saus. Tror nabo`n spiste det i stad, det lukta himmelsk. Har ikke spist det på evigheter!
Oppkalt etter litt mange... Menn? Edvalda?
Ja da er du i gang for dagen. God arbeidsdagGod morgenvært på jobb alt i halvannen time så begynner å våkne litt! Har ferie neste søndag så det er snart bare en uke. Det skal bli godt å sove lenge noen dager
![]()
Ble det kylling?Ja damer, hva driver dere med i kveld? Har akkuratt lagt minstemann. Må nok ut snart å sniktitte,for har ei høne som ligger på egg, å nå tror jeg de klekkes![]()
Det står veldig bra til! Var å hørte en bankende hjerte i dagGod morgen alle sammenHvordan står det til med magene deres for tiden
?
Hurta, det er gøy!Det står veldig bra til! Var å hørte en bankende hjerte i dag![]()
Du har vel sett lille på ul flere gangerFinner ikke hjertelyden selv med doppler jeg .. Stresser ikke med det men klart man blir jo litt spent på ultralyd den 4 august nå da. Skal sies at jeg kjøpte den på ebay så vet jo ikke noe om kvaliteten Sånn egentlig .