FrøkenElfie
Elsker forumet
Heldig du er da. Jeg skal på tirsdag, så ikke sååååå veldig lenge til for meg også. Du får ha en oppdatering ul. Kose deg
![]()
Tusen takk. Det gikk kjempebra!Misunnelig! 2 uker igjen for min delLykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du er da. Jeg skal på tirsdag, så ikke sååååå veldig lenge til for meg også. Du får ha en oppdatering ul. Kose deg
![]()
Tusen takk. Det gikk kjempebra!Misunnelig! 2 uker igjen for min delLykke til!
Så koselig med besøk
Jeg drikker som regel 5-6 kopper te om dagen pluss kaffe. Litt vel mye koffein så har kutta ut alt og sparer koffeindosa til et par glass cola zero på kvelden. Vet det er mange teslag på helsekosten som er koffeinfri så får kikke litt ekstra der i dag...
Aldri sett at Twinings har noen koffeinfri? Vet at pukka sine er uten koffein, samme med roibush men er noe med smaken der jeg ikke er så glad i. London friut & herb har mye fruktte, men syns de er for mye igjen. Peppermynte er godt, men blir så fort lei av den. Får leite og se etterpå, må vel finne en type som er ok! Har også smakt mye av det som finnes der ute, elsker svart te med forskjellige smaker i løsvektDet er mange koffeinfrie på helsekosten ja, syns bare ikke de smaker så godt ;-) Da er min favoritt i så fall peppermynteSøsteren min er veldig glad i Pukka sine, men de bruker mye lakrisrot og da blir den for søt for min smak... Men hver sin smak;-) Twinings har for så vidt noen fruktteer som smaker godt hvis du liker det
Jeg er ganske stor te-entusiast, så har smakt mye av det som finnes der ute;-) Faller til stadighet tilbake til smaksatt grønn te i løsvekt da, en gang favoritt alltid favoritt![]()
Ja, jeg føler jeg har vært kjempe heldig som har kjent han så tydelig lenge nåSå heldig du er som kjenner spark så ofteTror ikke det er noe å bekymre seg for, de er jo ganske små enda, så kan jo være den har lagt seg en ny stilling og dermed sparker et sted du ikke kjenner det så godt.
Jeg finner ikke alltid hjertelyd med doppleren, for da har h*n lagt seg i en ny stilling. Men jeg hører masse aktivitet, som jeg ikke kjenner.
Så braJa, jeg føler jeg har vært kjempe heldig som har kjent han så tydelig lenge nåvar egentlig derfor jeg ble litt bekymret, men nå er han tilbake og sparker hele tiden.
![]()
2 min til helg for degJeg sitter på jobb og venter på at helga skal begynne kl 15.30! Da blir det hjem og snekre med mannen før jeg skal vaske huset. Mer snekring i morgen, også kommer foreldrene mine på besøk![]()

Hva snekrer dere?Jeg sitter på jobb og venter på at helga skal begynne kl 15.30! Da blir det hjem og snekre med mannen før jeg skal vaske huset. Mer snekring i morgen, også kommer foreldrene mine på besøk![]()
Fikk faktisk gå kl 15 så nå er vi snart klare til å spise pølse i brød før vi skal jobbe noen timer. Bytter tak på husetHva snekrer dere?
Håper dere har fått gjort noe, og at dere snart ser en ende på det. Godt når det er gjortFikk faktisk gå kl 15 så nå er vi snart klare til å spise pølse i brød før vi skal jobbe noen timer. Bytter tak på husetBegynner å bli lei! Endelig ser vi at vi har kommet et stykke...

Har fått gjort en del, mannen er ute enda og holder på. Jeg har i tillegg vasket hele huset, lagt unger og gått 45 min med hunden. Deilig å bevege kroppen littHåper dere har fått gjort noe, og at dere snart ser en ende på det. Godt når det er gjort![]()
Skal si du er aktiv da. Hørtes travelt utHar fått gjort en del, mannen er ute enda og holder på. Jeg har i tillegg vasket hele huset, lagt unger og gått 45 min med hunden. Deilig å bevege kroppen litt![]()
Gleder meg til taket er ferdig så jeg kun har de "vanlige" tinga å gjøre etter jobb. Sånn ca nå tar jeg kvelden, skal steke en pizza til meg og gubben og se en filmSkal si du er aktiv da. Hørtes travelt ut. Når tar du kveld da?
Ja kan tenke meg at det skal bli godt å være ferdig med det. Kose dere med pizza og film daGleder meg til taket er ferdig så jeg kun har de "vanlige" tinga å gjøre etter jobb. Sånn ca nå tar jeg kvelden, skal steke en pizza til meg og gubben og se en film![]()