Skravletråd

Fått vært å gått litt i dag pluss vasket tøy og ryddet å sånn. Men merker at det skulle jeg ikke ha gjort! Når jeg holdt på i stad så fikk jeg så sabla vondt i bekkenet igjen samtidig som det kom en kynnere ut av ville hæ****e :( Hadde håpet å fått kommet meg litt lenger enn 13 uker før de kynnerene skal komme så fort jeg gjør noe :(

Når det kommer til bekkenet har jeg hørt at det skal være bra å gå i ulent terreng :) må være sykt kjedelig å ha så vondt da :(

Vi er hjemme igjen etter nesten en uke med avslappende ferie på hytta:) Så nå vasker jeg klær, nedturen etter alle ferier:cool: venter på at maskinen skal bli ferdig så jeg kan stupe i seng før det brått er morgen igjen. Gutten vår syns ikke det er noe vits å sove bort ferien og står gjerne opp i 6-7-tiden:arghh:
Sov godt søte damer:goodnight

Sliten etter en lang dag

Kjekt for ungene i hunderfossen da. Slitne er vi alle fire

Når det kommer til bekkenet har jeg hørt at det skal være bra å gå i ulent terreng :) må være sykt kjedelig å ha så vondt da :(

Ja har hørt det jeg også :) Men meg får man ikke i skauen, har total slangefobi :P Ja er ganske kjedelig :( Men med guttungen så startet jeg med bekkenlåsning i uke 7 så var forberedt på bekkenet denne gangen! Det var jeg også med kynnerene, så skal få sjekket om det er GBS som gjør dem så sterke igjen :)

I dag skal jeg på min første kontroll hos lege. Er 15 uker i dag. Er ikke veldig glad i slike kontrolle, så skal bli godt når det er over......

I dag skal jeg på min første kontroll hos lege. Er 15 uker i dag. Er ikke veldig glad i slike kontrolle, så skal bli godt når det er over......

Lykke til:)

Kom hjem fra første ferie i går. Nå går maskina for fullt før det skal pakkes på nytt for 5 personer. Legoland i morgen tidlig, og ungene vet ikke om det :)

Minsten sluttet med tutt i går. Sovnet etter 5 min i går, og 15 min i dag. Er så imponert at det skulle gå så fint. Håper det fortsetter slik.

Med min gikk det også overraskende bra :D Var nesten verre for meg enn for han, at han slutta :p

Last edited:
I dag har vi endelig litt sol! Når jeg var ute og jobbet i sta gikk jeg i bare sportsBH og arbeidsbukse så jeg kanskje kunne bli litt brun ;) Deilig! Er meldt bra vær i morra også så da er det enda en anledning til å gå lettkledd og nyte sola! Føler meg skikkelig bleik :P

God ettermiddag!
I morgen begynner ferien. Det skal bli godt, jeg er kjempetrøtt hele tiden. Bare så supersliten! Ellers er det en fin dag her på nordmøre! Blå himmel, ikke så veldig varmt, men kan jo ikke forvente det så mye dårlig vær som det har vært. Tror det skal bli fint i morgen også :D

God kveld damer, jeg har hatt ferie fra forum og iPad et par uker, egentlig veldig deilig ;) Syns juli har rast avgårde, er 15+2 i dag og magen vokser som bare det. Kjenner en del liv, er svake dult hver kveld når jeg setter meg ned i sofaen :Heartpink Jeg har en kveld alene i dag, mann og barn er på hytta, så jeg slapper av med film og lader opp til en ny arbeidsuke. Dere gjør i kveld da damer?

Kom hjem fra ferie for en god halvtime siden.

Veldig godt å være hjemme, kjenner jeg

God kveld damer, jeg har hatt ferie fra forum og iPad et par uker, egentlig veldig deilig ;) Syns juli har rast avgårde, er 15+2 i dag og magen vokser som bare det. Kjenner en del liv, er svake dult hver kveld når jeg setter meg ned i sofaen :Heartpink Jeg har en kveld alene i dag, mann og barn er på hytta, så jeg slapper av med film og lader opp til en ny arbeidsuke. Dere gjør i kveld da damer?
Har du vært ute å reist? Ungene har nå lagt seg, mannen er å hjelper en kamerat og jeg slapper av:). Har ferie 2 uker til:joyful:

Back
Topp