Skravletråd

I kveld driver jeg ikke med så mye gitt. Har et bekken som krangler noe vilt for tiden, så orker ikke så masse :( Men jeg fant endelig hjertelyden igjen nå nettopp da, klart og tydelig :D ❤️ Så nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen og skal glo på litt mer Orange Is The New Black på nettbrettet før det er natta :)

Jeg har så dårlig nettverksforbindelse her jeg er! Lite kult å være aktiv her inne når det er så dårlig nett :(

I kveld driver jeg ikke med så mye gitt. Har et bekken som krangler noe vilt for tiden, så orker ikke så masse :( Men jeg fant endelig hjertelyden igjen nå nettopp da, klart og tydelig :D ❤️ Så nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen og skal glo på litt mer Orange Is The New Black på nettbrettet før det er natta :)
Bekkenet mitt har vært veldig greit denne uka.

Nesten merkelig greit...

God morgen! Her skinner sola fra knall blå himmel i dag, bare det er jo en fantastisk start på dagen :D Gutta mine har i tillegg vært eksemplariske så langt og formen min er super! Var hos kiropraktor i går så var litt redd at det og lang gåtur ble litt for mye, men jammen kjenner jeg nesten ikke vondt noe sted :p Flere som har siste dag før ferie i dag?

Hadde siste dag før ferien for over en måned siden, og enda lenge igjen:-) Men fremdeles ikke mye som ligner sommer her da ... Kaldt å gå ute uten jakke, uvant til å være Stavanger-området :-( Denne uka har jeg holdt meg selv opptatt da, har vært på dansekurs, 3 timer hver dag, så har egentlig ikke hatt så mye energi til overs for å tenke på det dårlige været ;-) Har storkost meg da! Og i natt har lille trollet vært på overnatting hos bestemor (5-års bryllupsdag i går), så har endelig fått sovet skikkelig ut :-D

Lenge til du kommer deg annet sted da?

Skal være her å melke 40 kuer hele sommern, så i slutten av august :-P men men.. venner meg vel til det!

Skal være her å melke 40 kuer hele sommern, så i slutten av august :-P men men.. venner meg vel til det!
Aha, det var lenge ja
Da får du venne deg til det og finne en måte å takle det på.:-)

Hadde siste dag før ferien for over en måned siden, og enda lenge igjen:) Men fremdeles ikke mye som ligner sommer her da ... Kaldt å gå ute uten jakke, uvant til å være Stavanger-området :-( Denne uka har jeg holdt meg selv opptatt da, har vært på dansekurs, 3 timer hver dag, så har egentlig ikke hatt så mye energi til overs for å tenke på det dårlige været ;-) Har storkost meg da! Og i natt har lille trollet vært på overnatting hos bestemor (5-års bryllupsdag i går), så har endelig fått sovet skikkelig ut :-D
Å så deilig med lang ferie :)

Pusser opp rommet til lillingsen. Mannen tapetserer - det er ikke akkurat god stemning i andre etasje :D Ikke får jeg hjelpe til heller for han er så sta at han skal for en vær pris klare det selv... :P Jeg er klar når det skal males :D

Pusser opp rommet til lillingsen. Mannen tapetserer - det er ikke akkurat god stemning i andre etasje :D Ikke får jeg hjelpe til heller for han er så sta at han skal for en vær pris klare det selv... :P Jeg er klar når det skal males :D

Er det så lurt å male med bebis i magen da?

Er det så lurt å male med bebis i magen da?
Jeg skal også male med bebis i magen, inne bruker jeg sense (eller annen leverandør men samme type). Skal også male gjerde ute her, det er oljegrunning og oljemaling. Men ute går det nok greit :)

Ville ikke malt med sense heller... vet for mye om hvordan myndighetene setter maksimumsgrenser til å tørre å ta sjansen :-P men jeg er sikkert litt hysterisk :)

Back
Topp