Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
For håpe du får en time da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigFor håpe du får en time da![]()
Ja nei det et jeg enig i, må da få det gratis syns jegEnigFår ekstra oppfølging pga risikosvangerskap, så håper på å presses inn... På godvilje, hadde ikke tenkt å booke privat og betale en formue
![]()
Hehe... Er absolutt ikke en selvfølgeJa nei det et jeg enig i, må da få det gratis syns jeg![]()
Det skjønner jeg godt, mye lettere å juble når man har sett eller hørtHehe... Er absolutt ikke en selvfølgeMen håper allikevel ;-) Er 12 uker i morgen, men det tallet betyr jo ingen ting om ikke det er noe liv inni der... Blir vel en type jubel i morgen, men den kommer ikke ordentlig innenfra!
Håper du får vite noe snart da!Det skjønner jeg godt, mye lettere å juble når man har sett eller hørtJeg går å venter på svar fra s.huset her, jordmor henviste meg dit for en tidlig ul pga tidligere historie. Veldig spent på om jeg får og når!
![]()
Har heldigvis angelsound så jeg kan høre hjertelyden, hvis ikke hadde sommeren blitt lang! Jm målte livmora på mandag og den er kommet godt opp også så den vokser hvertfall som den skalHåper du får vite noe snart da!
Jeg skal på første legekontroll på mandag, så første time hos jm tirsdagen etter... Og oul i midten av august. Synes det er utrolig lenge å skulle vente med å vite om alt er ok eller ikke!
Prøver å kjøpe meg det på finn, men av de fire jeg har kontaktet så er det bare hun siste som i det hele tatt har svart meg! Får se om jeg får kjøpt av henne ;-)Har heldigvis angelsound så jeg kan høre hjertelyden, hvis ikke hadde sommeren blitt lang! Jm målte livmora på mandag og den er kommet godt opp også så den vokser hvertfall som den skal![]()
Prøver å kjøpe meg det på finn, men av de fire jeg har kontaktet så er det bare hun siste som i det hele tatt har svart meg! Får se om jeg får kjøpt av henne ;-)
Hva skjer med det?? Legger noen ut noe for salg så må man jo anta at de vil selge det! Og har de allerede solgt så får de slette annonsen sin da...!Hahh, så rart, jeg har samme erfaring bare at ingen har svart![]()
Hva skjer med det?? Legger noen ut noe for salg så må man jo anta at de vil selge det! Og har de allerede solgt så får de slette annonsen sin da...!
For en fantastisk jordmor!!For håpe du får en time da![]()
Så flott av henne! Det er ei som tar jobben seriøst ihvertfallFor en fantastisk jordmor!!
Ringte meg opp igjen nå og hun hadde fri i dag, men skulle ringe meg i morgen når hun kom på jobb og hadde planen foran seg, og skulle få til å se på meg i løpet av i morgen kveld! :-D Nå har jeg virkelig noe å glede meg til....!
Kun fordi jeg tenkte at 200 kr for brukt på finn var like greit som full pris for ny ;-) Men blir evt ny om jeg ikke får tak i brukt...Så flott av henne! Det er ei som tar jobben seriøst ihvertfall![]()
Hvorfor bestiller du bare ikke på nettet? Jeg betalte 500 kr for min angelsound inkl frakt og gel.
He he, okKun fordi jeg tenkte at 200 kr for brukt på finn var like greit som full pris for ny ;-) Men blir evt ny om jeg ikke får tak i brukt...
Takk for detHe he, okHåper du får tak i da!
Jo takk, malinga er ikke akkurat noe jeg gleder meg til, men må nesten gjøre det når mannen skal bytte hele taket i sommerSå flink du har vært daVi har vært i bursdag og der spiste jeg både pølser og kake, godt jeg trente tidligere i dag
God ferie og lykke til med maling.