Skravletråd

Ja nei det et jeg enig i, må da få det gratis syns jeg :)
Hehe... Er absolutt ikke en selvfølge :-P Men håper allikevel ;-) Er 12 uker i morgen, men det tallet betyr jo ingen ting om ikke det er noe liv inni der... Blir vel en type jubel i morgen, men den kommer ikke ordentlig innenfra!

Hehe... Er absolutt ikke en selvfølge :p Men håper allikevel ;-) Er 12 uker i morgen, men det tallet betyr jo ingen ting om ikke det er noe liv inni der... Blir vel en type jubel i morgen, men den kommer ikke ordentlig innenfra!
Det skjønner jeg godt, mye lettere å juble når man har sett eller hørt :) Jeg går å venter på svar fra s.huset her, jordmor henviste meg dit for en tidlig ul pga tidligere historie. Veldig spent på om jeg får og når! ;)

Det skjønner jeg godt, mye lettere å juble når man har sett eller hørt :) Jeg går å venter på svar fra s.huset her, jordmor henviste meg dit for en tidlig ul pga tidligere historie. Veldig spent på om jeg får og når! ;)
Håper du får vite noe snart da!
Jeg skal på første legekontroll på mandag, så første time hos jm tirsdagen etter... Og oul i midten av august. Synes det er utrolig lenge å skulle vente med å vite om alt er ok eller ikke!

Håper du får vite noe snart da!
Jeg skal på første legekontroll på mandag, så første time hos jm tirsdagen etter... Og oul i midten av august. Synes det er utrolig lenge å skulle vente med å vite om alt er ok eller ikke!
Har heldigvis angelsound så jeg kan høre hjertelyden, hvis ikke hadde sommeren blitt lang! Jm målte livmora på mandag og den er kommet godt opp også så den vokser hvertfall som den skal :)

Spent på sykehustime imorgen . Skal på UL for å finne ut om det er morkakeplasseringen som gjør at jeg har sånn spotting/blødninger , er såklart like spent som alltid på å få se at/om det lille hjertet fortsatt slår <3 :)

Har heldigvis angelsound så jeg kan høre hjertelyden, hvis ikke hadde sommeren blitt lang! Jm målte livmora på mandag og den er kommet godt opp også så den vokser hvertfall som den skal :)
Prøver å kjøpe meg det på finn, men av de fire jeg har kontaktet så er det bare hun siste som i det hele tatt har svart meg! Får se om jeg får kjøpt av henne ;-)

Prøver å kjøpe meg det på finn, men av de fire jeg har kontaktet så er det bare hun siste som i det hele tatt har svart meg! Får se om jeg får kjøpt av henne ;-)

Hahh, så rart, jeg har samme erfaring bare at ingen har svart :p

For håpe du får en time da :)
For en fantastisk jordmor!!
Ringte meg opp igjen nå og hun hadde fri i dag, men skulle ringe meg i morgen når hun kom på jobb og hadde planen foran seg, og skulle få til å se på meg i løpet av i morgen kveld! :-D Nå har jeg virkelig noe å glede meg til....!

For en fantastisk jordmor!!
Ringte meg opp igjen nå og hun hadde fri i dag, men skulle ringe meg i morgen når hun kom på jobb og hadde planen foran seg, og skulle få til å se på meg i løpet av i morgen kveld! :-D Nå har jeg virkelig noe å glede meg til....!
Så flott av henne! Det er ei som tar jobben seriøst ihvertfall :)

Hvorfor bestiller du bare ikke på nettet? Jeg betalte 500 kr for min angelsound inkl frakt og gel.

Så flott av henne! Det er ei som tar jobben seriøst ihvertfall :)

Hvorfor bestiller du bare ikke på nettet? Jeg betalte 500 kr for min angelsound inkl frakt og gel.
Kun fordi jeg tenkte at 200 kr for brukt på finn var like greit som full pris for ny ;-) Men blir evt ny om jeg ikke får tak i brukt...

God kveld damer :) Hva gjør dere i kveld da? Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv i dag, fikk vasket hele huset etter jobb og så gikk jeg over 6 km tur alene i sola :D Nå gleder jeg meg til siste dag på jobb i morgen før 3 uker ferie! Håper på fint vær og varmt så jeg får malt gjerdet og kost oss masse ute :)

Så flink du har vært da:) Vi har vært i bursdag og der spiste jeg både pølser og kake, godt jeg trente tidligere i dag:)
God ferie og lykke til med maling.

Så flink du har vært da:) Vi har vært i bursdag og der spiste jeg både pølser og kake, godt jeg trente tidligere i dag:)
God ferie og lykke til med maling.
Jo takk, malinga er ikke akkurat noe jeg gleder meg til, men må nesten gjøre det når mannen skal bytte hele taket i sommer :p Høres veldig godt ut med pølser og kaker :D

Back
Topp