Skravletråd

Hva tid skal denne kvalmen gi seg!!!!!!!!!jeg blir snart helt koko. Jeg er nå 12 uker og er Konstant kvalm, daglig oppkast og ingen tabletter hjelper. Får ikke sove om nettene pga kvalme og uutholdelig kløe på kroppen og konstant dobesøk så nettene blir altfor lange......må bare få det ut og klage litt

Hva tid skal denne kvalmen gi seg!!!!!!!!!jeg blir snart helt koko. Jeg er nå 12 uker og er Konstant kvalm, daglig oppkast og ingen tabletter hjelper. Får ikke sove om nettene pga kvalme og uutholdelig kløe på kroppen og konstant dobesøk så nettene blir altfor lange......må bare få det ut og klage litt
Huff, så ille... :-( Håper du blir kvitt det snart! Dessverre er noen mer plaget enn andre hele veien... Krysser fingrene for at det snart er over!

Har dere feiret St.hans i dag da damer? Vi har vært sammen med masse familie ved vannet hos svigerfar og grillet og tent bål, kost oss masse i sola :) Har gått lang tur med svigerinna mi og nå er det sofaen, Ønskebarna og lommetørkle :p

Feiret dagen på sofaen med samboer etter vesla la seg :) godt når man er trøtt og kvalm

Koselig det også da :) Vi har tradisjon for møtes hvis været tillater det og det er alltid koselig, mannen har fantastisk og stor familie som elsker å samles :D Alle ungene leker og koser seg, i dag har de faktisk badet også (gale barn) :eek:

Koselig det også da :) Vi har tradisjon for møtes hvis været tillater det og det er alltid koselig, mannen har fantastisk og stor familie som elsker å samles :D Alle ungene leker og koser seg, i dag har de faktisk badet også (gale barn) :eek:
Så herlig! Trist at verken mannen eller jeg har noe familie i nærheten :-( Skulle ønske vi hadde mange rundt oss!

Så herlig! Trist at verken mannen eller jeg har noe familie i nærheten :-( Skulle ønske vi hadde mange rundt oss!
Min familie er langt unna, men er glad vi flyttet fra Tønsberg og hit (selv om jeg lengter etter Tønsberg :D), her er nesten all mannens familie og han har mange søsken hvor alle har barn og mange av de er voksne.

Min familie er langt unna, men er glad vi flyttet fra Tønsberg og hit (selv om jeg lengter etter Tønsberg :D), her er nesten all mannens familie og han har mange søsken hvor alle har barn og mange av de er voksne.
Jeg har endt opp i Tønsberg jeg da :-P Mannen er enebarn og foreldrene bor i Spania (har ikke kontakt med andre i familien), og mine foreldre og bror bor i Oslo. Øvrige av min familie bor i Trondheim... Ikke mange å ta av med andre ord ;-)

Jeg har endt opp i Tønsberg jeg da :p Mannen er enebarn og foreldrene bor i Spania (har ikke kontakt med andre i familien), og mine foreldre og bror bor i Oslo. Øvrige av min familie bor i Trondheim... Ikke mange å ta av med andre ord ;-)
Så leit, håper dere har noen gode venner i området :)

Åh, vakre Tønsberg, så fort jeg får ferie nå kommer jeg til å drømme meg til brygga i sola og god lunsj... Tror jeg må ta en alenedag med ei venninne eller noe i løpet av sommeren og bare rusle rundt og nyte :D Har avtale med mannen, når ungene flytter ut, da skal vi selge huset og kjøpe leilighet på Kaldnes, helst toppetasjen :p Må hjem!

Så leit, håper dere har noen gode venner i området :)

Åh, vakre Tønsberg, så fort jeg får ferie nå kommer jeg til å drømme meg til brygga i sola og god lunsj... Tror jeg må ta en alenedag med ei venninne eller noe i løpet av sommeren og bare rusle rundt og nyte :D Har avtale med mannen, når ungene flytter ut, da skal vi selge huset og kjøpe leilighet på Kaldnes, helst toppetasjen :p Må hjem!
Vi har heldigvis venner :-) Men de har jo sine familier igjen... Det er dog ingen ting som brygga på sommeren!! Spørs om dere kommer dere ned igjen da ;-) Her har vi drømt om Spania når vi er pensjonister, men da står jo barnebarn for tur og vil jo ikke bo så langt unna dem! Hehe :-P

Vi har feiret med deler som slekta og kost oss masse

Vi har heldigvis venner :) Men de har jo sine familier igjen... Det er dog ingen ting som brygga på sommeren!! Spørs om dere kommer dere ned igjen da ;-) Her har vi drømt om Spania når vi er pensjonister, men da står jo barnebarn for tur og vil jo ikke bo så langt unna dem! Hehe :p
He he, ja her er det enten Tønsberg eller utlandet :p Ikke glad i vinteren i vestfold!

Her har me vært heima og slappa av. Har ikkje tenkt på at da e jonsok ein gong :P

Glad i vinter? Her liker jeg vinteren fordi det ikke er sånne syke mengder med snø :p
He he, kan ikke fordra vinteren. Men foretrekker 25 minus og skikkelig snø her oppe enn den sure vinden og alt slapset som bare blir til is i Vestfold :p

Nei, tror jeg må finne senga her, helt utslitt og hodet dunker :( Skikkelig lummert her i dag.

Nå har jeg nettopp rundt og lagt igjen beskjed på svareren til jordmor... Tryglet litt om ekstra ultralyd for å vite at alt er bra :-P Hehe... Har ikke helt trua, men krysser fingrene for at hun gidder å presse meg kjapt inn så jeg kan se at alt er bra så langt!

Back
Topp