Skravletråd

Nå har jeg rømt inn :p Jeg og minsten har kost oss sammen med gode venner og når vi kom hjem holdt mannen og eldste på med å rive trappa vår for å mure opp til ny gang. De holder på enda, jeg har ordnet litt på uteplassen og verandaen. Satt litt i sola og leste men nå var det nok med sol, har ikke skyggemulighet og ser at jeg er blitt småørret på armene og lettere brent på brystet... Nydelig :p Sofaen virket kjølende når jeg satt meg ned så nå skal jeg lukke øya litt før middagen står for tur!

Smøre seg er viktig, og en parasoll kan være en grei investering

Smørte ungene i går flere ganger men glemte meg selv (annet enn ansiktet). Jaja, det går nok supert :) Stor parasoll har vi men i går blåste det for mye til at den kunne brukes. Gleder meg til vi får byttet kledning på huset neste år, da er det klart for å bygge stooor veranda med delvis overbygg :D

Venter på at mannen skal våkne. Det er morgen, jeg vil igang med dagen. Jeg er sulten. Det er morgen. Ni tenker jeg at det blir morgen om han vil eller ei.

Wohoooo.... Sola skinne, ikke en lyd i huset, barnefri, mannnen er på golfturnering og kommer hjem sent i kveld. Med andre ord huset for meg selv. Hjelpes dette skal nytes :D Tror dette knapt nok har skjedd før :) Starter dagen med utefrokost, før jeg skal brette meg ut på solsenga meg ei god bok, frukt og smoothie, også sove litt inn i mellom. Skal jaggu med kjøpe meg en stor softis i løpet av dagen også. Nei, nå koser hun seg :D :D :D
God søndag!

Ohh...

Her er det :

Sola skinner, mye lyder i huset.

Mannen som snorker litt, hunden puster i alle fall høylytt, ungene er oppe, men det er veldig stille der, jeg tror de ser tv på ipad eller noe sånn. Eller tv nesten uten lyd.

Da er mannen sendt på badet, jeg følger etter når han er ferdig på do, skylle håret, stelle og kle på meg. Dusje gjør jeg i kveld, blir nok svett og skitten når jeg jobber i hagen, men bare skylle håret er greit, vi skal da oppsøke offentligheten.

Så er det frokost og så er dagen igang. Deilig søndag

Her er det grått ute... Men det er greit, hadde strålende sol i hele går og det er meldt fint igjen neste uke :-) Jentene er på rommet sitt og leker med lego, mannen sitter med pc'n og jeg trykker på tlf... Får se om vi klarer å finne på noe i dag!

Frokosten er klar

Har sendt mannen og eldstemann på skytestevne igjen (håper det er siste før sommeren), jeg og minsten har spist frokost før han rømte på rommet sitt med ipad og litt rolig tid for seg selv. Jeg har leita i kjelleren etter besafe gravidbeltet til bilen og fant det :D Det er i vaskemaskinen nå så det er klart til bruk i morgen. I samme esken lå også det lille jeg har igjen av babytøy etter gutta her, helledussen :Heartpink Gleder meg til å vaske det senere! Nå hører jeg på at bikkja puster tungt i stua (må jo ligge i sola må skjønne) og ene katten ligger bak tv og snorker. Tror jammen jeg skal finne frem boka mi og sette meg ute og nyte stillheten :)

Good morgen! Skal snart dra meg opp av senga og begynne å lage frokost til meg og verdens beste lollebror som kom sent i går kveld :-D har friii i dag, jeg må gjøre litt husarbeid og så skal vi til byen for å gjøre noen erender og spise middag hos den ene vordende oldemora :)

Halvferdig på jobb for dagen jeg ;-)

Nei huff nå må jeg stå opp hvis ikke får jeg ikke gjort noen ting... men strengt tatt, får jeg ikke gjort no får det vente til i morgen :) kanskje jeg skal dra med lillebror på kafe og drikke kakao/ kaffe og spise kake før middag! Åh det frista nå :-D

Ligger på sofaen og funderer på om jeg skal begynne med middagen:p Skal besøke en venninne senere i dag som akkurat har blitt mamma, så det skal bli koselig:)

Æææææ! Herregud som jeg gleder meg til ultralyd i morgen! :D <3

Æææææ! Herregud som jeg gleder meg til ultralyd i morgen! :D <3
Det skjønner jeg godt! Har allerede vært på tidlig ul 2 ganger, men vurderer en gang til før oul;) De 2 første var av medisinske årsaker, men har lyst på en bare for kosen sin skyld også!:)

Det skjønner jeg godt! Har allerede vært på tidlig ul 2 ganger, men vurderer en gang til før oul;) De 2 første var av medisinske årsaker, men har lyst på en bare for kosen sin skyld også!:)

I morgen skal jeg på min tredje av medisinske grunn. Misliker sterkt å trenge alle disse. Men jeg blør jo stadig vekk!

I morgen skal jeg på min tredje av medisinske grunn. Misliker sterkt å trenge alle disse. Men jeg blør jo stadig vekk!

Jeg heier på oss Sara :) blitt 4 tidlige her også, skulle såklart ønske at man slapp de siden det er Pga blødninger , men når man først får se at alt er bra så er det veldig godt å se lille ❤️ krysser alt for ar du og får den god-feelingen imorra :)

Hvor langt er du på vei da? Vil du vite kjønn hvis legen klarer å se det?

Back
Topp