Skravletråd

åhh, det falt oss ikke inn engang å filme ungene når vi fortalte dem det, men de ble veldig, veldig glade, det ble de. Særlig eldste, men også lillesøster viser gode takter.

Jeg tar på meg strømebuksa selv jeg mamma, du må jo hjelpe babyen.
Ja, vennen min, men babyen kommer jo ikke på lenge
Nei, men jeg bare oppfører meg som en storesøster jeg, sa hun stolt.

åhh, det falt oss ikke inn engang å filme ungene når vi fortalte dem det, men de ble veldig, veldig glade, det ble de. Særlig eldste, men også lillesøster viser gode takter.

Jeg tar på meg strømebuksa selv jeg mamma, du må jo hjelpe babyen.
Ja, vennen min, men babyen kommer jo ikke på lenge
Nei, men jeg bare oppfører meg som en storesøster jeg, sa hun stolt.
Så herlig kommentar :D

Fikk angelsound i posten i dag og måtte jo prøve, og jammen fant jeg hjertelyden i noen sekunder! Helt klart lille spira, var rask og sterk men ble fort borte igjen. Er bare 8+4 så er jo veldig tidlig å finne den, men sååå deilig lyd :D:Heartpink

Da har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3

Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule :p

Åh så morro :)

Ja tror gubben skjønner at jeg går på veggen av å ikke ha kontroll , så da ble vi enig om å gjøre det :)
Det skjønner jeg veldig godt, jeg hadde også gått på veggen av å ikke vite sikkert om det var to eller ikke :eek: Godt du har forståelsesfull mann :)

Det skjønner jeg veldig godt, jeg hadde også gått på veggen av å ikke vite sikkert om det var to eller ikke :eek: Godt du har forståelsesfull mann :)

Hehe ja heldigvis . Vi såg jo begge det legen viste oss men begge føler og at vi aldri fikk svar, så gleder meg:)

I går lå jeg på ryggen og strammet magemusklene litt. Så så jeg at jeg har fått kjempe sprekk (allerede) og at det poset seg ut omtrent en stripe nedover magen! Helt sykt! Haha.

For en stille gjeng i kveld! Hva skjer damer? Alle ute i det fine været kanskje? ;) Jeg har gått en lang tur med bikkja og minsten på sykkel, vi gikk 5 km og han syklet som en helt langs veien, ikke et eneste ord om at det var langt :D Nå sover både han og dyret og jeg er ikke lang unna. Må glane litt på tv før jeg legger meg :p

Her er jeg bare døds sliten, så stille fra meg i kveld ja :P

Var ute med guttungen, bestevennina mi og dattera hennes i 4 timer i dag :) Og når vi kom hjem så bare slappet vi litt av før gubben tok med guttungen og kjøpte badebasseng :D Så når dem kom hjem igjen, så var det å pumpe opp bassenget og fylle det opp, og hoppe oppi sammen med guttungen :D Var sinnsykt deilig å avkjøle seg litt altså! :) Og etter det så var det å rydde kjøkkenet, og så benke seg på sofaen mens gubben lagde mat :D Så nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg :P Og selvfølgelig så er jo gubben hypp på til "kos" i kveld da, så får se hva jeg orker :P

Her er jeg bare døds sliten, så stille fra meg i kveld ja :p

Var ute med guttungen, bestevennina mi og dattera hennes i 4 timer i dag :) Og når vi kom hjem så bare slappet vi litt av før gubben tok med guttungen og kjøpte badebasseng :D Så når dem kom hjem igjen, så var det å pumpe opp bassenget og fylle det opp, og hoppe oppi sammen med guttungen :D Var sinnsykt deilig å avkjøle seg litt altså! :) Og etter det så var det å rydde kjøkkenet, og så benke seg på sofaen mens gubben lagde mat :D Så nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg :p Og selvfølgelig så er jo gubben hypp på til "kos" i kveld da, så får se hva jeg orker :p
Deilig med svømmebasseng da :D Vi kjøpte et digert i fjor sommer, 4,5 m i diameter så er stort nok til at jeg kan svømme et par tak :p Veldig hyggelig med poolparty for både barn og voksne!

Stakkars mannen min, har ikke vært i form eller hatt energi til noe kos siden jeg ble gravid :eek: Vet det går over når kvalmen gir seg, men litt frustrerende for oss begge to...

Tror jeg skal se på Bones før jeg finner senga, har vasket hele huset i dag og det merker jeg på ryggen :(

Her er jeg bare døds sliten, så stille fra meg i kveld ja :P

Var ute med guttungen, bestevennina mi og dattera hennes i 4 timer i dag :) Og når vi kom hjem så bare slappet vi litt av før gubben tok med guttungen og kjøpte badebasseng :D Så når dem kom hjem igjen, så var det å pumpe opp bassenget og fylle det opp, og hoppe oppi sammen med guttungen :D Var sinnsykt deilig å avkjøle seg litt altså! :) Og etter det så var det å rydde kjøkkenet, og så benke seg på sofaen mens gubben lagde mat :D Så nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg :P Og selvfølgelig så er jo gubben hypp på til "kos" i kveld da, så får se hva jeg orker :P

Herre min, hørtes ut som ein fantastisk dag :) Altså, sol og bading ;) Rydding av kjøkken og "kos" e det verre me, støtte deg der :p

Eg prøvde forresten å senda deg pm i går, aldri gjort det før, så vett ikkje om eg fekk det te :p

Har fått to hele timer for meg selv i ettermiddag, så jeg fikk sove - og det trengtes :) Nå er det et par episoder av House of Cards før det blir å legge seg på lading for morgendagen på jobb, som kommer til å bli meeeeeget hektisk. Gruer meg...

Back
Topp