mia1986
Elsker forumet
Joda, det går nok ikke så dårligJa, veldig kjekt at de forstårhåper det går bedre enn forventet med bonusdatteren <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, det går nok ikke så dårligJa, veldig kjekt at de forstårhåper det går bedre enn forventet med bonusdatteren <3
Så herlig kommentaråhh, det falt oss ikke inn engang å filme ungene når vi fortalte dem det, men de ble veldig, veldig glade, det ble de. Særlig eldste, men også lillesøster viser gode takter.
Jeg tar på meg strømebuksa selv jeg mamma, du må jo hjelpe babyen.
Ja, vennen min, men babyen kommer jo ikke på lenge
Nei, men jeg bare oppfører meg som en storesøster jeg, sa hun stolt.

Da har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3
Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule![]()
Så godt, lykke tilDa blir det privat UL tirsdag, så får vi endelig bekreftet om det faktisk er 2 der inne, og jeg får forhåpentligvis roet meg etter småblødningene.
Så godt, lykke til![]()
Det skjønner jeg veldig godt, jeg hadde også gått på veggen av å ikke vite sikkert om det var to eller ikkeJa tror gubben skjønner at jeg går på veggen av å ikke ha kontroll , så da ble vi enig om å gjøre det![]()
Det skjønner jeg veldig godt, jeg hadde også gått på veggen av å ikke vite sikkert om det var to eller ikkeGodt du har forståelsesfull mann
![]()
Så spennende! Moro med toHehe ja heldigvis . Vi såg jo begge det legen viste oss men begge føler og at vi aldri fikk svar, så gleder meg![]()
Så spennende! Moro med to![]()
He he, gøy det skjer forandringerI går lå jeg på ryggen og strammet magemusklene litt. Så så jeg at jeg har fått kjempe sprekk (allerede) og at det poset seg ut omtrent en stripe nedover magen! Helt sykt! Haha.
Deilig med svømmebasseng daHer er jeg bare døds sliten, så stille fra meg i kveld ja
Var ute med guttungen, bestevennina mi og dattera hennes i 4 timer i dagOg når vi kom hjem så bare slappet vi litt av før gubben tok med guttungen og kjøpte badebasseng
Så når dem kom hjem igjen, så var det å pumpe opp bassenget og fylle det opp, og hoppe oppi sammen med guttungen
Var sinnsykt deilig å avkjøle seg litt altså!
Og etter det så var det å rydde kjøkkenet, og så benke seg på sofaen mens gubben lagde mat
Så nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg
Og selvfølgelig så er jo gubben hypp på til "kos" i kveld da, så får se hva jeg orker
![]()
Her er jeg bare døds sliten, så stille fra meg i kveld ja
Var ute med guttungen, bestevennina mi og dattera hennes i 4 timer i dagOg når vi kom hjem så bare slappet vi litt av før gubben tok med guttungen og kjøpte badebasseng
Så når dem kom hjem igjen, så var det å pumpe opp bassenget og fylle det opp, og hoppe oppi sammen med guttungen
Var sinnsykt deilig å avkjøle seg litt altså!
Og etter det så var det å rydde kjøkkenet, og så benke seg på sofaen mens gubben lagde mat
Så nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg
Og selvfølgelig så er jo gubben hypp på til "kos" i kveld da, så får se hva jeg orker
![]()