Skravletråd

Uff, er ikke gøy når man vet på forhånd at jobbdagen blir hektisk... Eller, noen ganger er det greit så makan forberede seg. Jeg har bare i morgen igjen før jeg har noen dager fri, det blir deilig! Skal på kosetur med gutta boys noen dager i neste uke :D

Deilig med svømmebasseng da :D Vi kjøpte et digert i fjor sommer, 4,5 m i diameter så er stort nok til at jeg kan svømme et par tak :p Veldig hyggelig med poolparty for både barn og voksne!

Stakkars mannen min, har ikke vært i form eller hatt energi til noe kos siden jeg ble gravid :eek: Vet det går over når kvalmen gir seg, men litt frustrerende for oss begge to...

Tror jeg skal se på Bones før jeg finner senga, har vasket hele huset i dag og det merker jeg på ryggen :(

Er bare et sånt lite et da, som vi kan ha på verandaen :) Men var da plass til både meg og guttungen pluss litt ekstra plass, så var meget deilig :D Ja det er veldig hyggelig altså :)

Kjedelig når det blir sånn, men det er vel sånn for de fleste i 1 trimester tror jeg ;) Vi har vel kost 2 ganger bare siden positiv test, har rett og slett ikke lyst :P

Å såpass ja, det skjønner jeg at setter seg rett i ryggen ja :(

Herre min, hørtes ut som ein fantastisk dag :) Altså, sol og bading ;) Rydding av kjøkken og "kos" e det verre me, støtte deg der :p

Eg prøvde forresten å senda deg pm i går, aldri gjort det før, så vett ikkje om eg fekk det te :p

Ja var en kjempe deilig dag :D Og guttungen koste seg gløgg i hjel i hele dag, så det gjorde dagen litt ekstra god :) Heheh, godt med litt støtte der ;) Sa at vi får nok utsette den kosen til i morgen minst, for har ikke energi til det i dag! :P

Skal ta å se på det i morgen jeg :) For regner med at det gjelder skjult forum, og det orker jeg ikke å styre med nå ;)

Svømmebasseng... Dere har et annet vær enn oss ja, her lager naturen slikt selv...

Flere som plages med nesetetthet? Blir så tett i nesen! Spesielt på kveldstid:/

Nå sitter jeg med føttene høyt å tenke å se Greys på Sumo, å bare sovne på sofaen :) hva gjør dere da damen?
Ja jeg har vært tett i nesen siden positiv test.....kjedelig , i tillegg då er jeg allergisk så da blir det enda tettere....

Ja var en kjempe deilig dag :D Og guttungen koste seg gløgg i hjel i hele dag, så det gjorde dagen litt ekstra god :) Heheh, godt med litt støtte der ;) Sa at vi får nok utsette den kosen til i morgen minst, for har ikke energi til det i dag! :P

Skal ta å se på det i morgen jeg :) For regner med at det gjelder skjult forum, og det orker jeg ikke å styre med nå ;)

Du e nå passe snill! Her tror eg mannen har gitt opp sex, for eg har vært så dårlig. Værsta e at eg savne det, men absolutt ikkje i stand te å utføra det :p Håpe det komme seg snart :)

Ja, trenge ikkje stressa! Då vett du eg har prøvd å senda, og om eg ikkje har fått det te, så får du hyla ut :) Gjaldt det skjula ja ;)

Du e nå passe snill! Her tror eg mannen har gitt opp sex, for eg har vært så dårlig. Værsta e at eg savne det, men absolutt ikkje i stand te å utføra det :p Håpe det komme seg snart :)

Ja, trenge ikkje stressa! Då vett du eg har prøvd å senda, og om eg ikkje har fått det te, så får du hyla ut :) Gjaldt det skjula ja ;)

Heheh, syns jo så synd på han siden vi gikk fra ganske mye til ingenting :P Så da må han få litt innimellom :) Sist gang så endret det seg drastisk etter uke 12-13, for jeg har aldri hatt så mye lyst på kos som jeg hadde gjennom resten av svangerskapet :P

Ja skal ta å se på det litt senere i dag ;)

Her har vi endelig fått fint vær :D Gradestokken viste over 31 grader rundt 17:30 i går og er meldt like varmt i dag også :D Men da skal det også regne fra og med i morgen av igjen da :P

Heheh, syns jo så synd på han siden vi gikk fra ganske mye til ingenting :P Så da må han få litt innimellom :) Sist gang så endret det seg drastisk etter uke 12-13, for jeg har aldri hatt så mye lyst på kos som jeg hadde gjennom resten av svangerskapet :P

Ja skal ta å se på det litt senere i dag ;)

Då håpe eg det kan snu her o :p Då har et nytt mål å se fram te ;) Haha! :)

Her skinner sola i dag også, godt og varmt Meldt bra vær til over helga ihvertfall! Deilig :D

Vi er lykkelig om tempen er tosifret her, og håper at det ikke regner.... I morgen skal det muligens bli sol, og sånn 12-13 grader. Deretter guffent igjen.

Ikke sommer, nei.

Nei fysj, ikke mye sommervær da. Er ca 19-20 grader i skyggen i dag, neste uke skulle bli kaldere igjen.

Har akkurat fortalt nye sjefen at jeg er gravid, og det gikk heldigvis greit. Hun kan liksom ikke si så mye annet enn gratulerer og at det er fint for meg... :-P Men uansett hyggelig at hun sa det og smilte :-) Nå er det gjort! Og HELG :-D

Har akkurat fortalt nye sjefen at jeg er gravid, og det gikk heldigvis greit. Hun kan liksom ikke si så mye annet enn gratulerer og at det er fint for meg... :p Men uansett hyggelig at hun sa det og smilte :) Nå er det gjort! Og HELG :-D
Så bra! Godt å ha det ute av verden :) Det var det jeg tenkte når jeg sa det også (bare at jeg vet han ene fint kunne blitt sur ). Heldigvis ingen sure miner!

Jeg jobber jo bare med folk som er glad for slikt jeg.

Klem fra kollegaen som det kommer til å gå ut fra, gratulerer fra personalansvaelig, jubelmail fra daglig leder (flat organisasjon, det er den eneste sjefen jeg egentlig har) og hr ringte bare for å gratulere.

Daglig leder venter sitt tredje barn sånn ca nå, så han synes babyer er stas, men holdningen i firmaet er akkurat slik, også i praksis :)

Jeg jobber jo bare med folk som er glad for slikt jeg.

Klem fra kollegaen som det kommer til å gå ut fra, gratulerer fra personalansvaelig, jubelmail fra daglig leder (flat organisasjon, det er den eneste sjefen jeg egentlig har) og hr ringte bare for å gratulere.

Daglig leder venter sitt tredje barn sånn ca nå, så han synes babyer er stas, men holdningen i firmaet er akkurat slik, også i praksis :)
Sa tydelig ifra om at jeg ikke vil at andre skal vite det ennå, pga risikosvangerskap. Hun sa at jeg måtte si ifra når jeg ville at hun skulle si ifra til resten av personalet, men skal ikke ha første arbeidsdag før 10. august. Så som jeg sa til henne så vil kroppen min fortelle det selv neste gang vi sees :-P

Sa tydelig ifra om at jeg ikke vil at andre skal vite det ennå, pga risikosvangerskap. Hun sa at jeg måtte si ifra når jeg ville at hun skulle si ifra til resten av personalet, men skal ikke ha første arbeidsdag før 10. august. Så som jeg sa til henne så vil kroppen min fortelle det selv neste gang vi sees :-P
Hehe.

Det gjør min også etter ferien, så om det er noen som ikke har fått det med seg det de det da

Back
Topp