Skravletråd

Hehe.

Det gjør min også etter ferien, så om det er noen som ikke har fått det med seg det de det da
Når sant skal sies så forteller vel egentlig kroppen min allerede nå om graviditeten!! (bare se på magebilder) Men er i ny jobb og ingen kjenner meg, så ingen tør vel å spørre rett ut :-P Ser jo blikkene...! Hehe

Når sant skal sies så forteller vel egentlig kroppen min allerede nå om graviditeten!! (bare se på magebilder) Men er i ny jobb og ingen kjenner meg, så ingen tør vel å spørre rett ut :-P Ser jo blikkene...! Hehe
Hehe, jeg har jo sagt fra på jobb, og vet man det ser man det, vet man ikke tørr man ikke spørre, jeg kan liksom bare ja lagt på meg, men som en kollega påpekte, ja, bare midt forran....

31 grader??:) whaat? Slikt har vi ikke her vi bor:p Vi hadde 19 grader i dag, og det var nesten så vi hengte ut flagget for å feire;) hehe..

Jeg har ikke sagt fra på jobb ennå, og er 8 uker på vei nå. Jobber som lærer, og er ikke 12 uker på vei før etter at vi har tatt sommerferie. Tenker at jeg sender sjefen en mail i sommerferien og skriver det som deg er, så leser han den når han får tid, eller er på jobb igjen 1.august!:)

Ble helt merkelig trist på slutten av dagen i dag, plutselig kom jeg og kollegaen min på at dette var siste dagen vi jobber sammen før ferien er over for oss begge! Vi skal begge ha noen dager fri neste uke, uka etter må vi jobbe på hver vår plass og så har jeg ferie først og så har hun ferie. Jeg er over 16 uker når vi ses igjen :eek: Da er det nok rimelig stor forskjell ja :p

I dag har vi vært i navnefest :-) Mannen var skeptisk til at jeg i det hele tatt kunne passe inn i noen klesplagg. Jeg er enorm! Men han vi besøkte i dag kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt :-P Min mann tippet nettopp at jeg har gått opp rundt 10 kg, så jeg knakk jo sammen i latter av at jeg skal ha gått noe ned... Hehe...
Fin dag, men vanvittig trist med maten! Koldtbord med spekemat... Middagen min ble salat og baguettbiter med ost! Siklet lenge etter resten av maten...!

I dag har vi vært i navnefest :) Mannen var skeptisk til at jeg i det hele tatt kunne passe inn i noen klesplagg. Jeg er enorm! Men han vi besøkte i dag kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt :p Min mann tippet nettopp at jeg har gått opp rundt 10 kg, så jeg knakk jo sammen i latter av at jeg skal ha gått noe ned... Hehe...
Fin dag, men vanvittig trist med maten! Koldtbord med spekemat... Middagen min ble salat og baguettbiter med ost! Siklet lenge etter resten av maten...!
He he, ja da kan man jo ikke annet enn å le! Kjedelig med maten da, hadde de ikke eggerøre og potetsalat heller? Det et vanlig ved spekemat her ihvertfall.

Gutta og jeg er hos foreldrene mine i helgen, sleit skikkelig med å finne en bukse som var behagelig å ha på meg (strammet fortsatt over magen). Det første mamma sa var at hun syns jeg var blitt så tynn :p Ha ha, har gått opp 1.5 kg siden sist jeg så ho ;)

He he, ja da kan man jo ikke annet enn å le! Kjedelig med maten da, hadde de ikke eggerøre og potetsalat heller? Det et vanlig ved spekemat her ihvertfall.

Gutta og jeg er hos foreldrene mine i helgen, sleit skikkelig med å finne en bukse som var behagelig å ha på meg (strammet fortsatt over magen). Det første mamma sa var at hun syns jeg var blitt så tynn :p Ha ha, har gått opp 1.5 kg siden sist jeg så ho ;)
Det var spansk tapas. Det var spansk omelett der, men den syns jeg ikke er sånn fantastisk god... De hadde en type potetsalat, men med tunfisk i og det turte jeg ikke! Så da så jeg ut som verdens kjipeste person der jeg satt :-P Hvordan be ungene om å smake på maten når jeg ikke rører noe? Hehe... De spiste heldigvis så og si alt de da ;-)
Kanskje du er tynnere i ansiktet?

Det var spansk tapas. Det var spansk omelett der, men den syns jeg ikke er sånn fantastisk god... De hadde en type potetsalat, men med tunfisk i og det turte jeg ikke! Så da så jeg ut som verdens kjipeste person der jeg satt :p Hvordan be ungene om å smake på maten når jeg ikke rører noe? Hehe... De spiste heldigvis så og si alt de da ;-)
Kanskje du er tynnere i ansiktet?
He he, ja da skjønner jeg middagen din ;) Nei har nok ikke blitt tynnere noe sted egentlig, måtte låne kosebukse av mamma i kveld for buksene mine ble alt for ubehagelige :p Skyldte bare på at jeg hadde glemt å ta med det og at jeg hadde drukket Pepsi Max som jeg blir veldig oppblåst av...

God morgen damer! Flere enn meg som er tidlig våkne i dag? Har sovet skikkelig dårlig i natt, alt for varmt på rommet og begge gutta på samme rom. Minsten har drømt noe veldig i natt, plutselig har jeg våknet av at han har hatt en rå latterkule :D:D Begge våknet rett før kl 7 og det er er tidlig for meg på en søndag, hvertfall når jeg kun har sovet av og på siden kl 5 :sleep002 Siv dårlig før kl 5 også. Gjesp!

Har sovet som en stein jeg, bare våken en gang da guttungen var på do.

Men nå er de våkne begge to, og vi må stå opp for å forbedre denne dagen.

Har sovet som en stein jeg, bare våken en gang da guttungen var på do.

Men nå er de våkne begge to, og vi må stå opp for å forbedre denne dagen.
Stå opp ja, kanskje jeg må vurdere det også etterhvert :) Fortsatt veldig deilig å ligge i senga bittelitt til!

Stå opp ja, kanskje jeg må vurdere det også etterhvert :) Fortsatt veldig deilig å ligge i senga bittelitt til!
Ja, men i dag er det bare ikke en sånn dag. Opp og hopp, herfra innen 10, medpakket alt vi trenger både til fotballturnering og festmiddag. Og håndkle i tilfelle det har regnet for mye på første.

Ja, men i dag er det bare ikke en sånn dag. Opp og hopp, herfra innen 10, medpakket alt vi trenger både til fotballturnering og festmiddag. Og håndkle i tilfelle det har regnet for mye på første.
En sånn dag ja, da er det best å komme seg opp :D Her er det frokost på gang, helt greit å være hos mamma og pappa og få frokosten servert :p

Frokosten er ferdig, klær er strøket, ungene leker og vi har faktisk litt god tid, jeg trenger jo ikke begynne å kle på alle før om nesten en halvtime, og trenger sikkert ikke mer enn drøyt ti minutter på å finne frem alt.

Bananer, kjeks og vann, tar vi sammen med mannens bag med kamptrøyer til de som har glemt, keeperdrakt, hansker og vester i tilfelle like drakter.

Kjoler, skjorte, bukse, strømpebukser, sminke og hårbørste, samt håndkle for seg selv.

Hiv ohoi, bare 20 minutter til jeg tenkte begynne å kle dem nå.

Frokosten er ferdig, klær er strøket, ungene leker og vi har faktisk litt god tid, jeg trenger jo ikke begynne å kle på alle før om nesten en halvtime, og trenger sikkert ikke mer enn drøyt ti minutter på å finne frem alt.

Bananer, kjeks og vann, tar vi sammen med mannens bag med kamptrøyer til de som har glemt, keeperdrakt, hansker og vester i tilfelle like drakter.

Kjoler, skjorte, bukse, strømpebukser, sminke og hårbørste, samt håndkle for seg selv.

Hiv ohoi, bare 20 minutter til jeg tenkte begynne å kle dem nå.
Nå er du vel ute av døra tenker jeg, godt å ha litt god tid når man skal avgårde! Lykke til på kamp i dag :)

Står å steker grove vafler og har laget rørte jordbær til lunsj. Det skal bli godt :)

Sitter på toget på vei til Gardemoen! I morgen begynner sommerjobben. Indag har jeg fri og må skjule mammabuksa for svigermor som jeg skal til på middag i ettermiddag :-P

Måtte bare ha en i går! Men blei skikkelig sur for det eneste jeg fant i butikken (h&m) var str 34. Det er sikkert noen som er str 34 men jeg kjenner ingen...! Det gir et utrolig dårlig bilde av hvordan man skal se ut! Hadde det ikke vært for at jeg måtte ha bukse hadde jeg nok bare gått i protest! Joda fant to i str 38 etterhvert... Begynn å vis at det er naturlig å ha forskjellig størrelse på kroppen!

Sitter på toget på vei til Gardemoen! I morgen begynner sommerjobben. Indag har jeg fri og må skjule mammabuksa for svigermor som jeg skal til på middag i ettermiddag :p

Måtte bare ha en i går! Men blei skikkelig sur for det eneste jeg fant i butikken (h&m) var str 34. Det er sikkert noen som er str 34 men jeg kjenner ingen...! Det gir et utrolig dårlig bilde av hvordan man skal se ut! Hadde det ikke vært for at jeg måtte ha bukse hadde jeg nok bare gått i protest! Joda fant to i str 38 etterhvert... Begynn å vis at det er naturlig å ha forskjellig størrelse på kroppen!
Var mye små str igjen der jeg kikket i går også, syns det sier litt om hva som er normal str på folk. Det er jo de str som er borte som det er solgt mest av ;)

Back
Topp