Skravletråd

Hi hi, beklager at jeg ler men det er veldig komisk alt det man drømmer når man er gravid :D Drømmer mye rart jeg også men ikke alltid jeg husker det så godt etterpå.

Dere skal i dag da damer? Jeg skal på kosetur til Kiel med gutta mine, gleder oss veldig! Nå tror jeg reisefeberen har tatt minsten for han er rimelig hyper for øyeblikket :p Blir veldig spennende å dra på tur alene, vi har aldri vært avgårde på sånne ting uten mannen...

Ja det er veldig mye rart man drømmer som gravid :P I forrige svangerskap drømte jeg så mye rart at jeg nesten ikke ville til slutt, hahah :P

Å så deilig med Kiel tur da :D Må kose dere masse :) Masse fint å oppleve på båten :)

Ja det er veldig mye rart man drømmer som gravid :p I forrige svangerskap drømte jeg så mye rart at jeg nesten ikke ville til slutt, hahah :p

Å så deilig med Kiel tur da :D Må kose dere masse :) Masse fint å oppleve på båten :)
Husker godt med førstemann, da drømte jeg at jeg fødte kattene mine :p Med minsten drømte jeg mye annet rart men husker ikke så mye av det.

Ja gjett om vi skal kose oss! Gutta har aldri reist med den båten før, bare vi voksne. De har sett over hele båten mange ganger på colorline.no, så de har programmet klart for hele turen :p

Drømmer merkelige drømmer hver natt jeg også!;) For noen netter siden kastet jeg Petter Northug ut av huset vårt:p

Husker godt med førstemann, da drømte jeg at jeg fødte kattene mine :p Med minsten drømte jeg mye annet rart men husker ikke så mye av det.

Ja gjett om vi skal kose oss! Gutta har aldri reist med den båten før, bare vi voksne. De har sett over hele båten mange ganger på colorline.no, så de har programmet klart for hele turen :p

Fødte kattene dine ja, det var en spesiell drøm, hahah :P Den jeg husker best fra sist, var når jeg drømte at jeg holdt på med rier hjemme hos mamma og til slutt så ble mamma så dritt lei at hun stakk begge armene ned i halsen min og dro opp guttungen :P

Heheh, da er det ingen tvil om at dem gleder seg hvert fall :D

Drømmar er o! Har hatt noen forferdelige, men o noen gøyale :)

Eksempler:
-rygga på nabojentå (gjekk fint me na)
-glømt litlå i BHG, vaskedamå leverte na på døra i sjutiå...
-vært te sengs me Angelina Jolie! Hu kyste så ein hund :p
-spist frokost me litlå mens et +371-nummeret konstant ringte, så eg måtte ta på lydløs (viste seg at me begge sov og at det va alarmen som slumra...)

Så ha gjør dere på damer? Alle på jobb? Jeg holder på å lage pølsegrateng, for det var det min kjære mann ville ha til middag i dag:)

Nettopp kommet hjem, jeg er delvis sykemeldt. Jeg skal spise litt, og sove litt og hente ungene

Andre som er ivrige drømmere? Våknet etter en utrolig ubehagelig drøm... Drømte at jeg var gravid med tvillinger, men så ble jeg plutselig usikker på om jeg ville ha to. Så på sykehuset skulle de rope opp babyene og hvem som skulle ha dem (hva skjer med det? :-P), og jeg sa ikke ifra når baby nr 2 ble ropt opp. Det gikk en stund og så angret jeg skikkelig og sa ifra om at baby nr 2 var min, men da viste det seg at den hadde dødd pga mangel på nærhet! :-( Har dere hørt noe så grusomt??? For en start på ny uke liksom....
Jaja, god mandag folkens! ;-)

Våkna i natt av at jeg var klar for sex jeg! Hahaha :o Drømte at jeg og mannen hadde sex, men at jeg aldri fikk nok. Så våkna midt i natta og var mersom kåt ( sorry detaljene!! :p ) hahaha. Klarte og dy meg da, lot mannen sove i fred. Men helt sykt altså, og det er ikke første gang under graviditeten at jeg våkner av dette :p :p Lurer på hva dette kommer av......

Så ha gjør dere på damer? Alle på jobb? Jeg holder på å lage pølsegrateng, for det var det min kjære mann ville ha til middag i dag:)

Fridag i dag, eller dvs er 50% sykmeldt. Nå skal jeg gå i gang med middagen. Fiskeboller i hvitsaus :D

Har du forresten oppskrift på den pølsegratengen? :D

Våkna i natt av at jeg var klar for sex jeg! Hahaha :o Drømte at jeg og mannen hadde sex, men at jeg aldri fikk nok. Så våkna midt i natta og var mersom kåt ( sorry detaljene!! :p ) hahaha. Klarte og dy meg da, lot mannen sove i fred. Men helt sykt altså, og det er ikke første gang under graviditeten at jeg våkner av dette :p :p Lurer på hva dette kommer av......

Hahah, nå måtte jeg flire litt :P Det er jo også noe å våkne av ;)

Drømmer MYE!:p
Jeg har ikke drømt (som jg har husket ) på mange år Pga søvproblem, men hjelpes som jeg drømmer nå!
Hadde en periode for noen uker siden hvor jeg drømte jeg var utro hver natt :o jøss, trivelig liksom, måtte skvise ihjel sambo når jeg våknet og fortelle han det mens krokodilletårene trillet nedover kinnene :p
Senest på min daglige dupp i formiddag drømte jeg at jeg var på sykehuset og måtte ta hasteKS igjen, og vår lille datter Paislie ble født <3 ( jeg er sikker på at det er minst en jente i magen og elsker det navnet så var litt gøy at drømmen var så lik virkeligheten ) :p

Jeg sitter på båten på vei til Kiel, koser meg max med verdens beste gutter (helt objektiv mamma selvfølgelig) :Heartpink Har allerede rukket å spise is i sola, kjøpt Lego og Kaptein Sabeltann-penger og diamanter, drukket brus og kjørt motorsykkel og bil i spillehallen... Bare to timer siden båten gikk :D Høyt tempo på disse gutta mine!

Jeg sitter på båten på vei til Kiel, koser meg max med verdens beste gutter (helt objektiv mamma selvfølgelig) :Heartpink Har allerede rukket å spise is i sola, kjøpt Lego og Kaptein Sabeltann-penger og diamanter, drukket brus og kjørt motorsykkel og bil i spillehallen... Bare to timer siden båten gikk :D Høyt tempo på disse gutta mine!
Høres veldig gøy ut!:) Kos dere!:)

Har egentlig ikke noe oppskrift, pleier å lage middag på "slump", er opplært slik av mamma:p

Men i dag stekte jeg 4 kjøttpøser som jeg hakket opp. Kokte tykk hvit saus av ca 1 liter melk og kokte 3dl makaroni. Jeg blandet alt i en ildfast form og strødde litt ost over. 30min i stekovnen på 200grader. Kjempegod middag!:)

Jeg drømmer masse rart! Og forrige natten fikk jeg faktisk orgasme i søvne! Hehe :p

Hva skjer i dag da, jenter?

Ikke mye. Har sovet veldig dårlig i natt, så ligger i senga ennå, men vurderer å stå opp nå:p

Back
Topp