Skravletråd

Sitter på toget på vei til Gardemoen! I morgen begynner sommerjobben. Indag har jeg fri og må skjule mammabuksa for svigermor som jeg skal til på middag i ettermiddag :p

Måtte bare ha en i går! Men blei skikkelig sur for det eneste jeg fant i butikken (h&m) var str 34. Det er sikkert noen som er str 34 men jeg kjenner ingen...! Det gir et utrolig dårlig bilde av hvordan man skal se ut! Hadde det ikke vært for at jeg måtte ha bukse hadde jeg nok bare gått i protest! Joda fant to i str 38 etterhvert... Begynn å vis at det er naturlig å ha forskjellig størrelse på kroppen!

Det er jo derfor det bare er str 34 igjen, fordi det går mye mer av de større størrelsene;)
Nå skal det sies at jeg er str 34 og jeg sliter ofte med det motsatte - at de bare har for store størrelser. Så jeg er helt enig. Flere klær i flere størrelser er veldig bra! Haha... Det skal ikke være enkelt:)

Var mye små str igjen der jeg kikket i går også, syns det sier litt om hva som er normal str på folk. Det er jo de str som er borte som det er solgt mest av ;)

Joda men det var fullt på stativet. Hadde det vært utplukka hadde det vært no anna ;-P man kjøper ikke SÅ mange str 34 altså....

Har forspist meg :( Har grillet og spiste en vanlig porsjon men fy så mett jeg er! Egentlig bare kvalm nå...

Jadda kjenner til følelsen! Kjempesulten det ene øyeblikket, kjempemett det neste!

Sitter å dytter i meg en kopp kaffe bare for å være hyggelig! Gleder meg såå til svigerfamilien vet det også så jeg kan si nei takk til kaffe.. blir skikkelig uggen av det!

Jeg har takket nei til kaffe i hele helga, heldigvis er jeg litt av og på med kaffe ellers også pga følsom mage...

Nå er du vel ute av døra tenker jeg, godt å ha litt god tid når man skal avgårde! Lykke til på kamp i dag :)
Ja, og nå er vi hjemme, ungene i seng, sliten mamma på sofaen og mannen ordner et par ostesmørbrød.

Har vært småforkjølet i snart en uke, både det og kvalmen i lag er dårlig kombo :-/
Hoster jeg får jeg små stikk av vondt i magen, andre som har opplevd lignende?
Vet ikke helt om jeg skal ta tur til lege i morgen, eller om jeg ikke trenger å bekymre meg så mye over det.

Har vært småforkjølet i snart en uke, både det og kvalmen i lag er dårlig kombo :-/
Hoster jeg får jeg små stikk av vondt i magen, andre som har opplevd lignende?
Vet ikke helt om jeg skal ta tur til lege i morgen, eller om jeg ikke trenger å bekymre meg så mye over det.
Stikkinger er normalt, ligamentene som strekker seg. Jeg får det samme når jeg hoster, nyser eller reiser meg for fort.

Stikkinger er normalt, ligamentene som strekker seg. Jeg får det samme når jeg hoster, nyser eller reiser meg for fort.

Husker ikke om jeg hadde det med første, og da det er så vondt begynte tankene å svirre rundt i feil retning ;-)
Utrolig hvor lite en husker fra første graviditet.
Godt å få bekreftet at det er normalt, til og med mannen ble litt bekymret ;-)

Husker ikke om jeg hadde det med første, og da det er så vondt begynte tankene å svirre rundt i feil retning ;-)
Utrolig hvor lite en husker fra første graviditet.
Godt å få bekreftet at det er normalt, til og med mannen ble litt bekymret ;-)
Ja er mye man bekymrer seg for, jeg har også glemt mye fra sist gang for 7 år siden...

Andre som er ivrige drømmere? Våknet etter en utrolig ubehagelig drøm... Drømte at jeg var gravid med tvillinger, men så ble jeg plutselig usikker på om jeg ville ha to. Så på sykehuset skulle de rope opp babyene og hvem som skulle ha dem (hva skjer med det? :-P), og jeg sa ikke ifra når baby nr 2 ble ropt opp. Det gikk en stund og så angret jeg skikkelig og sa ifra om at baby nr 2 var min, men da viste det seg at den hadde dødd pga mangel på nærhet! :-( Har dere hørt noe så grusomt??? For en start på ny uke liksom....
Jaja, god mandag folkens! ;-)

Jeg drømmer også MYE rart.

I natt drømte jeg at jeg og mannen jobbet på fiskebåt. Det var forferdelig trangt inne i båten, og det viste seg å være masse diger sopp der inne istedenfor fisk. Båten ble stjålet mens vi var inni, og det var i det hele tatt en klaustrofobisk og ekkel drøm.

Nå i helga når jeg har vært ubeskrivelig kvalm 24 timer i døgnet, har jeg drømt om masse ekkel, kvalmende mat.

Et par ganger har jeg drømt at jeg har født:-) Men har ikke kommet så langt at ungen er ute.

Drømmer en del, men husker lite av det utover følelsen an å våkne og tenkte "det var en rar drøm", men når jeg ikke tenker igjennom drømmen med en gang forsvinner den.

Hi hi, beklager at jeg ler men det er veldig komisk alt det man drømmer når man er gravid :D Drømmer mye rart jeg også men ikke alltid jeg husker det så godt etterpå.

Dere skal i dag da damer? Jeg skal på kosetur til Kiel med gutta mine, gleder oss veldig! Nå tror jeg reisefeberen har tatt minsten for han er rimelig hyper for øyeblikket :p Blir veldig spennende å dra på tur alene, vi har aldri vært avgårde på sånne ting uten mannen...

Back
Topp