Skravletråd

Har vært på jobb to timer jeg. Så bare 2,5 igjen. Inkl lunsjpausen.

Vel hjemme skal jeg sove litt.

MÅ vaske soverommet til 4åringen i dag, men utsetter det litt til kjenner jeg.

Her skjer det ikke så mye. Var på sykehuset til morningen i dag så lille poden fikk satt inn en sonde i nesa, som han skulle ha til i morgen tidlig. Men neida, ved første luren han skulle ha så dro han like greit ut hele greia han da! :P Så da ble det plutselig en rolig dag istedenfor å passe på hvert sekund at han ikke hang seg fast i noe med sonden.

Ellers har kvalmen virkelig tatt meg nå :( Var kvalm i hele går, og kvalm i dag!

Vi har spist god frokost, handlet alt for mye klær til gutta og vært på lekeplassen :) Nå har gutta bestilt McDonalds til lunsj så får vel si det er greit og spise litt før vi hopper på båten hjemover igjen :) Minsten våknet kl 2 i natt og lurte på om det var morgen, ham sovnet ikke før 5 tiden igjen så jeg er litt trøtt... Ha en strålende dag jenter!

Har vært en liten tur innom på jobb for å levere elevarbeider og hilse på kollegaer sammen med trollet på halvannnet:-) Ellers hadde vi en tidlig morgen... hun våknet ti på halv 6 :/ Jaja, det førte til at hun sovnet i bilstolen mens jeg dusja (vi har babydelen stående inne på badet) og sov videre i armene mine i en times tid mens jeg dilla på mobilen, ganske herlig egentlig:-) Nå sover hun hvil nummer to, lenge siden hun har trengt to hviler til dagen, tok nok på med en sydenferie;-)

Endelig heima ette ei langhelg hos svigers :)

Inngen tvil om at jeg ikke får sjult magen mer uten jakke :p Nå har to av mine naboer, ei med baby på 4 mnd og ei som er gravid selv. Begge spurte meg om Moe var på gang, jeg såg ganske preggi ut... Jaja:p

Inngen tvil om at jeg ikke får sjult magen mer uten jakke :p Nå har to av mine naboer, ei med baby på 4 mnd og ei som er gravid selv. Begge spurte meg om Moe var på gang, jeg såg ganske preggi ut... Jaja:p
Haha, ja noen bare spørr rett ut :p da klarer ikke jeg å lyge. Men nå er jeg jo så og si 12 uker og tenker at jeg skal ikke holde det hemmelig når jeg treffer folk. Men kommer ikke til å annonsere det på Facebook før ultralyden :)

Vi holder det ikke hemmelig lenger. Ikke fb-annonsert, men ungene får lov til å fortelle

Haha, ja noen bare spørr rett ut :p da klarer ikke jeg å lyge. Men nå er jeg jo så og si 12 uker og tenker at jeg skal ikke holde det hemmelig når jeg treffer folk. Men kommer ikke til å annonsere det på Facebook før ultralyden :)
Ja, ble litt paff. Jeg hadde ikke turt å spør rett ut :p
Nei, er ikke hemmelig her heller nå, så det var greit :-) kommer ikke til å legge ut på fb heller. Gjore det sist, men føler ikke for det nå :p

Så stille det er her inne for tia? Det må vi få gjort noe med :D

Hva gjør dere i kveld da damer? Jeg ser på tv og spise moreller, fyyy så godt!

Back
Topp